Gå til innhold

Da var det vår tur!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefaler å starte med en rieslingvin, de er ganske lettdrikkelige ;)

Kos dere! :hjerte:

Jeg kan anbefale noen franske rødviner som jeg synes er lett drikkelig ; Chapelle du bois og Le Cardinal

Når man øver seg på å drikke vin, så er det beste å drikke vin til mat :Nikke: Og da helst en som da er anbefalt til den maten man spiser.

Jeg lærte å drikke rødvin på en ferietur til Frankrike da jeg var 23 ;)

Jeg har også funnet ut at jeg foretrekker rødviner med lite garvesyre, og at spanske viner ikke er noe serlig for min gane :)

Så artig at ringene er hentet og tatt i bruk :hoppe:

Tusen taks for tips begge to :klem:

Jeg får bruke julen til å prøve meg litt frem tenker jeg :jepp:

Ha en fin helg :klemmer:

Ha en fin helg du også :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God lørdag kjekset!! I dag har jeg planer om å prøve å lage browniemuffins! :hoppe:

Har du noen spennende planer i helga?

:klemmer:

Skrevet (endret)

God lørdag kjekset!! I dag har jeg planer om å prøve å lage browniemuffins! :hoppe:

Har du noen spennende planer i helga?

Håper du blir like fornøyd med dem som jeg er :jepp:

I helgen står det jobbing på plakaten for min del. Så da blir forloveden sittende hjemme alene og spille wow i kveld tenker jeg :fnise:

Men i morgen kveld skal vi på kino og se Kongen av Bastøy, og jeg gleder meg kjempemye til den :hoppe: Håper den lever opp til forventningene mine :jepp:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Håper du blir like fornøyd med dem som jeg er :jepp:

Mmmm!! De var veeldig gode! :sikle: Og så var det jo så fort gjort! :jepp:

Skrevet

Mmmm!! De var veeldig gode! :sikle: Og så var det jo så fort gjort! :jepp:

Ja, det går super fort :jepp: Derfor det er så farlig å ha ingrediensene i hus til enhver tid :fnise:

Skrevet

Kongen av Bastøy har jeg også lyst å se, får vel dra med meg kjære i romjulen tenker jeg :Nikke:

Håper du får en fin dag på jobb :klem:

Skrevet

Ja, det går super fort :jepp: Derfor det er så farlig å ha ingrediensene i hus til enhver tid :fnise:

Hensikten med bakingen var egentlig å gi de bort til noen venner i førjulsgave, ser ut som om jeg må bake et lass til! :fnise: Har du noen tips til oppbevaring, slik at de ikke blir tørre?

Skrevet

Spent på hva du syns om Kongen av Bastøy! Har egentlig lyst til å se den, men jeg er litt sart av meg, så jeg vet ikke om den blir for trist/brutal :gjeiper:

God helg :klemmer:

Skrevet

Kongen av Bastøy har jeg også lyst å se, får vel dra med meg kjære i romjulen tenker jeg :Nikke:

Håper du får en fin dag på jobb :klem:

Takk for det :klem:

Hensikten med bakingen var egentlig å gi de bort til noen venner i førjulsgave, ser ut som om jeg må bake et lass til! :fnise: Har du noen tips til oppbevaring, slik at de ikke blir tørre?

Jeg har pleid å bare de i en plastpose jeg :jepp:

Spent på hva du syns om Kongen av Bastøy! Har egentlig lyst til å se den, men jeg er litt sart av meg, så jeg vet ikke om den blir for trist/brutal :gjeiper:

Har hørt mye bra av de andre jeg jobber med som har srtt den, så gleder meg til å se den jeg også :jepp:

Titter innom og ønsker deg en fortsatt god helg! :klemmer:

Skrevet

Innom for å ønske fortsatt god helg :)

Kos deg på kino :klemmer:

Skrevet

Håper filmen svarer til forventningene :Nikke: Har lyst til å se den selv :)

Skrevet

Jeg er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden, men jeg er innom å leser hver dag, for å se om du har det bra :klemmer:

Skrevet

:nisselue: Innom for å ønske deg en riktig god jul :nisselue:

Kos dere masse :klem:

Skrevet

Ønsker deg GOD JUL småkjekset! Håper du får en fin feiring :nigo:

:nissevink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...