Gjest brutal_mann Skrevet 3. mai 2010 #341 Del Skrevet 3. mai 2010 Helsikken, skal en ha venner og PRATE med dem også? Jeg har jo personlig alltid FORVENTET at JEG skal være ALT for en kvinne! Noe annet er jo helt urimelig og setter jo meg som mann i et dårlig lys! Det må da alle forstå! Ekte Menn har jo, i motsetning til ektemenn, såpass mye å by på at det er alt en kvinne trenger i sitt liv. Slik sett er det et meget stort mysterium at jeg ennå er singel :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 3. mai 2010 #342 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva viille du syns var greit å prate om da? Været? En dame som respekterer mannen sin, går ikke ut, og da er det ikke noen grunn til å bry seg om været. Jeg ville vært svært skeptisk til en kjæreste som hadde behov for å snakke om været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #343 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja, prate om været er ufarlig nok - tror jeg Vil gjerne at du utdyper hvorfor de andre tingene jeg nevnte var så forkastelige å snakke med andre enn partner om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #344 Del Skrevet 3. mai 2010 En dame som respekterer mannen sin, går ikke ut, og da er det ikke noen grunn til å bry seg om været. Jeg ville vært svært skeptisk til en kjæreste som hadde behov for å snakke om været. *noterer flittig i den lille "Hvordan bli den perfekte Steinar-alder-kjæreste"-notatboka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 3. mai 2010 #345 Del Skrevet 3. mai 2010 Skriver under denne. Det er så ufattelig sant på så mange områder. Og det handler ikke bare om å ha en del bekjente man henger med sosialt mens man er i et forhold, som man bare har et overfladisk sosialt forhold til slik som steinar tenker er flotters. Det handler om å ha NÆRE bånd, solide vennskapsbånd til mennesker som er interesserte i å hjelpe og forstå hvis man skulle gå på en smell. "Venner" forsvinner veldig fort når en krise skjer, og det er da man ser hvem som er virkelige venner og hvor viktige de er. Da min sambo døde så hadde vi et DIGERT sosialt nettverk, alle forsvant innen de første månedene han var syk, de var long gone innen han døde. Jeg så såvidt snurten av enkelte under begravelsen. De få som ble igjen er venner jeg i dag ville gått igjennom ild og vann for. Hvis de ikke hadde vært der igjennom årene hadde jeg hatt veldig lite å bygge videre på! Kjenner meg sååå godt igjen... De vennene som er der, over langen, for deg er gull verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 3. mai 2010 #346 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja, prate om været er ufarlig nok - tror jeg Så lenge vi ikke utleverer hva slags vær Steinar liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. mai 2010 #347 Del Skrevet 3. mai 2010 Helsikken, skal en ha venner og PRATE med dem også? Jeg har jo personlig alltid FORVENTET at JEG skal være ALT for en kvinne! Noe annet er jo helt urimelig og setter jo meg som mann i et dårlig lys! Det må da alle forstå! Ekte Menn har jo, i motsetning til ektemenn, såpass mye å by på at det er alt en kvinne trenger i sitt liv. Slik sett er det et meget stort mysterium at jeg ennå er singel :klø: Bravo! Strålende innlegg, men det spørs om Steinar fatter det underliggende her . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #348 Del Skrevet 3. mai 2010 Nettopp, og jeg opplevde omtrent det motsatte da jeg midt på natten rømte i fra den fantastisk omsorgsfulle, sjarmerende mannen som var så PEN... (Som om han var min eneste sjanse til å få en PEN mann... ) Jeg hadde kun veske og klærne jeg sto og gikk i, og hadde ingen å henvende meg til, fordi han systematisk hadde valgt bort alle vennene mine. Hovedårsaken var at de var så stygge å se på at han ble kvalm og sjuk av å snakke med dem, og de skadet immaget vårt som det perfekte paret. Selv familien min hadde han snudd mot meg. Men dette sier jo bare igjen at Steinar ikke aner hva han snakker om. Rett og slett... (ikke for å sammenligne samlivsbrudd med dødsfall, selv om begge på sin måte er en sorgprosess) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #349 Del Skrevet 3. mai 2010 Bravo! Strålende innlegg, men det spørs om Steinar fatter det underliggende her . Ikke så rompa i taket i beven og spenning, Bellis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 3. mai 2010 #350 Del Skrevet 3. mai 2010 Nettopp, og jeg opplevde omtrent det motsatte da jeg midt på natten rømte i fra den fantastisk omsorgsfulle, sjarmerende mannen som var så PEN... (Som om han var min eneste sjanse til å få en PEN mann... ) Jeg hadde kun veske og klærne jeg sto og gikk i, og hadde ingen å henvende meg til, fordi han systematisk hadde valgt bort alle vennene mine. Hovedårsaken var at de var så stygge å se på at han ble kvalm og sjuk av