Spatula Skrevet 18. mars 2011 #2041 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er en stor fordel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2011 #2042 Del Skrevet 18. mars 2011 19. april er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 18. mars 2011 #2043 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg tror også 19! Føler på meg det er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. mars 2011 #2044 Del Skrevet 18. mars 2011 Den 16, så klart! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2011 #2045 Del Skrevet 18. mars 2011 På sykehuset her i byen tror jeg de har tradisjon for å vente litt for lenge. Kjedelig. Men enig. Noen fordeler må dere ha ved å bo i ''det kalde nord''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2046 Del Skrevet 19. mars 2011 4 års forlovelsesdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mars 2011 #2047 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer med innlevert oppgave og 4 års forlovelsesdag!! Og jeg tror lille snuppa melder sin ankomst den 20.april, da skal jeg være ekstra klar for sladring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2011 #2048 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer med forlovelses dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mars 2011 #2049 Del Skrevet 19. mars 2011 Grattis med oppgaveinnlevering og forlovelsesdag!!! Jeg tipper du føder på termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2050 Del Skrevet 19. mars 2011 Takk! Oi, nå er jeg på det siste bildet på tickeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. mars 2011 #2051 Del Skrevet 19. mars 2011 Hurra for forlovelse og siste tickerbilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2011 #2052 Del Skrevet 19. mars 2011 Gro Nylander er en bæsj spør du meg.. Hun får det til å virke som om man er en dårlig mor om man ikke ammer.. Men når jeg har ledd ferdig og skal være alvorlig, så er jeg helt enig... Jeg synes kanskje også filmen var i overkant vridd mot at amming er det eneste rette, og at alle får det til med mindre de har en eller annen sjelden sykdom. Men men, vi fikk i det minste en innføring, så får vi se hvordan det går når mazzilusken kommer. Jeg skal gjøre et ærlig forsøk, men det blir nok ikke amming for enhver pris her i gården.. Vi hadde flere timers forelsning med henne når vi hadde gynekologi-termin, og hun fremstår på akkurat samme måte da. Barnet ditt får økt risiko for allverdens sykdommer hvis du ikke ammer, og du vil vel ikke at noe så "enkelt" som amming skal gjøre at barnet ditt får lavere IQ og blir dummere enn alle andre?! Nei, jeg satt igjen med en litt sånn bitter ettersmak etter de forelesningene. Ja, amming er viktig. Men hvis det blir strevsomt og stressende for mor så påvirker det også barnet, og da er det bedre å gå over til MME (=morsmelkerstatning) for alle parter. Den biten med hvordan mors stress påvirker barnet glemte hun å ta med visst! :gjeiper: Du har en sunn innstilling Mazzi! Siden det bare er en drøy måned til termin, 21. april, er det kanskje på tide å sparke i gang en tippeliste? Noen som vil gjette? Jeg vil tippe 22. april Gratulerer så mye med 4 års forlovelsesdag og innlevert master!! Ønsker deg en riktig god helg Nyt de siste ukene med bare dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. mars 2011 #2053 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer med innlevert masteroppgave - du er F-L-I-N-K!!! Så må dere kose dere masse på 4 års-forlovelsesdagen Snart er det en ny sjef i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. mars 2011 #2054 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer så mye med 4-års forlovelsesdagen! (fikk dårlig samvittighet for at jeg ikke husker datoen når jeg og mannen forlovet oss... ingen av oss som husker faktisk) for siste tickerbildet! Rett og slett bare siste innspurten igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2011 #2055 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 19. mars 2011 #2056 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg tipper 19 april! Og gratulerer med forlovelsesdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mars 2011 #2057 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer med forlovelsesdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2058 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi hadde en fin dag i går, men gjorde ikke noe mer ut av dagen enn en vanlig lørdag: Bytur på formiddagen, avslapping hjemme videre utover ettermiddagen, hjemmelagd pizza om kvelden. Koselig! Feiringa av innlevert oppgave er utsatt til etter muntlig eksamen. Hvis jeg orker å feire noe da Nå har vi nettopp unnagjort en lang og koselig søndagsfrokost. Vi lager aldri frokost til vanlig, så det er ekstra koselig de gangene vi faktisk dekker bordet og spiser sammen Navla mi har forresten blitt helt annerledes i løpet av natta! De siste par månedene har den blitt flatere og flatere, og senest i går kveld var den nesten helt flat, men nå er den plutselig "dyp" igjen. Snåle greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2059 Del Skrevet 20. mars 2011 Forresten så er formen min mye bedre nå enn på lenge! Ryggen er bedre og jeg har mye mer energi! I helga har jeg gått lengre enn på ukesvis, uten å få verken korsryggsmerter eller plagsomme kynnere. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. mars 2011 #2060 Del Skrevet 20. mars 2011 Så deilig at du føler deg i fin form!! Får håpe det holder seg sånn fremover!! Hjemmelaget pizza, det lagde vi i går også. Det er så godt!! Skjønner ikke hvorfor vi ikke lager det oftere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå