Gå til innhold

Bippen`s grotte


bippbipp

Anbefalte innlegg

Hei igjen Perser.

Koselig at du kom innom grotten min en tur, og at du ble i bedre humør, hehe..

Bor du i Norge eller Sverige mon tro...hmm..Får vel tusle innom deg igjen for å spørre om d litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kveldsvisitt

Tjenare, Bippsen ! Nei så hyggelig at du stakk innom garasjen min en tur, skikkelig koz må jeg si !! Ellers, hva har du gjort idag dah ? Aha, aha,mmmm ja ? Ok, aha... Det må jeg si altså. Du står virkelig på søta !!

Men nå må jeg dessverre dra videre på min reise, takker for kaffen og avsugningen :ler: , så snakkes vi nok snart igjen skal du se !! Hadet !! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
takker for kaffen og avsugningen hmm..hva mente du egentlig med det' date= KV??

Sitter meg på gjerdet og venter på forklaring :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Jeg tror visitten har tatt tidlig kveld, så kanskje vi bare skal roe ned til i morgen? Det kan jo være han er helt slått ut på grunn av avsugningen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

NATTA BIPPEN DENNE DAMEN SKAL TIDLIG PÅ JOBB, OG HAR DERMED IKKE TID TIL Å SITTE HER HELE NATTEN OG VENTE.

KOS DEG VENNEN, OG SOV GODT NÅR DU KOMMER DEG TIL SENGS, MEN DA REKKER JEG KANSKJE Å SI GOD MORGEN FØRST KANSKJE :briller:

NATTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kveldsvisitt
takker for kaffen og avsugningen hmm..hva mente du egentlig med det' date= KV??

:o Åååå, sa jeg avsugningen ? Mente jo sef støvsugingen......av bilen...*kremt* :roll: Var vel sikkert noen som tenkte koffert nå kan jeg tro... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kveldsvisitt

Jeg gir deg en rose fordi du er til :blomst: . Fordi du er go, gir jeg deg to :blomst::blomst: . Jeg gir deg tre rose en dag du e lei, men åsså fordi du er så snill og grei !!! :blomst::blomst::blomst:

Ha En Fortryllende Helg !!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir deg en rose fordi du er til :blomst: . Fordi du er go, gir jeg deg to :blomst::blomst: . Jeg gir deg tre rose en dag du e lei, men åsså fordi du er så snill og grei !!! :blomst::blomst::blomst:

Ha En Fortryllende Helg !!! :vinke:

Takker & bukker. Nå er denne helgen oxo reddet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...