Gå til innhold

Kvinner og menn - kompiser?


Steinar40

Anbefalte innlegg

Øh, jeg har vel skrevet i samtlige tråder hvor det har vært tema at jeg syns det er du som legger for mye vekt på det å flytte sammen.

Jeg har dog ingen tro på noe courtship, men på å være kjærester. Hvorfor bruke avleggse viktorianske engelske ord når vi bor i Norge, tenker jeg.

Altså, jeg er ikke interessert i et forhold til en mann som ikke kjenner kvinner. Rett og slett. Om han har utelukket et helt kjønn som venner ville jeg regnet med at han ikke ante hvordan han skulle omgås dem, i tillegg til at han høyst sannsynlig var en kåt og utro jævel, og det er jeg ikke interessert i å ha i livet mitt.

Det er signalene en mann som er redd for å omgås kvinner, sender ut.

Og en mann som aldri omgås kvinner på mer enn et kollegialt plan, vil iallefall ikke forstå meg på noe som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope, det eneste man trenger er følelser for hverandre og vilje til å finne ut av det.

Ja, men det vet man ikke på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... spennende og magekriblersk... for meg :)

Joda, kan sikkert være det når det først funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kjenner, som i "jeg KJENNER den og den"

Milde himmel, KateW, at en mann er slik i stand til å spikke fliser av "å kjenne" noen. Blir helt oppgitt, jeg :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh, jeg har vel skrevet i samtlige tråder hvor det har vært tema at jeg syns det er du som legger for mye vekt på det å flytte sammen.

Jeg har dog ingen tro på noe courtship, men på å være kjærester. Hvorfor bruke avleggse viktorianske engelske ord når vi bor i Norge, tenker jeg.

Altså, jeg er ikke interessert i et forhold til en mann som ikke kjenner kvinner. Rett og slett. Om han har utelukket et helt kjønn som venner ville jeg regnet med at han ikke ante hvordan han skulle omgås dem, i tillegg til at han høyst sannsynlig var en kåt og utro jævel, og det er jeg ikke interessert i å ha i livet mitt.

Det er signalene en mann som er redd for å omgås kvinner, sender ut.

Og en mann som aldri omgås kvinner på mer enn et kollegialt plan, vil iallefall ikke forstå meg på noe som helst måte.

Greit, glem uttrykket courtship da! hehe

Men du som mener at alle er individer og greier, hvorfor innbiller du deg da at en mann som kjenner ei anna kvinne, automatisk kjenner deg også. Dette er bare tull å påstå.

Man kjenner ingen igjennom andre - eller seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Joda, kan sikkert være det når det først funker.

Det er spennende og magekriblersk å se om det vil fungere..... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VILJE TIL Å FINNE UT AV DET! Det vet man på forhånd om man har, enten vil man eller så vil man ikke.

Er ikke det en modningsprosess da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende og magekriblersk å se om det vil fungere..... :lete:

Ja, dette er sikkert typisk for kvinner. Jeg syns det er slitsomt.

Det er mye bedre når det har vist seg at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Ja, dette er sikkert typisk for kvinner. Jeg syns det er slitsomt.

Det er mye bedre når det har vist seg at det funker.

Jeg vet ikke om det er typisk for kvinner, men jeg har i hvert fall skjønt at det ikke er typisk for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig med en courtship periode. Eller mener du man skal flytte i sammen etter første date?

Kjenner kvinner? Herlighet, det finnes ingen mann som kjenner og forstår kvinner. Bare noen som prøver å innbille dere at de gjør det.

Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er typisk for kvinner, men jeg har i hvert fall skjønt at det ikke er typisk for deg.

Ja, jeg må bare beklage altså men jeg syns det er mer enn nok med ei dame av gangen.

Det er ikke jakten i seg som interesserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Ja, dette er sikkert typisk for kvinner. Jeg syns det er slitsomt.

Det er mye bedre når det har vist seg at det funker.

Åååååååhhh, du er til å få mark av! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Ja, jeg må bare beklage altså men jeg syns det er mer enn nok med ei dame av gangen.

Det er ikke jakten i seg som interesserer meg.

Hallo, antyder du at det ikke er nok med en mann av gangen for meg? :kjefte: Det holder lenge med en mann av gangen for meg også, jeg dater jo ikke flere på en gang.

Jakt, når du sitter på nettet og chatter med damer for å finne noen som passer til de kriterier du har satt deg så er også du på jakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, antyder du at det ikke er nok med en mann av gangen for meg? :kjefte: Det holder lenge med en mann av gangen for meg også, jeg dater jo ikke flere på en gang.

Jakt, når du sitter på nettet og chatter med damer for å finne noen som passer til de kriterier du har satt deg så er også du på jakt!

Tiden nærmer seg for å finne frem pil og bue - ser det ut til :smoke:

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Husk en ting damer, gi hvilken som helst mannlig venn en mulighet for å feie over dere, og han vil gjøre det. Et element kvinner ofte ignorerer eller utnytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Husk en ting damer, gi hvilken som helst mannlig venn en mulighet for å feie over dere, og han vil gjøre det. Et element kvinner ofte ignorerer eller utnytter.

Så lett er det ikke skal jeg si deg. Jeg gjør mitt beste for å forføre husverten min, men han er da så skvetten :ler:, rygger unna hvis jeg kommer nærmere enn en halvmeter. Så jeg får nøye meg med flørte/tulle/fleipe-forholdet vårt.

Jeg må tilføye at han er bare 29 år, da. :)

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Selvfølgelig! Fullstendig idiotisk for kvinner og menn å innbille seg at de kan være kompiser.

Enig, menn og kvinner kan ikke være "bare venner" - det er alltid litt spenning i mellom de og den ene føler gjerne etterhvert litt for den andre. Ikke alltid: i Norge og på KG florerer det sikkert av jenter som hevder de har drøssevis av guttevenner, men jeg har ikke tro på slike "vennskap".

Det er jo mang slags vennskap: jeg har jo vært venner med flere gutter/menn gjennom årene, men de blir aldri venner i den forstand at jeg inviterer de med hjem eller på kino eller kafè...så slike vennskap har sine begrensninger til å være sammen i gruppe med flere, for min del.

Endret av gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, menn og kvinner kan ikke være "bare venner" - det er alltid litt spenning i mellom de og den ene føler gjerne etterhvert litt for den andre. Ikke alltid: i Norge og på KG florerer det sikkert av jenter som hevder de har drøssevis av guttevenner, men jeg har ikke tro på slike "vennskap".

Det er jo mang slags vennskap: jeg har jo vært venner med flere gutter/menn gjennom årene, men de blir aldri venner i den forstand at jeg inviterer de med hjem eller på kino eller kafè...så slike vennskap har sine begrensninger til å være sammen i gruppe med flere, for min del.

Ja, dette høres fornuftig ut.

Jeg har veldig vanskelig for å forstå de her som skriver at de har nære mannlige venner. Altså, så lenge man er under 25 år, så kan jeg forstå det, men ikke deretter.

Kvinner bør absolutt ha venninner som voksne.

Hvorfor tror en del kvinner at en ny partner vil like at hun har omgang med andre (single) mannfolk og at hun kan invitere de med hjem eller på kino eller kafé etc.? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...