Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Hamar og Lillehammer bryggeris julebrus er faktisk den eneste ordentlige julebrusen! :opplyser:

:fnise:

Må si meg enig! Beste smaken. Smaker jul uten at det smaker sukker og e-stoff. :enig:

Forresten har du ingenting å klage over med ømme pupper. Hallo!! De skal jo bare vokse seg store og fine så babyen får nok mat! :jepp: I mellomtiden kanskje du har en annen som gleder seg over dem :lur:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det er klart de vokser til en god sak, men det er litt vondt likevel.. :sjenert: Og hvis de skal vokse seg store har de et stykke å gå! :ler: Det er en annen en som mener de har blitt litt større, men han får ikke store gleden av dem foreløpig ihvertfall. Access denied, for å si det sånn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare-bare å ha sporhundsnese. Lukter søtt og råttent av gammel snus og brukte teposer på hele lesesalen. :spy:

Har flytta søppeldunken lenger bort fra meg nå, håper det hjelper. Luktesansen blir bare bedre og bedre, tar helt av denne nesa mi! :jolie: (fant ikke noen bedre nesesmiley..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes klisjé, men likevel finfint: Svigers vil kjøpe vogn til oss! :hoppe:

Nå har han godeste reist avgårde på jobbfest. Jeg sitter her med pledd, levende lys og mat i ovnen. Må jo prøve å kose meg litt selv om jeg er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den IKKE... men det har seg sånn at jeg nettopp var blitt gravid og den skal ikke tas når man er mindre enn 12 uker på vei.

Var frisk som en fisk hele vinteren jeg :jepp:

Eller vent nå blander jeg vel den med den derre svinegreia... eller? :klø:

Husker faktisk ikke :ler:

Men kommer ikke til å ta den i år heller, har tatt den før i forbindelse med jobben... jobber jo på legekontor... men ble bare i dårlig form av den

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel også svineinfluensa + noe til, såvidt jeg forstår.. Men jeg har ikke lyst til å ta den. Skal på fellessamtale hos jordmor til uka, kan høre der hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva andre sier så er det jo du som bestemmer ;)

jordmor kommer sikkert til å anbefale den, typisk helsepersonell det vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det.. Men.. Jeg er jo vant til at de "vet best", på en måte.. :sukk: Skal være endel andre gravide der også, kan jo høre med de også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig at svigers vil gi dere vogn!! :)

er jo så mye en må ha første gang en får barn...!

så vittig med kosekvelden! jeg sitter også alene i stua, under et pledd, med stearinlys og film på tv :)

tror jeg kaster inn årene snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for at fler liker Hamar og Lillehammer brusen! :hoppe:

Så flott at svigers vil kjøpe vogn, det er jo ikke akkurat det billigste :)

Kos deg masse i kveld, med levende lys og kos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med vogn :jepp:

Jeg tok vaksinen :Nikke: Jeg var ikke 12 uker på vei, men fikk ta den uansett siden jeg var i diabetes risikogruppen også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er frelst av Hansa sin julebrus da? Jeg har drukket TO i dag! :sjenert: Årets første. Julestemning here i come!

Høres forresten ut som en fæl luktkombinasjon den med søtt og snus, jeg har supergod luktesans selv, så jeg vet hva du "sliter med" :fnise: Håper det går bra ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre enda ang vaksinen... Men på tirsdag skal jeg treffe en tante som jobber på Folkehelseinstituttet, så da skal jeg spørre henne og høre hva hun sier, jeg kan godt videreformidle informasjonen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...