Gå til innhold

Da var det vår tur!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da var vi kommet oss hjem til familiene våre, og har fortalt de spennende nyhetene våre :rødme:

Alle er kjempeglade på våre vegne :strix:

Nå sitter jeg og er supertante tidlig på morgenen, og koser meg med kakao og julestrømpe :nigo:

Håper dere alle får en riktig god jul :nisse:

:klemmer:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Så deilig å endelig få dele den gode nyheten med familien :strix:

Kakao og julestrømpe er den beste starten på julaften :hjerte:

Ønsker deg en flott julefeiring vennen :klemmer:

Skrevet

Ønsker deg en riktig god jul til deg og resten av familien! Sender i tillegg masse babystøv og lykkeønskninger i forbindelse med annonsering av forlovelse :rødme:

Skrevet

Så koselig å fortelle familien de gledelige nyhetene! :rødme:

Håper dere har hatt ei fin romjul :klemmer:

Skrevet

Håper du har hatt en fin jul og at du får en flott nyttårsfeiring :klemmer:

Hvordan går det med helsa om dagen? Etter operasjonen, mener jeg. Hvordan går det med syklusen din? Fortsatt tanteløs? :(

Skrevet

Hei!

Har vært litt fraværende den siste tiden... Vil bare ønske deg et godt nytt år :klem:

Skrevet

Mine beste ønsker for deg for det nye året!

If your heart is in your dream

No request is too extreme

When you wish upon a star

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Ikke så god å oppdatere meg her om dagen, men skal bli flinkere på nyåret ;)

Godt nytt år!!!

a330.gif

a310.gif

a110.gif

Skrevet

Tusen takk for alle julklemmer jenter :klemmer:

Da var vi kommet hjem igjen, og hverdagen er tilbake for fullt. Det var veldig godt å ha fri noen dager, men er godt å komme tilbake til hverdagen også når det er så mye å se frem til :jepp:

Hvordan går det med helsa om dagen? Etter operasjonen, mener jeg. Hvordan går det med syklusen din? Fortsatt tanteløs? :(

Det går bare bra med helsa :jepp: Føler meg slapp innimellom, så håper at jeg blir kvitt den følelsen etterhvert.

Syklusen og tanta er begge på bærtur :fnise: Hadde to-tre dager med ørlite rosa utflod noen dager nå i julen, men har ikke sett noe mer til tanta.

Regner meg jeg tar det opp med legen min når jeg skal innom henne i løpet av de neste ukene en gang :jepp:

Skrevet

På bryllupsfronten har det skjedd en god del over juleferien.

Vi har bestemt oss for at en borgerlig vielse er det som passer oss best :)

Forloveden min har snakket mye om at han er stolt over å kunne gå med ring, og han kler den kjempegodt :rødme:

Familiene våre er kjempe glade på våre vegne, og mener som meg at det var på tide :fnise: Til og med forloveden min synes det :jepp:

Vi ønsker ikke å vente så lenge med å gifte oss, da vi vil ha med oss bestemødrene til forloveden i bryllupet, og pga skrantende helse er det ikke sikkert hvor lenge de kommer til å være i god nok form til å komme.

Derfor sitter vi nå å tripper og venter på svar om vi får den datoen vi ønsker slik at vi kan få starte å planlegge meg :strix:

Skrevet

Godt nyttår :klemmer:

Så artig at det begynner å skje ting på bryllupsfronten :strix:

Skrevet

Så moro! Blir det stort bryllup? Håper dere får datoen dere ønsker dere! :jepp:

Skrevet

Dumme, dumme syklus! Må lære å oppføre seg fint snart synes jeg :kjefte:

Herlig med bryllupsforberedelser og etter hva jeg leser skjer det jo om ikke så veldig lenge, det blir nok en flott dag :strix: Håper dere får den dagen dere ønsker dere da :klemmer:

Skrevet

Godt nyttår :klemmer:

Så artig at det begynner å skje ting på bryllupsfronten :strix:

Det er kjempe artig :strix:

Så moro! Blir det stort bryllup? Håper dere får datoen dere ønsker dere! :jepp:

Vi har startet så smått å se over hvor mange vi må invitere og hvem vi vil invitere, så det burde vi ha ganske klart før vi bestemmer oss for lokale :jepp:

Dumme, dumme syklus! Må lære å oppføre seg fint snart synes jeg :kjefte:

Herlig med bryllupsforberedelser og etter hva jeg leser skjer det jo om ikke så veldig lenge, det blir nok en flott dag :strix: Håper dere får den dagen dere ønsker dere da :klemmer:

Vi får forhåpentligvis vite om vi får datoen vi har tenkt på i morgen, så gleder meg til å lese mailen min da :hoppe:

Får vi det som vi ønsker blir det bryllup i Lisboa i juni og fest hjemme i august/september tenker vi :jepp::strix:

Skrevet

Da blir det junibryllup :strix:

Skrevet

Jippi!!! :strix:

Med bare dere to og evt forlovere, eller mer av familie og venner med på lasset?

Så gøy at du har noe konkret å forholde deg til! Nå er det bare å sette i gang planlegginga for alvor! :nigo:

Skrevet

Jippi!!! :strix:

Med bare dere to og evt forlovere, eller mer av familie og venner med på lasset?

Så gøy at du har noe konkret å forholde deg til! Nå er det bare å sette i gang planlegginga for alvor! :nigo:

Det er flere i familiene våres som har sagt at de har lyst å være med, så vi får se hvor mange vi evt kommer til å bli :) Bra blir det nok uansett :jepp:

Nå skal det planlegges ja :strix:

Skal ut å kjøpe meg Ditt Bryllup etterpå så håper at jeg finner litt inspirasjon der blant annet :jepp:

Og så må jeg se om jeg klarer å finne en kjole som både passer til vielsen og bryllupsfesten som blir senere.

Dette kommer til å bli artig :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...