Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal forresten mennene deres ha på, bruder? Vi har akkurat bestilt bunad til min! Svart, med blå silkebrokadevest! Den var sååå stilig, og gleder meg skikkelig til å se det ferdige produktet!! I tillegg passer det veldig godt, siden vi skal ha bryllupsfesten på en gammel gård :):yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal forresten mennene deres ha på, bruder? Vi har akkurat bestilt bunad til min! Svart, med blå silkebrokadevest! Den var sååå stilig, og gleder meg skikkelig til å se det ferdige produktet!! I tillegg passer det veldig godt, siden vi skal ha bryllupsfesten på en gammel gård :):yvonne:

Menn i bunad er dritsexy :rodmer: Men det liker ikke min. han ville ha på svart dress eller smoking meg jeg hinta så mye om at sjakett er stilig så det ble det. Eller, hinta og hinta.... Var i så fall rimelig dårlig skjult hinting :fnise:

Skrevet

Ja, eg og samboeren skal ta det enten i vår/sommer skiftet eller på høsten (vi ser det litt an) :) Men for min del blir det ikkje så mye planlegging siden vi tar det på Tinghuset uten noe særlig oppstyr :) Trenger bare å ordne papirene, fikse avtale på Tinghus, kjøpe noe nye fine klær og sko, og bare gjøre det beste ut av den fine dagen vår :rodmer:

Skrevet (endret)

Oi, det blir råstilig, sikebrokade vest, er så fint! :biggrin:

Min skal ha dress ( for første gang siden konfirmasjonen :fnise: ), i en slags grå nyanse ( men ikke sånn blank grå, da hadde han fått panikk :biggrin:) .....han kommer til å bli såååå fin :hjerter_rundt:

Endret av bobbi
Skrevet

Kjole og hvitt :)

Skrevet

:filer::Gjesp::sove::plystre::sovne: :sleeping: :blink:

Jadda. Sykt lei av å vente!!

Skrevet

Noen av dere som har booka fotograf?Hvilke priser kom det på?

Skrevet

Klassisk og sexy ;)

Så hyggelig :) Jeg synes nå både bunad, kjole og hvitt, sjakett, smoking og dress er flott, jeg! Stilig med menn i finstasen :rodmer:

Skrevet

Hei hei :)

Melder meg inn her! Gifter oss 9/6 2012.

(har ikke lest hele tråden...)

Skrevet

Så hyggelig :) Jeg synes nå både bunad, kjole og hvitt, sjakett, smoking og dress er flott, jeg! Stilig med menn i finstasen :rodmer:

Enig :)

Skrevet

Hei hei :)

Melder meg inn her! Gifter oss 9/6 2012.

(har ikke lest hele tråden...)

Velkommen i gjengen vår :) Hvor langt har dere kommet i planleggingen?

Skrevet (endret)

Varierer vel veldig fra fotograf til fotograf det, og hva slags type bilder dere vil ha, hvor mange etc. Tror det er nesten umulig for andre å oppgi noen pris.Men du kan jo prøve å høre med flinke hobby fotografer for eksempel, sikkert noen du kjenner som kjenner en, hvis du ikke kjenner en selv :) Da kan det jo bli mye mer originalt enn å feks gå til Fame. Lykke til da :goodbye:

*skrivefeil......igjen....ivrig... :fnise:

Endret av bobbi
Skrevet

Vi har booket fotograf. Hun skal fotografere i kirken og på location. Skulle vi hatt hele dagen koster det 30.000, men vi havner på 7000kr. Pluss at vi må kjøpe bildene etterpå da, enten 50 stk på cd for 5000 eller så må vi kjøpe ett og ett. Litt usikker på hva som lønner seg, kommer an på hvor mange bilder vi vil ha. Skal forresten bruke Studio Vest som holder til her i Oslo. Kjempeflinke fotografer :)

Skrevet (endret)

Vi har booket fotograf. Hun skal fotografere i kirken og på location. Skulle vi hatt hele dagen koster det 30.000, men vi havner på 7000kr. Pluss at vi må kjøpe bildene etterpå da, enten 50 stk på cd for 5000 eller så må vi kjøpe ett og ett.

OI - det hadde vært dyrt det :haar: Kjente akkurat jeg ble kjempeglad og føler meg utrolig heldig for at vi har en proff fotograf blant nærmeste slekt som skal ta alle bildene, pluss redigere sammen en bryllups film til oss etterpå....Har sett en som ble laget til noen venner av seg, den var nydelig. Gleder meg :)

Har ikke orka å sjekke fotograf priser engang siden slektningen tok på seg dette, men nå ser jeg jo virkelig hvor mye vi sparer :overrasket:

Endret av bobbi
Skrevet

Merker jeg ble litt stressa nå....SÅ dyrt med fotograf? Og jeg som gjerne vil ha bilder fra tidlig på dagen med forberedelser og greier :tristbla: noen som vet om noen rimeligere fotografer som er flinke?

Skrevet

Merker jeg ble litt stressa nå....SÅ dyrt med fotograf? Og jeg som gjerne vil ha bilder fra tidlig på dagen med forberedelser og greier :tristbla: noen som vet om noen rimeligere fotografer som er flinke?

Er jo mange som driver med fotografering på "si" og hobbybasis som sikkert er mer enn flinke nok....prøv å google etter et foto forum eller noe... Det er jo så mange som har gode kameraer nå til dags,og den redigeringa som fotografene i firmaer e.l gjør tror jeg er overpriset, og man kan få like godt til på windows eller photoshop hvis man er fkink med de programmene,( hvis ikke kan man jo øve seg på forhånd)....også kan man jo velge ut de fineste å få de på lerret fra feks steder som fotoknudsen.no.... Er sikker på at det blir like fint det jeg :jepp: Har bestilt både fotobøker og lerreter derfra tidligere til en grei pris med kjempekvalitet..... Tips til hvordan det kan gjøres billigere ihvertfall :klem:

Skrevet

Hurra!!

På tirsdag kjøpte jeg sko! Lilla sko! Håper de passer og er gode å gå i!!

Og i går kjøpte jeg kjolen min!! Den er NYDELIG! har vært å henta den idag, sååå lyst å ta den på å vimse rundt! meeeen, mannen er jo hjemme :P så kan ikke det.

Nå nettopp ringte jeg toastmaster kandidaten! Han ble temmelig overrasket! :) hihi, han sa ja, men med mulighet for å tenke seg om noen dager. helt greit det :)

DEILIG å få unna ting :) Sitter å ser på et slør nå.. fant et til ca 55,- ink frakt.. vurderer bare bestille det :)

*miemor i 100*

• Liker 1
Skrevet

Hurra!!

På tirsdag kjøpte jeg sko! Lilla sko! Håper de passer og er gode å gå i!!

Og i går kjøpte jeg kjolen min!! Den er NYDELIG! har vært å henta den idag, sååå lyst å ta den på å vimse rundt! meeeen, mannen er jo hjemme :P så kan ikke det.

Nå nettopp ringte jeg toastmaster kandidaten! Han ble temmelig overrasket! :) hihi, han sa ja, men med mulighet for å tenke seg om noen dager. helt greit det :)

DEILIG å få unna ting :) Sitter å ser på et slør nå.. fant et til ca 55,- ink frakt.. vurderer bare bestille det :)

*miemor i 100*

Så gøy :) Er så morsomt å få det man har bestilt i posten...som julaften hver gang :fnise: Går også med mine sko med hver anledning ;) Hvordan er dine? :)

Syns du bare burde bestille sløret, til den prisen kan man jo alltids bestille ett nytt, det er jo fordelen med å handle ting på nett kjempebillig...ihvertfall min filosofi :ler:

Skrevet

Så gøy :) Er så morsomt å få det man har bestilt i posten...som julaften hver gang :fnise: Går også med mine sko med hver anledning ;) Hvordan er dine? :)

Syns du bare burde bestille sløret, til den prisen kan man jo alltids bestille ett nytt, det er jo fordelen med å handle ting på nett kjempebillig...ihvertfall min filosofi :ler:

De er lilla <3 Sitter å følger med på trcking nummret hele tiden :) Er litt "redd" de er for høye.. de er nemlig 9 cm.. men falt for de.. så bare MÅTTE ha de! tanken er at omså kan jeg kun bruke de hos fotografen :) betalte under 300,- inkl frakt :) så blir ikke ruinert liksom.. regner meg jeg kjøper det sløret ja.. det er jo GRISE billig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...