Becky1 Skrevet 1. november 2010 #241 Del Skrevet 1. november 2010 Håper alt går bra med deg? Håper hytteturen med svigers har tatt helt knekken på deg Må skrive litt her nå så du ikke detter ut av "mine innlegg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. november 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 5. november 2010 Tuuusen takk for gratulasjoner jenter! Jeg kommer tilbake senere i kveld for å oppdatere meg. Gidder ikke å sitte overtid på jobb for å skrive nytt innlegg til deg som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. november 2010 #243 Del Skrevet 6. november 2010 Innom for å ønske deg en riktig god lørdag Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 7. november 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 7. november 2010 Tid for litt oppdatering: Formen min er ikke til å klage på. Den er faktisk veldig fin. Jeg har en del nummenheter i fingrene mine som trolig skyldes en hevelse i venstre arm som blokkerer for en nerve, men det er bare en filleting i forhold til andre som sliter med kvalme, bekkenløsning eller annet. Mini har det også bra. Kjenner liv fra ham omtrent hver dag :rødme: Det diskuteres veldig i navn her. Ettersom min samboer har et typisk etternavn som slutter på 'sen, vurderer jeg å ta med mellomnavnet hans (Emil) videre til neste generajon. Emil er et fint navn, gjelder bare å finne et fornavn som passer til. Kom gjerne med forslag I morgen skal jeg møte ei bekjent jeg har gått på skole sammen med. Har egentlig aldri hatt noe med henne å gjøre tidligere, men da jeg for ca. 2 uker siden fant ut at hun også ventet barn (bare 4 uker til termin) føltes det naturlig for meg å be henne med ut på kafe for litt babysladder oss tjukke imellom Blir sikkert koselig Ellers er det ikke så mye nytt. Jeg ønsker deg en riktig fint søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. november 2010 #245 Del Skrevet 8. november 2010 Det blir sikkert koselig å treffes igjen ettersom dere har babyene å prate om nå Eller svangerskapet hvertfall, hehe. Blir litt lettere da, for da er det fellesnevner med én gang liksom.. Emil er et veldig fint navn! Kim Emil, Sverre Emil... Bare noen alternativer jeg kommer på med det første.. Kos deg med jentetreff i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. november 2010 #246 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hva med bare Emil? Eller var det mannen din som ikke ville det? Kommer ikke på noen gode kombinasjoner på stående fot. Er vanskeligere å få noe som passer med Emil og ikke Emìl, når Emil er navn nr 2. Skal tenke på det. Endret 8. november 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jeg skulle liksom være flink å oppdatere meg... Jeg gremmes! Nå begynner det snart å skje ting her! Har min siste arbeidsdag fredag 28. januar. Og tro meg, denne dagen har jeg lengtet leeenge etter (jeg er fortsatt i 100% arbeid). Til vanlig går jeg på jobb fra 8 til 4, lager/spiser middag og søker helst sofa/sengen etterpå. Det skal SÅ lite til for å slite meg ut for tiden. Kjenner at kroppen bare blir tyngre og tyngre for hver dag som går nå. Akk! Det er så mye som skulle blitt gjort, men som jeg ikke makter å gjøre... I permisjonstiden får jeg (forhåpentligvis) tid (og krefter) til å gjøre diverse forberedelser til veslegutt melder sin ankomst. Det er først og fremst klærne som tar tid. Jeg har fått masse klær av både venner og familie (totalt ca. 2 stappfulle søppelsekker), og det må sorteres, vaskes, strykes, brettes og legges på plass før det kan brukes. Akkurat nå ligger det bare å flyter... Den vugga som jeg aller helst ville ha klarte selvfølgelig pappa å gi bort til fjerne slektninger. En vugge som har gått i arv i familien de siste 100 årene... Dumme, dumme pappa (som jeg selvfølgelig er kjempe glad i)!!! Heldigvis fikk kom svigerfar innom med en fin hvit vugge fra deres familie (+ han hadde med seg en haug med skrap som skal kastes, der i blant en brukt doring... ). Vugga ligner faktisk litt på denne uten hjul. Vogna er bestilt! Det ble en på oss. Vi er kjempe fornøyde, og håper den er like praktisk som den ser ut til. Har hatt 2stk vogner stående hjemme hos min mor og min far i snart 10 år nå Ble vi kvitt dem (enten ved å selge, gi bort eller kaste dem), skulle de betale for ny vogn. Etter 2 uker var de borte vekk Badet vårt er i en grei størrelse, men romløsningen er håpløs. Derfor ser vi for oss at stellebordet lages til på vaskerommet som ligger vegg i vegg med badet. Vi skal pusse opp vaskerommet, slik at det blir mulig å legge en stellepute på benkeplaten som vi ikke har bestilt enda. Og så må vi kunne få til litt hylleplass over til kluter, bleier og diverse. Ellers er formen grei. Som sagt, jeg kjenner fysisk at jeg blir tyngre og tyngre for hver dag som går nå. Jeg blir fort anpusten over de minste gjøremål, jeg blir fort trøtt og sliten, jeg puster tungt (spes. kveldstider), begynt å snorke (litt plager må mannen også ha ), hetetokter (glad det ikke er sommer), tonnevis med vann i kroppen (gigantiske føtter), osv... I tillegg til at det er et mareritt å ta på seg sokker/sko, klippe tånegler og skrelle leggene/dusken (kommer ikke til/ser ingenting). Men alt som er blitt nevnt over er egentlig bare flisespikkeri i forhold til andre som må sykemelde seg på grunn av bekkenløsning og lignende... Så egentlig er det ikke noe å klage over Snart er denne arbeidsdagen også over, og det er bare 9 arbeidsdager igjen til permisjon!!! til deg! Endret 20. januar 2011 av Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #248 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Nå har mannen endelig begynt på 'prosjekt vaskerom'. Han har målt bredder og lengder, dybder og høyder og det som er. Han har også vært på IKEA og bestilt en type kjøkkenløsning som vi skal ha der inne (med unntak av kjøleskap og komfyr ). Mannen har egentlig fått frie tøyler der inne, det eneste jeg forlanger er litt benkeplass med hyller over. Jeg syns han er flink jeg! :rødme: Bare 6 arbeidsdager igjen... http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_yeahhh.gif' alt=':bolledeig:'> (teller selvfølgelig ikke med dagen i dag) og 10 dager til jeg runder de 30... Endret 21. januar 2011 av Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Advarsel! Klageinnlegg: I dag er jeg ikke i form, Jeg er trøtt, umotivert og finner ikke frem til rette sittestilling på den dumme kontorstolen. Har prøvd å stå litt også, men til ingen nytte. Det har vært en laaang arbeisdag, og vil tro at siste halvdel blir minst like lang... Ser ikke frem til ny arbeidsuke Bare 5 arbeidsdager igjen... http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_yeahhh.gif' alt=':bolledeig:'> (teller selvfølgelig ikke med dagen i dag) og 9 dager til jeg runder de 30... Endret 21. januar 2011 av Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #250 Del Skrevet 4. februar 2011 Da var fødselen i gang! Hele 17 dager før tiden. Vannet gikk klokken 1 i natt. Er akkurat kommet hjem fra sykehuset for å sove ut litt. Fortsatt veldig lite rier. Blir satt i gang i morgen tidlig om det ikke har skjedd noe mer inntil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 14. februar 2012 #251 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei Archee!! Jeg har ikke vært på KG på hundre år (eller noe), og er tilbake igjen! Tar en runde rundt og ser hvordan det står til jeg. Skulle akkurat til å gratulere med at du nesten er ved termin, men leste innlegget ditt! Har du fått baby nå eller ??? :bolledeig: Må heller gratulere med baby kanskje??? Hilsen Lemming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 5. mars 2012 #252 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvordan går det med deg Archee....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå