Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Anbefaler å starte med en rieslingvin, de er ganske lettdrikkelige ;)

Kos dere! :hjerte:

Jeg kan anbefale noen franske rødviner som jeg synes er lett drikkelig ; Chapelle du bois og Le Cardinal

Når man øver seg på å drikke vin, så er det beste å drikke vin til mat :Nikke: Og da helst en som da er anbefalt til den maten man spiser.

Jeg lærte å drikke rødvin på en ferietur til Frankrike da jeg var 23 ;)

Jeg har også funnet ut at jeg foretrekker rødviner med lite garvesyre, og at spanske viner ikke er noe serlig for min gane :)

Så artig at ringene er hentet og tatt i bruk :hoppe:

Tusen taks for tips begge to :klem:

Jeg får bruke julen til å prøve meg litt frem tenker jeg :jepp:

Ha en fin helg :klemmer:

Ha en fin helg du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God lørdag kjekset!! I dag har jeg planer om å prøve å lage browniemuffins! :hoppe:

Har du noen spennende planer i helga?

:klemmer:

Håper du blir like fornøyd med dem som jeg er :jepp:

I helgen står det jobbing på plakaten for min del. Så da blir forloveden sittende hjemme alene og spille wow i kveld tenker jeg :fnise:

Men i morgen kveld skal vi på kino og se Kongen av Bastøy, og jeg gleder meg kjempemye til den :hoppe: Håper den lever opp til forventningene mine :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm!! De var veeldig gode! :sikle: Og så var det jo så fort gjort! :jepp:

Ja, det går super fort :jepp: Derfor det er så farlig å ha ingrediensene i hus til enhver tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongen av Bastøy har jeg også lyst å se, får vel dra med meg kjære i romjulen tenker jeg :Nikke:

Håper du får en fin dag på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det går super fort :jepp: Derfor det er så farlig å ha ingrediensene i hus til enhver tid :fnise:

Hensikten med bakingen var egentlig å gi de bort til noen venner i førjulsgave, ser ut som om jeg må bake et lass til! :fnise: Har du noen tips til oppbevaring, slik at de ikke blir tørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hva du syns om Kongen av Bastøy! Har egentlig lyst til å se den, men jeg er litt sart av meg, så jeg vet ikke om den blir for trist/brutal :gjeiper:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongen av Bastøy har jeg også lyst å se, får vel dra med meg kjære i romjulen tenker jeg :Nikke:

Håper du får en fin dag på jobb :klem:

Takk for det :klem:

Hensikten med bakingen var egentlig å gi de bort til noen venner i førjulsgave, ser ut som om jeg må bake et lass til! :fnise: Har du noen tips til oppbevaring, slik at de ikke blir tørre?

Jeg har pleid å bare de i en plastpose jeg :jepp:

Spent på hva du syns om Kongen av Bastøy! Har egentlig lyst til å se den, men jeg er litt sart av meg, så jeg vet ikke om den blir for trist/brutal :gjeiper:

Har hørt mye bra av de andre jeg jobber med som har srtt den, så gleder meg til å se den jeg også :jepp:

Titter innom og ønsker deg en fortsatt god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden, men jeg er innom å leser hver dag, for å se om du har det bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...