Spatula Skrevet 14. oktober 2010 #781 Del Skrevet 14. oktober 2010 Enig med Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #782 Del Skrevet 15. oktober 2010 Så vittig med en kombinert puppe- og julebrusdiskusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #783 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hamar og Lillehammer bryggeris julebrus er faktisk den eneste ordentlige julebrusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #784 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg hører hva du sier, men jeg skjønner ikke hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #785 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg hører hva du sier, men jeg skjønner ikke hva du mener! Godt kompromiss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. oktober 2010 #786 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hamar og Lillehammer bryggeris julebrus er faktisk den eneste ordentlige julebrusen! Må si meg enig! Beste smaken. Smaker jul uten at det smaker sukker og e-stoff. Forresten har du ingenting å klage over med ømme pupper. Hallo!! De skal jo bare vokse seg store og fine så babyen får nok mat! I mellomtiden kanskje du har en annen som gleder seg over dem Endret 15. oktober 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #787 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jada, det er klart de vokser til en god sak, men det er litt vondt likevel.. Og hvis de skal vokse seg store har de et stykke å gå! Det er en annen en som mener de har blitt litt større, men han får ikke store gleden av dem foreløpig ihvertfall. Access denied, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. oktober 2010 #788 Del Skrevet 15. oktober 2010 Access denied, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #789 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ikke bare-bare å ha sporhundsnese. Lukter søtt og råttent av gammel snus og brukte teposer på hele lesesalen. Har flytta søppeldunken lenger bort fra meg nå, håper det hjelper. Luktesansen blir bare bedre og bedre, tar helt av denne nesa mi! (fant ikke noen bedre nesesmiley..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #790 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tidenes klisjé, men likevel finfint: Svigers vil kjøpe vogn til oss! Nå har han godeste reist avgårde på jobbfest. Jeg sitter her med pledd, levende lys og mat i ovnen. Må jo prøve å kose meg litt selv om jeg er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #791 Del Skrevet 15. oktober 2010 What to do? Æsj, har hørt så mye dritt om den... Hva gjorde dere som var gravide i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. oktober 2010 #792 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jeg tok den IKKE... men det har seg sånn at jeg nettopp var blitt gravid og den skal ikke tas når man er mindre enn 12 uker på vei. Var frisk som en fisk hele vinteren jeg Eller vent nå blander jeg vel den med den derre svinegreia... eller? :klø: Husker faktisk ikke Men kommer ikke til å ta den i år heller, har tatt den før i forbindelse med jobben... jobber jo på legekontor... men ble bare i dårlig form av den Endret 15. oktober 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #793 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dette er vel også svineinfluensa + noe til, såvidt jeg forstår.. Men jeg har ikke lyst til å ta den. Skal på fellessamtale hos jordmor til uka, kan høre der hva de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. oktober 2010 #794 Del Skrevet 15. oktober 2010 Uansett hva andre sier så er det jo du som bestemmer jordmor kommer sikkert til å anbefale den, typisk helsepersonell det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #795 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sant det.. Men.. Jeg er jo vant til at de "vet best", på en måte.. Skal være endel andre gravide der også, kan jo høre med de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. oktober 2010 #796 Del Skrevet 15. oktober 2010 koselig at svigers vil gi dere vogn!! er jo så mye en må ha første gang en får barn...! så vittig med kosekvelden! jeg sitter også alene i stua, under et pledd, med stearinlys og film på tv tror jeg kaster inn årene snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2010 #797 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hurra for at fler liker Hamar og Lillehammer brusen! Så flott at svigers vil kjøpe vogn, det er jo ikke akkurat det billigste Kos deg masse i kveld, med levende lys og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. oktober 2010 #798 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kjekt med vogn Jeg tok vaksinen Jeg var ikke 12 uker på vei, men fikk ta den uansett siden jeg var i diabetes risikogruppen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 16. oktober 2010 #799 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ingen som er frelst av Hansa sin julebrus da? Jeg har drukket TO i dag! Årets første. Julestemning here i come! Høres forresten ut som en fæl luktkombinasjon den med søtt og snus, jeg har supergod luktesans selv, så jeg vet hva du "sliter med" Håper det går bra ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. oktober 2010 #800 Del Skrevet 16. oktober 2010 Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre enda ang vaksinen... Men på tirsdag skal jeg treffe en tante som jobber på Folkehelseinstituttet, så da skal jeg spørre henne og høre hva hun sier, jeg kan godt videreformidle informasjonen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå