Gå til innhold

Bippen`s grotte


bippbipp

Anbefalte innlegg

:hoppe: Dagboken er herved åpnet!! :hoppe:

Å kjenne :hjerter: mennesker er å være vis,

Å kjenne seg selv er å være opplyst. :hjerter:

Å overvinne mennesker er å ha styrke,

Å overvinne seg :rosaengel: selv er å enda mer styrke.

Og å vite når du har nok,er å være rik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er bråkebøtta og skal gratulere deg med dagboka Bippbipp,endelig lot du deg komme blandt oss adlige med dagbok. :rosasmil:

Nå er hjemme hjemmme legger igjen noen sjokoladekake rester og hvis det ikke r nok stikk inn til den gode naboen.

Græbbe med boka da Bippbipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bråkebøtta og skal gratulere deg med dagboka Bippbipp,endelig lot du deg komme blandt oss adlige med dagbok. :rosasmil:

Nå er hjemme hjemmme legger igjen noen sjokoladekake rester og hvis det ikke r nok stikk inn til den gode naboen.

Græbbe med boka da Bippbipp.

Næmmen der var du jo atacand. Skal koooze meg megd sjokoladekake og kaffe i morgen tidlig, og kg selvfølgelig, hehe...hva mente du med græbbe med boka???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Grattis med dagbok, Bippbipp! :D Og takk for hilsen fra deg i min!

Må bare si at jeg synes Bippbipp er et av de søteste navnene her inne på KG. "Bippbipp"! Er så morsomt å lese, og enda morsommere å si! Et skikkelig humørspreder-navn!

Ha en strålende aften, og god natt! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Vil gratulere deg med nyåpnet dagbok :hoppe: samtidig takke for sjokoladekaken, den smakte fortreffelig.

Vil herved by deg på vafler med hjemmelaget jordbærsyltetøy og krem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hei hei bippen

beklager å måtte si det, men fikk på en måte nok av å male rommet til minsten :wink: tenkte du kunne klare altanen din selv en dag pc en ikke er like fristende :ler: .

Jeg har vårt eget soverom som også må taes, og tro meg det må taes, det er blomster i taket, på skapdørene og på veggene :kvalm:. Regner med og håper sterkt på at vi får tatt det før jul :sjarmor:

Ønsker deg lykke til med altanen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bippevennen :D

Tar med tastaur og mus + skjerm når vi kommer opp i heia der der du bor neste gang.Drit sliten i dag har vært på jobb og skal ha tidligvakt i morgen.Har du og naboen slukt sjokoladekaken eller hur ?

Ta deg en tur innom medisnskapet hvis du trenger noen fnise piller.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bippen

Jeg skulle ha stukket innom før, men har hatt det fryktelig travelt med flytting og konsulenter og terapi og jeg vet ikke hva.

Koselig at du har begynt å skrive dagbok her inne. Du har havnet i den mest dannede gruppen av dagbokskribenter - A til G. Velkommen til nabolaget. :D

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

velkommen som sliten dagbok skriver...hehe!!!

nå kan jeg gå inn her og mase på deg når du ikke skriver fort nok på snikksnakk :hoho::hoho:

Haha, ja du mener det. :hoho: Blir snart bedre bare jeg får meg "nytt" tastatur og mus. Blir bare stress om dagen. aaaaaaaAlt går på halv tolv. Sitter altfor mye her. Så styrer jeg med alt mulig annet i siste liten. Stønn...hadde trengt en ferie :ler::ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t
Sitter altfor mye her. Så styrer jeg med alt mulig annet i siste liten. Stønn...hadde trengt en ferie :ler::ler:

ENIG!!!!!!!Asså... sånn er det her og`.... :ler:

Og jeg trenger også ny mus!!! Den henger seg opp hele tiden.. *ikke noe koffert-tenking her nå..* :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

hei hei bippen

hva gjør du på for tiden? har du gått i hi eller har du havnet i sovestimen igjen? eller er det bare vi som er inne på ulike tider?

Savner dine sprøe påfunn, er ikke det samme :-? håper du har det bra, og ikke stresser for mye :wink:

klemmer fra Madammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...