å snakke med dem, og de skadet immaget vårt som det perfekte paret. Selv familien min hadde han snudd mot meg. Men dette sier jo bare igjen at Steinar ikke aner hva han snakker om. Rett og slett... (ikke for å sammenligne samlivsbrudd med dødsfall, selv om begge på sin måte er en sorgprosess) Sorg er sorg, la oss ikke klassifisere... Huff, glad du kom deg ut av det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. mai 2010 #351 Del Skrevet 3. mai 2010 De fleste av oss som har vært gjennom brudd av en eller annen sort (det behøver ikke en gang å ha vært så spesielt stygt) - eller mistet en eketefelle vet hvor viktig venner er. Sosial omgangskrets som par er vel og bra det - men venner som virkelig er der for deg når du trenger dem - de er gull verd. Det vet vi som har trengt dem - eller vært det for noen. Men - man kan vel kanskje lure litt på om du Steinar har noen virkelig gode venner. I så fall synes jeg synd på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #352 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det noe dama lurer på når det gjelder meg, så er det selvfølgelig MEG hun spør. Det sier seg selv. En kompis du måtte ha, har absolutt ingenting med meg å gjøre! Jamen ved KUN å spørre deg så finner jo ikke hun ut om dette er noe som er normalt for alle menn enn om det bare er deg. Og da løser jo det slett ingenting ved bare å spørre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #353 Del Skrevet 3. mai 2010 Bravo! Strålende innlegg, men det spørs om Steinar fatter det underliggende her . Tror det er fare for at steinar ikke ser ironien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #354 Del Skrevet 3. mai 2010 Sorg er sorg, la oss ikke klassifisere... Huff, glad du kom deg ut av det der Takk... Dette er gammel historie, og ferdig og forbi. Men når man har gått et par runder i livet er det utrolig provoserende å oppleve at en mann som Steinar, som bruker sitt "Vet ikke helt hva jeg vil eller hva hun vil, men hun bruker ALLE pengene mine"-forhold som målestokk på å ha opplevd vanskelige ting i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 3. mai 2010 #355 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg tror nok de fleste kvinner som regel har et større sosialt behov enn menn. Og derfor blir dette med venner litt viktigere for dere enn det er for meg. Tull, mannfolk har bruk for venner de også. Og jeg tror du hadde hatt godt av å ha en nær kompis som dro deg litt mer ut på livet istedet for at du sitter inne og tenker på den damen som ikke klarer å bestemme seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. mai 2010 #356 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvor lang ble forrige tråd om NØYAKTIG samme emne? 200, 300 sider? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. mai 2010 #357 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Tull, mannfolk har bruk for venner de også. Og jeg tror du hadde hatt godt av å ha en nær kompis som dro deg litt mer ut på livet istedet for at du sitter inne og tenker på den damen som ikke klarer å bestemme seg... Neida. Vi Menn trenger bare en kvinne. Ikke at vi skal være venn med henne, men vi skal være ALT for henne. Detaljer om at hun kan falle fra er ikke noe vi Menm bekymrer oss for. For vi er så på alle vis ALT for henne, slik at det å falle fra, det vil hun aldri finne på. Men om hun da allikevel viser seg å være en utro kjerring og allikevel faller fra så har vi jo våre venn... ehm.. Altså, vi er Menn og trenger bare en kvinne! Fortått?!? Trege trege overfrigjorte liberalistiske feministiske kvinnfolk.. *furte* Edit: Endret fra "Vi Menn trener" til "Vi Menn trenger". Selv om det var på mange måter riktig til å begynne med... Endret 3. mai 2010 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. mai 2010 #358 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvor lang ble forrige tråd om NØYAKTIG samme emne? 200, 300 sider? :dåne: 344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. mai 2010 #359 Del Skrevet 3. mai 2010 344 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 3. mai 2010 #360 Del Skrevet 3. mai 2010 Neida. Vi Menn trenger bare en kvinne. Ikke at vi skal være venn med henne, men vi skal være ALT for henne. Detaljer om at hun kan falle fra er ikke noe vi Menm bekymrer oss for. For vi er så på alle vis ALT for henne, slik at det å falle fra, det vil hun aldri finne på. Men om hun da allikevel viser seg å være en utro kjerring og allikevel faller fra så har vi jo våre venn... ehm.. Altså, vi er Menn og trenger bare en kvinne! Fortått?!? Trege trege overfrigjorte liberalistiske feministiske kvinnfolk.. *furte* Edit: Endret fra "Vi Menn trener" til "Vi Menn trenger". Selv om det var på mange måter riktig til å begynne med... Kom hit så skal du få et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg