Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Ville du ligget med alle dem du har ligget med en gang til? Ville du likt noen av dem om du var edru? Og hvis du verken ville pult dem edru eller ligget med dem en gang til, - er det fordi du forbruker mennesker eller fordi du inkluderer mennesker? Har du noen gang ligget med en du avskyr neste dag? Har du noen gang ligget med en mann for å såre en annen? Har du pult noen for å avvise dem neste gang?

Det var da voldsomt så moralpolitiet var ute og passet på.

La nå folk få ha det gøy hvis de vil.

Forbruker mennesker my ass.. hva er galt med to stk som har det gøy en kveld?

Kanskje noen trenger å rase fra seg. Jeg føler ikke at jeg lever hvis jeg sitter hjemme og krysser bena hele livet. Jeg liker å ha en flørt for å føle meg bra. So what? Det er folk sine EGNE valg så kan du sitte der og dømme så mye du vil :)

Anonymous poster hash: 88b58...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 32 år, og hatt sex med ca 20.

Den siste teller ikke for det varte så kort og han var heeeelt elendig.

Noen gang møtt en mann som bare ligger der?? Trodde ikke det fantes...

Har mistet lysten på sex så blir vel ikke flere, haha :P



Anonymous poster hash: 88b58...59f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 stk. 30 år. Må knuse noen egg for å lage omelett..



Anonymous poster hash: ffbbe...1aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt/møter uendelig mange personer som jeg har likt/liker, men har ikke hatt sex med de av den grunn.

Jeg liker sex bedre enn mange andre, men har ikke sex med folk bare fordi jeg liker de. Jeg liker mat også, og spiser primært for å overleve, men jeg dør ikke uten sex.

Jeg dømmer ingen, heller ikke de som ser på sex som å spise lunsj. Men jeg velger helt klart å unngå slike mennesker, for vi passer definitivt ikke sammen.

"Snilleste"?? Joda, mange horer er også kjent for å være meget snille og gode samtalepartnere. Skal jeg bruke et ord jeg finner mer passende ut fra det du skriver, vil jeg si du har vært/er dumsnill. Fester og drikker deg full og blir dermed så "snill" at alle mannfoka du liker får ha seg med deg. Dèt er mitt inntrykk...

Anonymous poster hash: 06fed...d22

Synes ikke man kan sammenlikne det med en hore.

men ja, det kan stemme at jeg er veldig dumsnill. Har blitt bedre med det nå. Var verre før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 år. Fire stk. To av dem i lange forhold

Anonymous poster hash: c10e6...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at oral er sex det også? :fnise:

Anonymous poster hash: 06fed...d22

Ja, greit. Da er det 2 da. Kom faktisk opp i tre i går :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20, ligget med 11:) noen var jeg kun 15 år og etter min mening ikke ordentlig sex:)

Anonymous poster hash: 38360...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest ClassyGirl

18 år og har hatt sex med 19 stykker.. 2 av dem var fra tinder og resten er one night stands og "kompiser". Ikke vært i noen forhold..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 20 om noen uker. 23 og håper selvsagt at det tallet ikke stiger, fordi det er høyt - og fordi jeg liker godt han siste jeg har ligget med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...