Gå til innhold

Bippen`s grotte


bippbipp

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Bippen du må ta deg av dine fans, vi venter i spenning på neste innlegg fra deg :sjarmor:

Nå skal Madammen sove, har en lang dag ofran meg i morgen, natta sov godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som du har blitt dagboksskriver: føler du at ting kommer mere på plass i tilværelsen da?

Ja...nei...har ikke funnet plassen min ennå. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det endelig KG-treffet som jeg ventet på. :hjerter:

Det var en kjempekoselig kveld med alle de som kom, 13 stykker tror jeg det var.Det var visst bare 2 påmeldte som glimret med sitt elendige fravær. Jadda, nå kan de jo bare angre, hehe...Hadde ikke trodd at så mange ville komme.

Da det stengte var vi 5 som dro videre på en karaoke-bar, og vi kunne ikke valgt noe bedre. :sjarmor: Hadde jo 2 flotte deltagere blant oss, hehe :hoppe: ...synge kunne de oxo. :hoppe: Det var ikke alle der som kunne det! Men da holdt jeg bare for ørene. :hår: Heldigvis lot jeg meg ikke overtale til noen som helst opptreden :hoppe::sjokk: ..men det var ikke langt unna. Da hadde vel hele baren blitt tom på null komma null, tenker jeg. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Hallais, Bippen !!! Er du ikke her heller ? Hm... :roll: Tenkte jeg skulle (prøve) å slå deg litt i BG i kveld hvis det er blitt noe mere fart på nettet nå ! BIPPEN !!!!

Kveldsvisitten :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bippbipp :)

Det var hyggelig å møte deg på treffet! :D Du var skikkelig koselig å snakke med! :D Angrer litt på at jeg ikke ble med dere videre, men vi får ta det igjen en annen gang!

Klem starie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Bippen ta og rydd opp i pm boksene dine, har 3 meldinger som venter på å bli sent. regner med det er fordi du ikke sletter sendte meldinger og andre meldinger.

Slett i vei så pm kommer frem vennen, og du våkn opp jeg kjeder meg her helt alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blunke: DETTE VAR GODE NYHETER TANTE MADAMMEN

:blunke: :hoppe: :hoppe: HIPP HURRA FOR FRU FELLE!! :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: I GÅR KVELD BLE HUN TANTE TIL :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: EI :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: LITA SNELLE. :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: FØRSTE GANG HUN TANTE BLE, :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: MEN DET VIL *TANTE FELLE* KLE. :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: MASSE GRATULASJONER

:hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: OG MASSE :hoppe: KLEMMER FRA BIPPEN :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hei hei bippen

Her kommer en liten nøtt du kan få tygge litt på :sjarmor:

Dersom i overmorgen er i går, så er i dag like langt fra søndag som søndag vil være fra i dag hvis i forgårs var i morgen. Hvilken dag er det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

God morgen bippen, eller kanskje det er god natt for min del :Gjesp: Fikk ikke sove i natt, så jeg sto opp i 3 tiden for å ta meg en røyk, gikk å la meg igjen, men fikk fortsatt ikke sove :evil: Sto opp igjen, for det er ingenting som er mer irriterende enn å ligge i sengen når du ikke får sove :evil: Har siden det jobbet med en innlevering jeg skal ha på skolen, og lekt meg litt på madammens morsomme side. Vips så var det tid for å vekke barna. Nå sitter de i sofaen og ser på tegnefilm før de skal gå om 10 min, og da skal madammen sove :Gjesp:

Men ha en god dag du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei bippen

Her kommer en liten nøtt du kan få tygge litt på :sjarmor:

Dersom i overmorgen er i går, så er i dag like langt fra søndag som søndag vil være fra i dag hvis i forgårs var i morgen. Hvilken dag er det i dag?

HAR IKKE TÅLMODIGHET TIL SÅDANNE SÆRE GÅTER, :Hehe: MEN KOM FRAM TIL FREDAG.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen bippen, eller kanskje det er god natt for min del :Gjesp: Fikk ikke sove i natt, så jeg sto opp i 3 tiden for å ta meg en røyk, gikk å la meg igjen, men fikk fortsatt ikke sove :evil: Sto opp igjen, for det er ingenting som er mer irriterende enn å ligge i sengen når du ikke får sove :evil: Har siden det jobbet med en innlevering jeg skal ha på skolen, og lekt meg litt på madammens morsomme side. Vips så var det tid for å vekke barna. Nå sitter de i sofaen og ser på tegnefilm før de skal gå om 10 min, og da skal madammen sove :Gjesp:

Men ha en god dag du :wink:

:hoppe: ØNSKER DEG EN FIN DAG OGSÅ :hoppe:

SOVE SÅ :Gjesp: GODT FRU MADAM,

MED HODET PÅ HØYRE OVERARM.

SOVE GODT :Gjesp: OG LENGE, :Gjesp:

DET KAN DU JAMMEN TRENGE.

DU :Gjesp: BEGYNTE Å BLI :Gjesp: SOVEVARM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Takke meg :forvirra:

Det er jo jeg som skal takke deg :sjarmor: øker bare innleggene mine :sjarmor::Hehe: dette :hoho:

Det gjør vel det du :evil: :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: du er ikke riktig god :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: men men hvorfor skal du være det da :hoho::hoho::hoho::hoho:

:hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe:

MEN DU HAR LANGT IGJEN FØR DU TAR MEG

:hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

HAR IKKE TÅLMODIGHET TIL SÅDANNE SÆRE GÅTER, :Hehe: MEN KOM FRAM TIL FREDAG.... :sjarmor:

ER DU HELT SIKKER VENNEN MIN, KANSKJE DU SKAL SE PÅ DET EN GANG TIL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, er for utålmodig, og trøtt :Gjesp: så bare gi meg svaret du :sjarmor:

Er innom for å rydde litt her, lenge siden :hoho: nå må jeg :Gjesp: sove..natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Nei, er for utålmodig, og trøtt :Gjesp: så bare gi meg svaret du :sjarmor:  

Er innom for å rydde litt her, lenge siden :hoho: nå må jeg :Gjesp: sove..natta

God morgen bippen, solen skinner og det ser ut til å bli en fin dag :P

Opp og hopp :hoppe:

søndag var det rette svaret :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en strålende dag.Så sitter jeg her :sjarmor: .

Skulle vært ute på tur i skogen nå, men syns det er deilig å bare nyte utsikten også. :ler: Nå skal jeg gå å se etter Madammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Må si en ting.. du sparer ikke på smylienen her ihverfall :ler:

Må si at jeg ble skikkelig godt humør av dagboken din :)

Kos deg så masse

Vi snakkes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...