Pupsilure Skrevet 23. desember 2010 #1401 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg en riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #1402 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Da var vi kommet oss hjem til familiene våre, og har fortalt de spennende nyhetene våre :rødme: Alle er kjempeglade på våre vegne Nå sitter jeg og er supertante tidlig på morgenen, og koser meg med kakao og julestrømpe Håper dere alle får en riktig god jul Endret 24. desember 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. desember 2010 #1403 Del Skrevet 24. desember 2010 Så deilig å endelig få dele den gode nyheten med familien Kakao og julestrømpe er den beste starten på julaften Ønsker deg en flott julefeiring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. desember 2010 #1404 Del Skrevet 24. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul til deg og resten av familien! Sender i tillegg masse babystøv og lykkeønskninger i forbindelse med annonsering av forlovelse :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. desember 2010 #1405 Del Skrevet 30. desember 2010 Så koselig å fortelle familien de gledelige nyhetene! :rødme: Håper dere har hatt ei fin romjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. desember 2010 #1406 Del Skrevet 30. desember 2010 Håper du har hatt en fin jul og at du får en flott nyttårsfeiring Hvordan går det med helsa om dagen? Etter operasjonen, mener jeg. Hvordan går det med syklusen din? Fortsatt tanteløs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 31. desember 2010 #1407 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei! Har vært litt fraværende den siste tiden... Vil bare ønske deg et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. desember 2010 #1408 Del Skrevet 31. desember 2010 Mine beste ønsker for deg for det nye året! If your heart is in your dream No request is too extreme When you wish upon a star :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 31. desember 2010 #1409 Del Skrevet 31. desember 2010 Riktig godt nyttår, Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. desember 2010 #1410 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. desember 2010 #1411 Del Skrevet 31. desember 2010 Ikke så god å oppdatere meg her om dagen, men skal bli flinkere på nyåret Godt nytt år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1412 Del Skrevet 3. januar 2011 Tusen takk for alle julklemmer jenter Da var vi kommet hjem igjen, og hverdagen er tilbake for fullt. Det var veldig godt å ha fri noen dager, men er godt å komme tilbake til hverdagen også når det er så mye å se frem til Hvordan går det med helsa om dagen? Etter operasjonen, mener jeg. Hvordan går det med syklusen din? Fortsatt tanteløs? Det går bare bra med helsa Føler meg slapp innimellom, så håper at jeg blir kvitt den følelsen etterhvert. Syklusen og tanta er begge på bærtur Hadde to-tre dager med ørlite rosa utflod noen dager nå i julen, men har ikke sett noe mer til tanta. Regner meg jeg tar det opp med legen min når jeg skal innom henne i løpet av de neste ukene en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1413 Del Skrevet 3. januar 2011 På bryllupsfronten har det skjedd en god del over juleferien. Vi har bestemt oss for at en borgerlig vielse er det som passer oss best Forloveden min har snakket mye om at han er stolt over å kunne gå med ring, og han kler den kjempegodt :rødme: Familiene våre er kjempe glade på våre vegne, og mener som meg at det var på tide Til og med forloveden min synes det Vi ønsker ikke å vente så lenge med å gifte oss, da vi vil ha med oss bestemødrene til forloveden i bryllupet, og pga skrantende helse er det ikke sikkert hvor lenge de kommer til å være i god nok form til å komme. Derfor sitter vi nå å tripper og venter på svar om vi får den datoen vi ønsker slik at vi kan få starte å planlegge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2011 #1414 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nyttår Så artig at det begynner å skje ting på bryllupsfronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2011 #1415 Del Skrevet 3. januar 2011 Så moro! Blir det stort bryllup? Håper dere får datoen dere ønsker dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. januar 2011 #1416 Del Skrevet 3. januar 2011 Dumme, dumme syklus! Må lære å oppføre seg fint snart synes jeg Herlig med bryllupsforberedelser og etter hva jeg leser skjer det jo om ikke så veldig lenge, det blir nok en flott dag Håper dere får den dagen dere ønsker dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1417 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nyttår Så artig at det begynner å skje ting på bryllupsfronten Det er kjempe artig Så moro! Blir det stort bryllup? Håper dere får datoen dere ønsker dere! Vi har startet så smått å se over hvor mange vi må invitere og hvem vi vil invitere, så det burde vi ha ganske klart før vi bestemmer oss for lokale Dumme, dumme syklus! Må lære å oppføre seg fint snart synes jeg Herlig med bryllupsforberedelser og etter hva jeg leser skjer det jo om ikke så veldig lenge, det blir nok en flott dag Håper dere får den dagen dere ønsker dere da Vi får forhåpentligvis vite om vi får datoen vi har tenkt på i morgen, så gleder meg til å lese mailen min da Får vi det som vi ønsker blir det bryllup i Lisboa i juni og fest hjemme i august/september tenker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1418 Del Skrevet 4. januar 2011 Da blir det junibryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2011 #1419 Del Skrevet 4. januar 2011 Jippi!!! Med bare dere to og evt forlovere, eller mer av familie og venner med på lasset? Så gøy at du har noe konkret å forholde deg til! Nå er det bare å sette i gang planlegginga for alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1420 Del Skrevet 4. januar 2011 Jippi!!! Med bare dere to og evt forlovere, eller mer av familie og venner med på lasset? Så gøy at du har noe konkret å forholde deg til! Nå er det bare å sette i gang planlegginga for alvor! Det er flere i familiene våres som har sagt at de har lyst å være med, så vi får se hvor mange vi evt kommer til å bli Bra blir det nok uansett Nå skal det planlegges ja Skal ut å kjøpe meg Ditt Bryllup etterpå så håper at jeg finner litt inspirasjon der blant annet Og så må jeg se om jeg klarer å finne en kjole som både passer til vielsen og bryllupsfesten som blir senere. Dette kommer til å bli artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå