Gå til innhold

Hvor gamle første gang dese så en stiv kuk?


Gjest Ingrid

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Blir helt skremt av dette. Hvor er foreldrene når barn ned i 12-13 år ser slike ting?

Synes foreldrene burde se å passe bedre på ungene sine. Småjenter skal ikke trenge å få sett slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Jeg husker ikke hvor mange år jeg var første gang, men jeg har i friskt minne siste gang. Det vil si jeg håper jo det ikke var min aller siste gang, da :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var bare 8 år da jeg så en erigert penis. Det var bare i forskningsøyemed da venninna mi og jeg snek på bror hennes, vi hadde nettopp lært på skolen hvordan barn ble til og dette måtte vi forske mer på :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i virkeligheten har jeg aldri sett en. Har ikke hatt interesse for det. Men har jo sett bilder o.l i for eksempel seksualundervisningen på u.skolen :gjeiper: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg var 11 og var i skogen med broren til ei venninne. Han var to år eldre. Han spurte om jeg hadde sugd pikk før, og da jeg sa nei sa han at en gang måtte jo være den første. Så jeg sugde han. Ikke noe mer skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei, lurer bare på hvor gamle dere var første gangen dere så en stiv kuk? Jeg var 13 og søskenbarnet mitt på 14 viste den til meg.

Niiiice.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg så en ekte penis og som jeg tok på var jeg 22 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i virkeligheten har jeg aldri sett en. Har ikke hatt interesse for det. Men har jo sett bilder o.l i for eksempel seksualundervisningen på u.skolen :gjeiper: :gjeiper:

har du vært sammen med typen din i 1 år og 11 mnd uten at du har sett penisen hans erigert? :huh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 14 og rota med en på 16 eller noe på en fest,husker jeg syntes den var stor og skummel. Rar å ta på så jeg stakk derifra.. hehe. Tok et par år før jeg nærmet meg noe sånt igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vært sammen med typen din i 1 år og 11 mnd uten at du har sett penisen hans erigert? :huh:

Hun har vel dame da, ikke type. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 11 og var i skogen med broren til ei venninne. Han var to år eldre. Han spurte om jeg hadde sugd pikk før, og da jeg sa nei sa han at en gang måtte jo være den første. Så jeg sugde han. Ikke noe mer skjedde.

Det var jo bra det ikke skjedde mer da ...

Gi oralsex når man er 11 år, hmmm. Tøøfftt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo bra det ikke skjedde mer da ...

Gi oralsex når man er 11 år, hmmm. Tøøfftt!

PEDOBEAR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir helt skremt av dette. Hvor er foreldrene når barn ned i 12-13 år ser slike ting?

Synes foreldrene burde se å passe bedre på ungene sine. Småjenter skal ikke trenge å få sett slikt.

Serr? det er jo på en måte helt naturlig! er ikke verdens undergang om en på 12-13 ser det. Hva kan skje da liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr? det er jo på en måte helt naturlig! er ikke verdens undergang om en på 12-13 ser det. Hva kan skje da liksom?

Enig, men å gi oralsex når du er 11? Dersom jenta snakker sant og synes det er kuult, da har verden gått i vranglås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så min første på middagsdate som 16-åring. Skjønte hva som ville komme frem når han ba meg om å lukke øynene og hørte lyden av en glidlås. Selve pulinga var ikke noe særlig da. Etter å ha hatt ham i munnen fikk jeg beskjed om å trekke ned buksa og stille meg til med rompa mot ham. Det var vondt og flaut, og når han trakk seg ut kom luften han hadde pumpet i meg ut i en kjempepromp. Følte meg ikke akkurat som en prinsesse etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...