Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:troest:

Håper alt står bra til og at det ikke er noe alvorlig!

Ryggen er man på en måte ganske avhengig av for å kunne fungere igjennom dagen - så den bør helst ikke krangle.

Svimletokter høres skikkelig ekkelt ut! Kan jo tenkes blodprosenten eller jernlageret er blitt lavt og at det er det som gjør det.

Iallfall greit å nevne det for legen siden du alikevel skal innom der i dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale kiropraktor for ryggen ihvertfall, og så håper jeg legen din tar deg på alvor - svimmelhet er ikke bra :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen tok en haug med blodprøver, that's it. Formen er ok så lenge jeg ikke gjør noe, men det øyeblikket jeg beveger meg utenfor sofaen eller senga blir jeg helt utmattet. Det føles litt som jeg har vært på trening og tatt meg fullstendig ut. :overrasket: Skal prøve å lage middag etterhvert, men har gitt beskjed til han godeste at han må gå innom vaskerommet når han kommer. Jeg satte på to maskiner i dag morges, men har ikke hatt ork til å hente tøyet igjen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påskemarsipanen har forresten kommet i butikkene! :daane: Gjett om jeg ble litt småstressa da jeg så det, jeg venter tross alt på ei lita påskejente her! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant, det gjorde hun. Det var 115/70. Sier meg i grunnen ingenting, men det er ca der det har ligget hele tida, og legen sier det er bra.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er perfekt, de sier at så lenge du har lavt undertrykk slik som ditt er (70) så er det perfekt.

Men det kan hende at du har lav blodprosent eller at det kan ha vært et blodtrykksfall :)

Det optimale blodtrykk er 120/80 :jepp:

Hvis du googler lav blodprosent symptomer under graviditet og gjør det samme med blodtrykksfall så finner du nok at det har en sammenheng med hvordan du føler deg. Dette er ganske normalt under svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskemarsipan allerede???

:hakeslepp:

Det er jo tross alt "bare" 67 dager igjen ifølge tickeren din - så det går fort til frøkna er her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!! :):klemmer:

Hva slags planer har dere for helga da? :)

Jeg jobber i morgen fra 11-15, ellers så blir det nok tv-titting og popcorn :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er perfekt, de sier at så lenge du har lavt undertrykk slik som ditt er (70) så er det perfekt.

Men det kan hende at du har lav blodprosent eller at det kan ha vært et blodtrykksfall :)

Det optimale blodtrykk er 120/80 :jepp:

Hvis du googler lav blodprosent symptomer under graviditet og gjør det samme med blodtrykksfall så finner du nok at det har en sammenheng med hvordan du føler deg. Dette er ganske normalt under svangerskapet :)

Blodtrykket er ikke til å spøke med altså! Jeg har tidligere hatt veldig lav blodprosent, men den har stabilisert seg etter at jeg begynte på glutenfri diett.. Får bare vente og se hva de nye blodprøvene sier! :)

Påskemarsipan allerede???

:hakeslepp:

Det er jo tross alt "bare" 67 dager igjen ifølge tickeren din - så det går fort til frøkna er her nå!

Ikke si det da! :bond::fnise:

God helg!! :):klemmer:

Hva slags planer har dere for helga da? :)

Jeg jobber i morgen fra 11-15, ellers så blir det nok tv-titting og popcorn :popcorn:

God helg til deg og! :klemmer: Vi har ingen planer bortsett fra spinning i morgen formiddag. Vurderer å hente vugga vi skal låne, men har ikke avtalt noe konkret med dem vi skal låne den av enda. Blir nok fort litt tv her i gården også! ;)

:klemmer: Håper formen bedrer seg, og at du får en fin helg. :)

Takk for det! Formen er bedre i dag. Jeg har faktisk hatt overskudd til både oppgaveskriving, støvtørking og vasking av badet. Ha en fin helg du og! :klemmer:

Helloiis!! :vinke:

:skravle:

Hei hei! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste nettopp et sted at når fødselen er i gang bør man ikke ha samleie. Herregud, er ikke det det siste man tenker på/har lyst til i den situasjonen?! :daane::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp et sted at når fødselen er i gang bør man ikke ha samleie. Herregud, er ikke det det siste man tenker på/har lyst til i den situasjonen?! :daane::ler:

:lol:

Hva med en oppmuntring kjære??

Skal like og se den dama som synes det er en god idè!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det minner meg om noe annet teit jeg leste... :fnise:

at man ikke bør blåse luft opp i vagina når kvinnen er gravid???

hvem gjør det ellers da??? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...