^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2011 #1801 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg forstår hva du mener. Ikke tale om at kreket skal få samme musikksmak som faren. Det går i Marilyn Manson på full pupp i bilen her for tiden. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. februar 2011 #1802 Del Skrevet 19. februar 2011 Tenkte du var mer coldplay og madrugada lyttende, ikke hard brøl musikk.. Men Rammstein har jo et par ok sanger da Selv hører jeg på alt utenom danseband og brølemusikk... vel danseband går an når en er på dansegalla selvfølgelig... Gjett hva, Mazilla!!!? Det snør her!! Kan du tro det.... Vi har snart ikke noe sted å gjøre av snøen som måkes/freses... Men det er deilig å kose seg inne med fyr i ovnen og radioen på Ah, deilig med frihelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #1803 Del Skrevet 19. februar 2011 Snø sier du? Det var noe nytt! Jeg hører på det meste, men i slutten av tenårene var det bare det du kaller hard brøl musikk som gjaldt! Droppa juleavslutninga i kirka med skolen for å dra på Marilyn Manson-konsert i Oslo og sånn.. I dag har vi vært kjempeeffektive! Først var vi på trening, og etter det dro vi til Barnas hus og fikk kjøpt madrass til vogga og et sengesett. I tillegg har vi vaska to maskiner med tøy (+ en maskin som går for øyeblikket med sengesettet), henta pakke på posten, støvsugd og han godeste har endelig fått vaska mikroen inni (jeg har mast om det i sikkert et år.. ). Det er så deilig med alt som er gjort! I kveld blir det nachos, for ingen av oss orka tanken på å lage noe fancy og avansert.. I tillegg hadde de smågodt på tilbud, og siden han godeste fikk frie tøyler har vi nå en god del smågodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. februar 2011 #1804 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg så også for meg at du var mer sånn pusete i musikksmaken og hørte på Ane Brun, Madrugada o.l Så feil kan man ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. februar 2011 #1805 Del Skrevet 19. februar 2011 Er jeg den eneste som visste/tenkte meg at du ikke hører på sånn musikk som folk her tror? Sikkert fordi du sa noe positivt om Bullet For My Valentine en gang Men det er bra Mazzi! Og variert musikksmak kan/må man ha, men det er bra det er litt hardt i den Ungen min skal hvert fall ikke utsettes for pop greier, kjerringvokaler og vg-liste musikk! (litt dame vokaler, men pent lite, jeg klarer ikke høre på det. Hvert fall ikke innen de sjangerne jeg hører på!) Nei her går det i rock og metall, og hvert fall finsk rock Håper alt står bra til med deg, babyen og ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. februar 2011 #1806 Del Skrevet 19. februar 2011 Effektive i dag må jeg si Mmm, smågodt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #1807 Del Skrevet 20. februar 2011 Du er visst det, Minttu! Madrugada og Ane Brun synes jeg er k-j-e-d-e-l-i-g musikk, så der tok du nok feil, DDuck.. En fin helg går dessverre mot slutten. I dag har jeg bestilt myggnetting til vogna og badebalje (usikker på hvilken farge som kommer opp her, vi valgte transparent). Kjekt og nødvendig med lure løsninger når vi har et bad som er ca 1,5x1,5 meter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. februar 2011 #1808 Del Skrevet 20. februar 2011 Det må være deilig når ting faller litt på plass, sånn som badebaljer og myggnett! Jeg ble og litt overrasket over musikksmaken din, men det var litt gøy og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2011 #1809 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg hører på det meste, men i slutten av tenårene var det bare det du kaller hard brøl musikk som gjaldt! Droppa juleavslutninga i kirka med skolen for å dra på Marilyn Manson-konsert i Oslo og sånn.. Da var vi nok på samme sted til samme tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. februar 2011 #1810 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er kjekt med alt som kommer i hus nå som det nærmer seg baby-ankomst! Det sammenleggbare badekaret ser kjempekjekt ut. Er supert med alt som ikke tar så stor plass også! Høres ut som om dere har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1811 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Det må være deilig når ting faller litt på plass, sånn som badebaljer og myggnett! Jeg ble og litt overrasket over musikksmaken din, men det var litt gøy og! Det er veldig deilig med alt som faller på plass ja! Jeg føler vi har lite på plass i forhold til mange andre, men samtidig har vi ikke plass til så mye utstyr heller, så vi må jo bare si stopp etter det aller mest nødvendige.. Da var vi nok på samme sted til samme tid! Oooh! Det er kjekt med alt som kommer i hus nå som det nærmer seg baby-ankomst! Det sammenleggbare badekaret ser kjempekjekt ut. Er supert med alt som ikke tar så stor plass også! Høres ut som om dere har hatt en fin helg! Det er veldig greit ja! Merker at kroppen er mindre og mindre glad i fysisk aktivitet i form av butikkvandring, så det er veldig greit med alt som kan kjøpes på nettet.. I dag fikk jeg kjøpt kroker til stelleveska. Kjekt å ha! Kjøpte de i butikk, siden det ikke var stort å spare på å kjøpe på nett. Hadde visst flaks, for de pleide stort sett å være utsolgt sa dama i butikken.. Endret 21. februar 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1812 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er en ting jeg har tenkt litt på.. De sier man skal ligge litt på lammeskinnet før babyen begynner å bruke det, for at det skal lukte kjent av mor. Meen.. Har babyen luktesans når den ligger i fostervannet da? Og uansett lukter jeg vel ikke likt utenpå og inni? Jeg har ihvertfall aldri kjent at noe som kommer ut av meg lukter spesielt godt, så jeg kan ikke tenke meg at det lukter særlig godt inni livmora heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2011 #1813 Del Skrevet 21. februar 2011 Godt spørsmål du... Men babyen får jo luktet masse på deg når h*n får pupp etter fødselen så da er det jo betryggende å ha mammalukt på lammeskinnet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1814 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er sant Men hva da med de som f.eks. blir tatt med keisersnitt og lagt på fars bryst, bør han da ligge på lammeskinnet istedet, siden det er hans lukt barnet kjenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. februar 2011 #1815 Del Skrevet 21. februar 2011 Har aldri hørt det tipset jeg... Altså å ligge på lammeskinnet sånn at det skal lukte kjent av mamma og evt pappa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 22. februar 2011 #1816 Del Skrevet 22. februar 2011 Ikke jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1817 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg mener jeg leste det flere steder da jeg leste om lammeskinn før vi kjøpte det, men det er mulig det bare var på visse andre overhysteriske babyforum.. :gjeiper: 32 uker i dag! Føler meg mer lettbeint og mindre "hvalete" enn på lenge i dag. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2011 #1818 Del Skrevet 22. februar 2011 Goodie Syns du som er så flink å mase på Tusle om magebilde, skal legge ut et selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1819 Del Skrevet 22. februar 2011 Jammen jeg ser jo magen min hele tida jeg, så det er liksom ikke like interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2011 #1820 Del Skrevet 22. februar 2011 32 uker!!! Bare 8 igjen!! Og kom igjen, magebilde er på sin plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå