Gå til innhold

Hvor gamle første gang dese så en stiv kuk?


Gjest Ingrid

Anbefalte innlegg

Jeg var 8 år. En gutt viste den til meg som var 14 år, vi holdt ofte på sånn og viste hverandre :gjeiper:

Endret av NovaFlare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det tror jeg var i barnehagen! "Du får se min hvis jeg får se din" :sjenert::engel:

Var den stiv allerede i barnehagen?

Det er ikke noe unaturlig ved det. Gutter kan få ereksjon allerede når de ligger i mors liv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi snakker om i virkeligheten så var det vel når jeg var 15 år med min første kjæreste. Det var kjempe flaut husker jeg. Var veldig beskjeden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 og hadde akkurat oppdaget seksualiteten og vvar veeeldig optatt av det annet kjønn. Det var storebroren til en bekjent og han var over tjue. Jeg kom 'tilfeldig' på ham da han lot vannet på hytta og spurte om jeg fikk kjenne på den. Det fikk jeg og den ble veldig stor. Det skremte meg fra slikt i nesten tre år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 14 og hadde akkurat oppdaget seksualiteten og vvar veeeldig optatt av det annet kjønn. Det var storebroren til en bekjent og han var over tjue. Jeg kom 'tilfeldig' på ham da han lot vannet på hytta og spurte om jeg fikk kjenne på den. Det fikk jeg og den ble veldig stor. Det skremte meg fra slikt i nesten tre år!

Kjente du bare på den, eller runket du han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fy faen så mange pedoschvin det er på de kantene her as.. mulig kripos burde ha et par øyne åpne her inne om dagen..

MYE snakk om 12 åringer, suging og knulling!

ÆSJ, hold det for dere selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk ikke huske å ha sett noen annen enn min egen - stiv altså.

Første gang var nok i 4-års alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det tror jeg var i barnehagen!

Da lærte jeg noe nytt. Visste ikke at man kunne ha ereksjon i barnehagealder.

Jeg var 16 da jeg for første gang så en live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe unaturlig ved det. Gutter kan få ereksjon allerede når de ligger i mors liv. :)

Menn er noen sexbesatte svin. Jeg vet, for jeg er én av dem. God`s away on business, sang Tom Waits. Det må han ha vært når vi ble laget. Kanskje det var han dustete assistenten hans som har ansvaret?

Sannheten er at vår umettelige sexappetitt er en ulykke for oss. De eneste som profiterer på den er kvinner, som kan tuske til seg alskens ufortjente privilegier fordi vi evig og alltid sikler på fitta deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var vel rundt 10-11 år!

Var på badetur med noen venninner da en gammel kæll dukker opp en 50 m unna og legger seg ned og begunner å runke!

Husker jeg tenkte at den var en jævla svær tiss, og at det var rimelig ekkelt!

Mamma og pappa fikk noia når jeg fortalte om mannen når jeg kom hjem, jeg hadde jo ikke helt skjønt hvor "skummelt" det der var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tyve. Jeg var veldig betatt av ham, og hadde ønsket å møte ham sånn i lang tid. Selv om han hadde kjæreste, det var jo ikke bra.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...