Gå til innhold

Kona mi og kompisen

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde i flere år en fantasi om å dele kona mi med en kompis. Jeg konfronterte han med dette en kveld på byen og han sa seg interessert...han er selv gift, men vi ble enige om å la kona hans være utenfor det hele.

De første gangene var jeg tilstede og deltok da det skjedde. Nå liker jeg bedre å se på og noen ganger høre på. Hun har sex med han hjemme også, mens jeg er på jobb og da tekster hun meg etterpå.

I det siste har jeg fått overtalt kona (som egentlig er ganske ordentlig av seg og skeptisk til opplegget i begynnelsen) til å gå med på å treffe ham alene, hjemme hos han. Kona hans er ofte bortreist, og det får oss alle til å bli ganske opphisset ved tanken på hva hun går glipp av.

Jeg lurer på om det er flere som har lignende erfaringer her inne...

kona mi og jeg har forøvrig et utmerket forhold og lever et normalt liv med to små barn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Skikkelig sjarmerende at du hjelper kompisen din med å være utro. :ironi:

Skrevet

Du hjelper fyren med å være utro mot kona, og synes i tillegg det er opphissende å tenke på hva hun "går glipp av"?

Hadde kona hans visst om dette og godkjent det, så hadde dere hatt er ok opplegg, men slik dere holder på nå, så burde det vært fellingstillatelse på dere tre, deg, din kone og kompisen din.

makan

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke si at jeg ene og alene er ansvarlig for at han er utro. Vi er alle tre voksne mennesker som gjør våre egne valg.

Gjest Gjest
Skrevet

For alt vi vet kan det vel hende at kona di og kompisen har seg når du ikke vet om det også...er det like greit? :gjeiper:

Skrevet

Jeg har fått samme tilbudet av en kamerat (om å ligge med hans kone) men vil av prinsipp ikke gjøre det med venner....

Det er en person dere hele tiden går bak ryggen på...og hva med henne??? Det kan hende sviket føles værre enn vanlig utroskap...

Skrevet

Jeg synes det er helt avskyelig det dere driver på med. Først og fremst, tenk på hva kona til kameraten din ville føle dersom hun kom hjem og fant mannen sin i vill omgang med kona di! For det andre, hvordan dere kan drive på med dette når du skriver at dere ellers lever et normal liv med to små barn er meg en gåte. Tenk på barna deres da mann! :kjefte:

Skrevet

For alt vi vet kan det vel hende at kona di og kompisen har seg når du ikke vet om det også...er det like greit? :gjeiper:

De gjør jo det jo, og han synes det er opphissende...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at de fleste av dere her fordømmer vår livsførsel. Det får så være. Vi ønsker selvfølgelig ikke å såre fjerdepart og tar hensyn for å se til at det ei heller skjer. Vi er meget diskrete og planlegger det hele godt.

Når det gjelder barna er disse så små at de ikke skjønner hva som foregår. De blir da også skånet for alt dette.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt avskyelig det dere driver på med. Først og fremst, tenk på hva kona til kameraten din ville føle dersom hun kom hjem og fant mannen sin i vill omgang med kona di! For det andre, hvordan dere kan drive på med dette når du skriver at dere ellers lever et normal liv med to små barn er meg en gåte. Tenk på barna deres da mann! :kjefte:

Barna har da vel (forhåpentligvis) ikke stor peiling på foreldrenes sexliv og fantasier.

Man kan fint være en god forelder selv om man ikke nødvendigvis tenner på alt som er A4. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De gjør jo det jo, og han synes det er opphissende...

Jepp, jeg synes det også er en opphissende tanke. Jeg tror dessuten at de har gjort det uten min vitende også.

Skrevet

Jeg hadde et lignende opplegg på gang tidligere (bare at jeg var kona som ble lånt ut) og det funket fint helt til kompisens kone hadde glemt igjen mobilen og kom hjem igjen fra jobb for å hente den.

Det hele endte i en opprivende skilsmisse for dem. Enden på visa ble også at jeg ble gravid med kompisen, falt for ham og flyttet fra min daværende mann. Det hele ble en stor saus, men det var jo min eksmanns forslag så han måtte fint bare sitte der med skjegget i postkassen.

Så, mitt råd er at du tenker deg godt om før du lar dette fortsette!

Skrevet

TS:

Jeg lurer på en ting...

Vi kan vel være enige om at din kompis ikke elsker sin kone, ellers ville han jo aldri ført henne bak lyset som en dum sau. Hva hadde du gjort om din kompis og din kone falt for hverandre og hun gikk fra deg til fordel for ham? Risikoen er jo relativt stor når man er så intime og han ikke bryr seg om kona si...

Og en annen ting.. jeg håper for hans kone sin del at de bruker kondom.... hver bidige gang.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min kompis bryr seg om kona si og har, såvidt jeg vet, ikke vært utro før dette startet. Han har alltid gitt uttrykk for at de har det bra sammen. Antageligvis mangler det litt derhjemme, men det vet vi ingenting om.

Min kone var redd for konsekvensene av opplegget da vi startet for fire år siden, men har siden sagt at hun kun ser på det som kinky. Alle gjør dette for opphisselsens skyld.

De bruker som regel kondom, men av og til når vi blir skikkelig ville lar vi være...men det er kun unntaksvis. Vi vet at det er litt uansvarlig, men de har vært ærlige på at de ikke har andre sexpartnere enn hverandre og oss ektefellene. Vi har testet oss flere ganger, og vi er alle sykdomsfrie.

Skrevet

TS:

Jeg lurer på en ting...

Vi kan vel være enige om at din kompis ikke elsker sin kone, ellers ville han jo aldri ført henne bak lyset som en dum sau. Hva hadde du gjort om din kompis og din kone falt for hverandre og hun gikk fra deg til fordel for ham? Risikoen er jo relativt stor når man er så intime og han ikke bryr seg om kona si...

Og en annen ting.. jeg håper for hans kone sin del at de bruker kondom.... hver bidige gang.

Mange kvinner og menn kan elske sin partner...selv om man går bak ryggen og har sex med en annen. Dessverre er det slik...at for mange er det ikke nok med å ha sex med den man elsker...selv om man kan få så mye sex man ønsker av sin partner. Det er ikke alltid et likhetstegn mellom sex og kjærlighet....

Gjest Nanna
Skrevet

Jeg kunne tenke meg et slikt opplegg selv jeg, for å være helt ærlig! Skulle ønske mannen min var like sprek! :sengekos:

Skrevet

Syns det er utrolig ufint!!! Stakkars kona som blir ført bak lyset, om han hadde elsket henne hadde han jo ikke vært utro! HERREGUD! :kjefte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikker på at han elsker henne. Han har alltid gitt uttrykk for at han elsker kona si. De har et stabilt forhold med en søt datter.

Jeg er enig med SMann. man kan ikke sette likhetstegn mellom kjærlighet og sex.

Skrevet

Jeg synes dette er ganske ille når det er flere barn inne i bildet. Hvor gamle er barna da? Er det absolutt ingen fare for at deres barn eller kompisens datter kommer uforvarende hjem og finner foreldrene sine i kompromitterende situasjoner?? :nei:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Våre barn er 4 og 6, datteren deres er 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...