Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Det virker generelt som om kvinner i snitt har hatt flere sexpartnere enn menn. Da lurer jeg på, hvem er det kvinnene ligger med? :vetikke::fnise:



Anonymous poster hash: 454b9...33a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker generelt som om kvinner i snitt har hatt flere sexpartnere enn menn. Da lurer jeg på, hvem er det kvinnene ligger med? :vetikke::fnise:

Anonymous poster hash: 454b9...33a

De samme gutta. Alle damer ligger med en håndfull menn som koser seg. Resten av mannfolka sitter og onanener på gutterommet. Slik er livet.

Anonymous poster hash: c4309...6a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel hatt sex med 14 jenter og én gutt. Begynte ganske sent, sånn tidlig i fjor engang... så har vel hatt en billig periode jeg også:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 32 år og har hatt rundt 70 stk.

Anonymous poster hash: 8d0c3...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år, 0 stk

jomfru ennå :fnise:



Anonymous poster hash: 00e7f...961
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 30, jomfru.

Før noen trekker slutninger om religion, så er jeg etnisk norsk ateist. Jeg er dessverre demiseksuell, det vil si at jeg ikke føler fysisk tiltrekning til et menneske uten å ha følelser for dem. Jeg har bare hatt sånne følelser for en mann, men dessverre viste han seg å være en douchebag.

Angrer jeg? Vel, jeg kan ikke akkurat angre på noe jeg ikke har kontroll på, men helt egentlig er det nesten bittert at jeg ikke fikk det overstått med den fyren. Hvis jeg noen gang finner den rette så kommer det til å være sykt pinlig å fortelle at jeg er en jomfru på 30+.



Anonymous poster hash: 662b4...175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Et sted mellom 20 og 25. Har mistet tellinga😖 skulle gjerne vært jomfru igjen. Ingen var verdt bryet, sett bort fra samboern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker generelt som om kvinner i snitt har hatt flere sexpartnere enn menn. Da lurer jeg på, hvem er det kvinnene ligger med? :vetikke::fnise:

Anonymous poster hash: 454b9...33a

Snittet blir jo likt. Men fordelingen blir skjev. Altså tar man medianen har kvinner trolig langt flere partnere, fordi de 10 % av mennene som har seg med flest, har seg med vanvittig mange.

Anonymous poster hash: d1953...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 33, hatt 20-25 partnere.

Skulle gjerne hatt et tall på 5-10 stk, syns det er altfor mange.

Men nytter jo ikke å angre, visste jo ikke bedre. Men skulle ønske jeg hadde hatt mer selvrespekt når jeg var yngre.



Anonymous poster hash: 88b58...59f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30+ og hatt sex med fire. Den fjerde er mannen min:) Faktisk angrer jeg to av dem. Udregelig som fy begge to :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 og har hatt sex med 11. Men jeg syntes det faktisk det ikke er svart-hvitt på partnere. Jeg hadde sex første gang når jeg var 13, så jeg har hatt 11 partnere på 6 år. Mens noen på samme alder kan ha pult like mange på 1 år. Syntes det spørs egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 stk. er 42.



Anonymous poster hash: d9a4f...fd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 år, 3 stk. Kunne spart meg for alle, egentlig.

Anonymous poster hash: 144cb...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...