Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1381 Del Skrevet 18. desember 2010 Anbefaler å starte med en rieslingvin, de er ganske lettdrikkelige Kos dere! Jeg kan anbefale noen franske rødviner som jeg synes er lett drikkelig ; Chapelle du bois og Le Cardinal Når man øver seg på å drikke vin, så er det beste å drikke vin til mat Og da helst en som da er anbefalt til den maten man spiser. Jeg lærte å drikke rødvin på en ferietur til Frankrike da jeg var 23 Jeg har også funnet ut at jeg foretrekker rødviner med lite garvesyre, og at spanske viner ikke er noe serlig for min gane Så artig at ringene er hentet og tatt i bruk Tusen taks for tips begge to Jeg får bruke julen til å prøve meg litt frem tenker jeg Ha en fin helg Ha en fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. desember 2010 #1382 Del Skrevet 18. desember 2010 God lørdag kjekset!! I dag har jeg planer om å prøve å lage browniemuffins! Har du noen spennende planer i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1383 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) God lørdag kjekset!! I dag har jeg planer om å prøve å lage browniemuffins! Har du noen spennende planer i helga? Håper du blir like fornøyd med dem som jeg er I helgen står det jobbing på plakaten for min del. Så da blir forloveden sittende hjemme alene og spille wow i kveld tenker jeg Men i morgen kveld skal vi på kino og se Kongen av Bastøy, og jeg gleder meg kjempemye til den Håper den lever opp til forventningene mine Endret 18. desember 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. desember 2010 #1384 Del Skrevet 18. desember 2010 Håper du blir like fornøyd med dem som jeg er Mmmm!! De var veeldig gode! Og så var det jo så fort gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1385 Del Skrevet 18. desember 2010 Mmmm!! De var veeldig gode! Og så var det jo så fort gjort! Ja, det går super fort Derfor det er så farlig å ha ingrediensene i hus til enhver tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. desember 2010 #1386 Del Skrevet 18. desember 2010 Kongen av Bastøy har jeg også lyst å se, får vel dra med meg kjære i romjulen tenker jeg Håper du får en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. desember 2010 #1387 Del Skrevet 18. desember 2010 Ja, det går super fort Derfor det er så farlig å ha ingrediensene i hus til enhver tid Hensikten med bakingen var egentlig å gi de bort til noen venner i førjulsgave, ser ut som om jeg må bake et lass til! Har du noen tips til oppbevaring, slik at de ikke blir tørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. desember 2010 #1388 Del Skrevet 18. desember 2010 Spent på hva du syns om Kongen av Bastøy! Har egentlig lyst til å se den, men jeg er litt sart av meg, så jeg vet ikke om den blir for trist/brutal :gjeiper: God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 18. desember 2010 #1389 Del Skrevet 18. desember 2010 Titter innom og ønsker deg en fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1390 Del Skrevet 18. desember 2010 Kongen av Bastøy har jeg også lyst å se, får vel dra med meg kjære i romjulen tenker jeg Håper du får en fin dag på jobb Takk for det Hensikten med bakingen var egentlig å gi de bort til noen venner i førjulsgave, ser ut som om jeg må bake et lass til! Har du noen tips til oppbevaring, slik at de ikke blir tørre? Jeg har pleid å bare de i en plastpose jeg Spent på hva du syns om Kongen av Bastøy! Har egentlig lyst til å se den, men jeg er litt sart av meg, så jeg vet ikke om den blir for trist/brutal :gjeiper: God helg Har hørt mye bra av de andre jeg jobber med som har srtt den, så gleder meg til å se den jeg også Titter innom og ønsker deg en fortsatt god helg! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 19. desember 2010 #1391 Del Skrevet 19. desember 2010 Innom for å ønske fortsatt god helg Kos deg på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. desember 2010 #1392 Del Skrevet 19. desember 2010 Håper filmen svarer til forventningene Har lyst til å se den selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. desember 2010 #1393 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden, men jeg er innom å leser hver dag, for å se om du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. desember 2010 #1394 Del Skrevet 20. desember 2010 God jul, Småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 23. desember 2010 #1395 Del Skrevet 23. desember 2010 Innom for å ønske deg en riktig god jul Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. desember 2010 #1396 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg GOD JUL småkjekset! Håper du får en fin feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. desember 2010 #1397 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. desember 2010 #1398 Del Skrevet 23. desember 2010 Riktig god jul Julekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. desember 2010 #1399 Del Skrevet 23. desember 2010 God Jul fra meg og Bumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. desember 2010 #1400 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå