bippbipp Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #61 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei igjen Perser. Koselig at du kom innom grotten min en tur, og at du ble i bedre humør, hehe.. Bor du i Norge eller Sverige mon tro...hmm..Får vel tusle innom deg igjen for å spørre om d litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 16. oktober 2003 #62 Del Skrevet 16. oktober 2003 Heia Vi bor i Sverige Men er litt for ofte i Norge *tussler ut for nå kommer mannen hjem snart* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 16. oktober 2003 #63 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tjenare, Bippsen ! Nei så hyggelig at du stakk innom garasjen min en tur, skikkelig koz må jeg si !! Ellers, hva har du gjort idag dah ? Aha, aha,mmmm ja ? Ok, aha... Det må jeg si altså. Du står virkelig på søta !! Men nå må jeg dessverre dra videre på min reise, takker for kaffen og avsugningen , så snakkes vi nok snart igjen skal du se !! Hadet !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #64 Del Skrevet 16. oktober 2003 takker for kaffen og avsugningen hmm..hva mente du egentlig med det, KV?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #65 Del Skrevet 16. oktober 2003 takker for kaffen og avsugningen hmm..hva mente du egentlig med det' date= KV?? Sitter meg på gjerdet og venter på forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. oktober 2003 #66 Del Skrevet 16. oktober 2003 .. er det plass ved siden av deg madammen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #67 Del Skrevet 16. oktober 2003 .. er det plass ved siden av deg madammen?? Her er det god plass *sitter her og venter vi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. oktober 2003 #68 Del Skrevet 16. oktober 2003 .. og vi venter.... Venter vi egentlig på noe godt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #69 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ingen anelse, men vi får vel bare vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. oktober 2003 #70 Del Skrevet 16. oktober 2003 .. og vi venter :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #71 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg tror visitten har tatt tidlig kveld, så kanskje vi bare skal roe ned til i morgen? Det kan jo være han er helt slått ut på grunn av avsugningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. oktober 2003 #72 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #73 Del Skrevet 16. oktober 2003 NATTA BIPPEN DENNE DAMEN SKAL TIDLIG PÅ JOBB, OG HAR DERMED IKKE TID TIL Å SITTE HER HELE NATTEN OG VENTE. KOS DEG VENNEN, OG SOV GODT NÅR DU KOMMER DEG TIL SENGS, MEN DA REKKER JEG KANSKJE Å SI GOD MORGEN FØRST KANSKJE NATTA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #74 Del Skrevet 16. oktober 2003 N A T T A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 16. oktober 2003 #75 Del Skrevet 16. oktober 2003 takker for kaffen og avsugningen hmm..hva mente du egentlig med det' date= KV?? :o Åååå, sa jeg avsugningen ? Mente jo sef støvsugingen......av bilen...*kremt* Var vel sikkert noen som tenkte koffert nå kan jeg tro... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #76 Del Skrevet 17. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 17. oktober 2003 #77 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hehe, ja det kan jeg tenke meg til Særlig Fella.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 17. oktober 2003 #78 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg gir deg en rose fordi du er til . Fordi du er go, gir jeg deg to . Jeg gir deg tre rose en dag du e lei, men åsså fordi du er så snill og grei !!! Ha En Fortryllende Helg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #79 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg gir deg en rose fordi du er til . Fordi du er go, gir jeg deg to . Jeg gir deg tre rose en dag du e lei, men åsså fordi du er så snill og grei !!! Ha En Fortryllende Helg !!! Takker & bukker. Nå er denne helgen oxo reddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 17. oktober 2003 #80 Del Skrevet 17. oktober 2003 :blomst_opp: Ha en kjempe fiiin fiiin helg du også bippbipp :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå