Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og oppdaterer meg!:)

Ringene dere har bestemt dere for var kjempefine! :jepp: Enig med mange over, ville gått for den uten diamant! :) ..og herlig at din kjære mener på at dere sikkert må ha nye ringer til selve bryllupet ;) Jeg liker forlovelsesringen min så godt at jeg på en måte ikke kan se for meg å finne noen finere ring. Men kjære er fast bestemt på at vi skal ha nye, "skikkelige" gifteringer :fnise: Ååh, dere har en spennende tid foran dere! :rødme: Har en masse linker til inspirasjon -- blomster, sko, kaker etc etc om du vil ha!:)

Nå har jeg foresten skrevet at browniemufffinsoppskriften din, har planer om å lage det iløpet av uka, hørtes farlig gode ut :sikle:

Har troen på at ringene blir kjempeflotte :strix:

Jeg tar gjerne imot linker :jepp:

Gled deg til å smake på browniesmuffinsene :jepp: Og det er obligatorisk å smake på røren bare så du vet det :lur::ler:

Ååååh det var en nydelig ring du har valgt deg :rødme:

Innom på oppdateringsrunde jeg.. har ikke så mye annet fornuftig å si :nigo:

Annet enn at jeg er enig med disse prøve-brudekjole-rådene :jepp: Jeg endte også opp i noe heeeelt annet enn jeg hadde planlagt.. heldigvis :ler:

:rødme:

Trenger ikke alltid å ha så mye å si :nigo:

Det blir nok mange kjoler som blir prøvd før jeg klarer å bestemme meg. Aner jo ikke hvilken type kjole som passer meg, så jeg skal ikke stresse med å få tak i kjole men heller ta meg god tid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.haircomesthebride.com er forøvrig en finfin side med brudefrisyrer :lur:

"stjeler" denne jeg! :jepp:

Stjel i vei :jepp:

Lagt til favoritter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt med NAV. Ei på jobben må betale tilbake 100 000 kr pga papirrot.. Det virker alt for vanlig med surr og rot der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjipt med NAV. Ei på jobben må betale tilbake 100 000 kr pga papirrot.. Det virker alt for vanlig med surr og rot der.

SKjønner ikke at det er mulig at de roter så mye jeg :sukk:

Men fikk ny mail fra sjefene i dag og der fikk jeg beskjed om at regnskapskontoret er på saken og at det ordner seg nok snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose på Lillekjeksen :klemmer:

:klemmer:

Er noen dager siden ejg skrev her sist, men er ikke så mye spennende som skjer om dagen.

Men nå er det bare en ukes tid til min kjære kommer hjem igjen, så jeg gleder meg kjempe mye til det :strix:

Er nesten ferdig med alle julegavene som sagt, så i dag har jeg bestilt meg fargesterke neglenakker fra Essie, og jeg gleder meg mye til å få dem i posten :hoppe:

Det er halvpris på alle neglelakkene fra Essie på Bli vakker i dag, så det er bare å slå til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gode produkter der altså.. Bare synd det er så dyrt.... :sjenert:

Så bra forloveden din kommer hjem snart :jepp:

Håper du får en flott søndagskveld - 2.søndag i advent allerede... Tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe kjedelig at det er er så dyrt der, men nå unner jeg med det slik at jeg kan pynte meg til min kjære forlovede kommer hjem :jepp:

Forstår ikke at tiden flyr avgårde slik!

19 dager igjen til jul :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

NAV kan rote det til noen ganger, ja. Det har de gjort til meg denne gangen: de har kun betalt meg for 50% og ikke for 100%. Men men, det ordner seg nå. Tror jeg har ringt og snakket med NAV fem ganger i løpet av den siste mnd. Men de er hyggelige, da, det skal de ha. Bare så kjedelig å fortelle dem det samme hele tiden, pga. at jeg aldri treffer på samme person :gjeiper:

Håper du har hatt en fin helg, og at mannebeina kommer seg hjem snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei,

NAV kan rote det til noen ganger, ja. Det har de gjort til meg denne gangen: de har kun betalt meg for 50% og ikke for 100%. Men men, det ordner seg nå. Tror jeg har ringt og snakket med NAV fem ganger i løpet av den siste mnd. Men de er hyggelige, da, det skal de ha. Bare så kjedelig å fortelle dem det samme hele tiden, pga. at jeg aldri treffer på samme person :gjeiper:

Håper du har hatt en fin helg, og at mannebeina kommer seg hjem snart :nigo:

Føler jeg snart er på fornavn med alle som jobber der, så håper det ordner seg snart :jepp: Får ihvertfall litt lønn inn på konto neste uke, så jeg får glede meg til det ihvertfall :jepp:

Hatt en helg fylt med jobbing og skole, så gleder meg mye til neste helg allerede, for da skal det slappes av :jepp:

Og så ser det ut som om min kjære forlovede kommer hjem på søndagen :strix: Ingenting er sikkert enda, men vi får håpe at det stemmer :jepp:

Innom med en :klem: , og øsnker deg en super uke! :)

Håper du får en flott uke også :klemmer:

Nå synes jeg det er vår tur til å bli gravide! :jepp:

Det synes jeg også :jepp: Så vi får håpe at det er nok av babystøv her inne i dagbøkene at vi får vår dose denne gangen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da avr bestilingen på ringer sendt avgårde :strix:

Dama i butikken trodde det skulle gå fint å få dem før jul og før vi drar hjem, så det håper jeg virkelig :jepp:

Og så er det bare 5 dager igjen til forloveden min kommer hjem :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det synes jeg også :jepp: Så vi får håpe at det er nok av babystøv her inne i dagbøkene at vi får vår dose denne gangen :jepp:

Tja, det derre babystøvet har ikke hjulpet meg hittil.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da avr bestilingen på ringer sendt avgårde :strix:

Dama i butikken trodde det skulle gå fint å få dem før jul og før vi drar hjem, så det håper jeg virkelig :jepp:

Og så er det bare 5 dager igjen til forloveden min kommer hjem :rødme:

Så kooselig!! :rødme:

Legger igjen en hel haug med babystøv, har hørt at å være nyforlovet setter fart på saker;)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det derre babystøvet har ikke hjulpet meg hittil.. :gjeiper:

Hehe, har ikke hjulpet noe her heller, men en gang må det jo fungere :jepp:

Så kooselig!! :rødme:

Legger igjen en hel haug med babystøv, har hørt at å være nyforlovet setter fart på saker;)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Gleder meg virkelig til de er klare, og kan ikke vente til å få de på oss :strix:

Satser på at mye positivitet kan være med på å gi disse eggene et spark bak slik at de kommer og gjør sin plikt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...