Gå til innhold

Bippen`s grotte


bippbipp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Hei Bippbipp!!

Slit 'an med ny avatar - den passet! :ler:

Hvordan har du klart å skrive 3790 innlegg fra 1.august i år og fram til nå.....? *imponert* Du må være manisk....

Ha en aktiv aften..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Må vell kluddre litt i boka di jeg oxo, siden du er så slapp...3792 innlegg, men å ta seg tid til å skrive i sin egen dagbok, neeeeeida ! :ler:

Vel, tenkte jeg skulle komme innom her å få meg en kopp kaffe, og noe godt attåt, kanskje trøste deg litt, men desverre så var du ikke hjemme som vanlig... :wink: Får ta å lete litt rundt om i forumet å se om jeg finner deg der dah.... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle KG-venner!!Se opp, for NÅ skal jeg også skrible litt, og det blir ikke lite, nei.. :kul:

Er født med *weeel, nesten iallfall* munndiarè..hehe..

Takker & bukker for alle dere som har tenkt litt på gamle, giktbrudne stakkars bippemor..har det ikke så veldig greit i disse f....tider, men hvem har vel det...ikke spør engang.

Regninger, regninger og atter regninger..., og en bunke med uåpnede regninger og purringer som bare ligger der og ser dumt på meg :evil: Hjeeeeeeeelp, hva skal jeg gjøre? ...*får panikk*....løper og gjemmer meg snart, i en liten hjørnetann..Noen som hjelper meg med et skuddsikkert skjulested??Ingen her med et ekstra hulrom i en gammel hjørnetann??Neivel da....tenkte meg det...Kanskje det hjelper å høre litt på Karius & Baktus!!!.Jaaaaaaaa.......hurra..for bippen som snart har bursdag..bare så dere der ute vet det:ler: :ler: Om, skal vi se...tenke..tenke..5 dager..Da blir jeg såååå stooOOoor..Hurra!!!....Hvis det er mulig vil jeg gjerne feire dagen min her, sammen med dere...for det er her bipper trives aller best.

Det er to som har vært så snille å skrive i dagboka mi som jeg aldri har hilst på før..Den ene er: *Barbie*..du er hjertlig velkommen på besøk, anytime...si fra neste gang så skal jeg ha kaffen klar + nogot attåt. :ler: Du liker vel Baileys..Ja, da sier vi det,,Den andre gjesten min i dag er:*Lady Heather*:Hjertlig velkommen skal du også være i mitt lille palass eh..grotte, mener jeg, hihi.....Der hvor det er hjerterom er det husrom.....sa bippen og slapp en fis..nei fysj da bippbipp!...ikke foran alle gjestene. Det er ikke pent. Oki da, skal ikkke gjøre det mer. Håper dere alle her trives hos meg, og..stikk gjerne innom både dag og natt. :hoho::hoho::hoho: Da blir bippe stankelbein...i godt humør, ja blir det bedre nå så vet ikke jeg assa, tjihii...Har nettopp hatt konfirmasjon skjønner du,Madammen...du lurte på hvorfor jeg ikke var her på en laaang stund. Masse stress og mas. Phuuu, glad det er over for denne gang. 3 år til den neste og siste......her kommer det ikke flere masunger nei. :evil: *Måtte fanden forby*!! :evil: Skal love f.o.m. i dag at jeg skal komme på besøk i hver eneste dagbok til de som har vært her+ at jeg plukker ut en og annen jeg er nyskjerrig på å treffe....alle de jeg har vært hos med unntak av en her inne ,..hun liker meg vel ikke da siden jeg ikke får besøk tilbake, enda jeg serverte henne sjokoladekake....og allting...ka...det...gjer...har kommet hit til meg, og det setter jeg stor pris på. Bare vent til bippen blir lottomillionær, hehe, da blir det *party-party* på alle *snille..barn* her.... :briller: ...Men IKKE GLEM BURSDAGEN MIN DA, OM 5 DAGER!...TAKK!.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Hallais Bipper´n, Ikke hjemme som vanlig, og jeg som var så kaffe tørst, sukk... :roll:

Bursdag om 5 dager sier du, hm....regne,regne.....skal vi se, det skulle bli tirsdag det da. Ok, det er notert og lagret på mobilen, og feiringen blir vel her da, tenker jeg, med mye god mat og drikke, P.S! Kunne du være så elskverdig å lage egg-salat kanskje ? Yam, yam, det blir godt det på de nybakte rundstykkene dine....Gleder meg jeg. Hva ønsker lille bippen seg i burstagsgave dah? Å bli gjelsfri kanskje, eller noe spennende fra KG´s erotiske butikk ?

Heihå, heihå, nå må jeg desverre gå, for her var det ingen kaffe å få, heihå, heihå, heihå, heihå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:briller: Velkommen alle sammen!!! :briller:

Nå har jeg laget deilig kaffe ), og den er nå servert...men hvor er alle hen??

Typisk!!Ser ikke snurten av verken Kveldsvisitt, Barbie eller noen andre her...sukk :roll: ....kanskje jeg må varsle jungeltelegrafen :kul:

...og her kommer nydelige vaniljebollemuffins. Selvlaget selvfølgelig, og gjemt for eventuelle KG-kompiser...om du bare ville dra liket ditt inn i grotten da..ja DU ja...som kom inn akkurat nå.

8) Bippen: "hei", vil du ha kaffe og vaniljebollemuffins?Den mystiske fremmede: "å ja, gjerne".. :P

Bippen: "skulle egentlig ha vært og badet i dag sammen med en gjeng med spreke pensjonister, men akk o ve, den gang ei...Fikk selvfølgelig besøk av tante som vekte meg i dag tidlig"

Hun kommer alltid så ubeleilig...akkurat som om hun VISSTE at nettopp i dag skulle jeg bade. Har en høygravid venninne med sterk bekkenløsning, og er derfor hennes ledsager under badin :lol: g hver fredag :blunke: i 32 grader.. :wink: Varmt og deilig :D

Ja, i dag er det fredag...skal kanskje en liten tur på puben her med min barndomsvenninne...hvis ikke blir jeg her..nesten blitt mitt 2.dre hjem dette så mye som jeg rusler rundt i gangene i de forskjellige forumene.. :ler: ...aldri ute lenger, kan faktisk ikke huske sist...over ett år iallfall..men neste lørdag er det Oslo-treff...skrekk & gru...hipp hurra

Ses helt sikkert!!....før eller senere, bare å rope så "kommer bippen løpende med en hjelpende hånd, hehe..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yippi!! :wink:

Har fått en :blunke:

Ellers ønsker jeg med sexy undertøy..Alle gaver tas imot med 1000 takk!! Bare å sende dem til meg... :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GjeeeEeesp!!

Natta ble laaaang denne kvelden oxo..

I kveld var jeg en lynrask tur på puben.

2 halvlitere...og hjem...men vi (2 venner) og jeg, hadde det veeeldig koz...

Kvalitet rager over Kvantitet!

Alltid!!! Gjør det ikke, hmm kanskje med enkelte unntak..

En liten uke igjen så er det treffen vår....begynner å få en smule ståpels..

3 dager igjen til bursdagen min... :roll:

Da blir det boller og brus her inne..alle er hjertlig velkomne..

Kl.., nei liker ikke klokker jeg..bare kom når det måtte passe.

Her er det 24-timers-service, eller selvbetjening hvis jeg er i Drømmeriket.

Apropos Drømmeriket: bippen lengter hjem....på tide å finne loppekassa før trollunga står opp og finner mammy oppe fremdeles..Uff..ikke bra.

Natti..natti....salige drømmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...hvor er alle mon tro??

Typisk! :roll:

Når bordet er dekket med kaffe og kaker er det ingen her.....

"går ut igjen og gjemmer seg".............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...En liten sau er innom og lusker rundt i krokene på jakt etter boller og brus! Men kaffe og kake går fint, det også - hvis jeg er velkommen da? Kjenner deg liksom ikke så godt, så jeg tenkte jeg ville innom og hilse på! :D "Hei, jeg er Væren" *rekker pent fram høyre forlabb* Det var et koselig sted du hadde her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!!

Det var utrolig hyggelig av dere å dukke opp i min lille grotte en lørdags formiddag. :wink:

Har ikke sett deg her før Væren, men velkommen til deg. Håper du liker de hjemmelagde bollene.."værsågod"

Bare forsyn dere..."gumle..gumle"...namm.. :blunke:

Sitt ned og bli kjent med hverandre, så henter bippmor litt kruttsterk kaffe...

Trengte det etter laaange netter på vakt her.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

hvor blir det av kaken jeg ble lovet? :evil: Kan ikke dekke på med masse god kake, og ikke være tilstede og servere den :-? vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake, jeg vil ha kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

smakte fortreffelig, selv om vi måtte vente litt på kaken da :roll:

Men nå koser vi oss her i grotten til bippen, synger :digge: og ler :ler: gjør vi alle mann :sjarmor:

Vi må treffes oftere enn det vi gjør, for dette var kos dere :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En gang til!!

Her kommer kaken!!

Tusen billioner takk og masse klemmer fra bippen...til deg...og mange andre som har tenkt "litt" på meg i går..

Nå spiller jeg backgammon med KV...hehe...ser deg i morgen...sweat dreams...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...