Gå til innhold

Bippen`s grotte

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Bippen du må ta deg av dine fans, vi venter i spenning på neste innlegg fra deg :sjarmor:

Nå skal Madammen sove, har en lang dag ofran meg i morgen, natta sov godt

Gjest sexysadie
Skrevet

Nå som du har blitt dagboksskriver: føler du at ting kommer mere på plass i tilværelsen da?

Skrevet

Nå som du har blitt dagboksskriver: føler du at ting kommer mere på plass i tilværelsen da?

Ja...nei...har ikke funnet plassen min ennå. :hoho:

Skrevet

I går var det endelig KG-treffet som jeg ventet på. :hjerter:

Det var en kjempekoselig kveld med alle de som kom, 13 stykker tror jeg det var.Det var visst bare 2 påmeldte som glimret med sitt elendige fravær. Jadda, nå kan de jo bare angre, hehe...Hadde ikke trodd at så mange ville komme.

Da det stengte var vi 5 som dro videre på en karaoke-bar, og vi kunne ikke valgt noe bedre. :sjarmor: Hadde jo 2 flotte deltagere blant oss, hehe :hoppe: ...synge kunne de oxo. :hoppe: Det var ikke alle der som kunne det! Men da holdt jeg bare for ørene. :hår: Heldigvis lot jeg meg ikke overtale til noen som helst opptreden :hoppe::sjokk: ..men det var ikke langt unna. Da hadde vel hele baren blitt tom på null komma null, tenker jeg. :hoho:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Hallais, Bippen !!! Er du ikke her heller ? Hm... :roll: Tenkte jeg skulle (prøve) å slå deg litt i BG i kveld hvis det er blitt noe mere fart på nettet nå ! BIPPEN !!!!

Kveldsvisitten :kul:

Skrevet

Hei Bippbipp :)

Det var hyggelig å møte deg på treffet! :D Du var skikkelig koselig å snakke med! :D Angrer litt på at jeg ikke ble med dere videre, men vi får ta det igjen en annen gang!

Klem starie.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Bippen ta og rydd opp i pm boksene dine, har 3 meldinger som venter på å bli sent. regner med det er fordi du ikke sletter sendte meldinger og andre meldinger.

Slett i vei så pm kommer frem vennen, og du våkn opp jeg kjeder meg her helt alene

Skrevet

:blunke: DETTE VAR GODE NYHETER TANTE MADAMMEN

:blunke: :hoppe: :hoppe: HIPP HURRA FOR FRU FELLE!! :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: I GÅR KVELD BLE HUN TANTE TIL :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: EI :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: LITA SNELLE. :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: FØRSTE GANG HUN TANTE BLE, :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: MEN DET VIL *TANTE FELLE* KLE. :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: MASSE GRATULASJONER

:hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: OG MASSE :hoppe: KLEMMER FRA BIPPEN :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Takk takk bippen :hoho: er det flere? Er på leiting jeg :hoho:

Du er nå fantastisk da, den skal du ha :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hei hei bippen

Her kommer en liten nøtt du kan få tygge litt på :sjarmor:

Dersom i overmorgen er i går, så er i dag like langt fra søndag som søndag vil være fra i dag hvis i forgårs var i morgen. Hvilken dag er det i dag?

Gjest Madam Felle
Skrevet

God morgen bippen, eller kanskje det er god natt for min del :Gjesp: Fikk ikke sove i natt, så jeg sto opp i 3 tiden for å ta meg en røyk, gikk å la meg igjen, men fikk fortsatt ikke sove :evil: Sto opp igjen, for det er ingenting som er mer irriterende enn å ligge i sengen når du ikke får sove :evil: Har siden det jobbet med en innlevering jeg skal ha på skolen, og lekt meg litt på madammens morsomme side. Vips så var det tid for å vekke barna. Nå sitter de i sofaen og ser på tegnefilm før de skal gå om 10 min, og da skal madammen sove :Gjesp:

Men ha en god dag du :wink:

Skrevet
Hei hei bippen

Her kommer en liten nøtt du kan få tygge litt på :sjarmor:

Dersom i overmorgen er i går, så er i dag like langt fra søndag som søndag vil være fra i dag hvis i forgårs var i morgen. Hvilken dag er det i dag?

HAR IKKE TÅLMODIGHET TIL SÅDANNE SÆRE GÅTER, :Hehe: MEN KOM FRAM TIL FREDAG.... :sjarmor:

Skrevet
God morgen bippen, eller kanskje det er god natt for min del :Gjesp: Fikk ikke sove i natt, så jeg sto opp i 3 tiden for å ta meg en røyk, gikk å la meg igjen, men fikk fortsatt ikke sove :evil: Sto opp igjen, for det er ingenting som er mer irriterende enn å ligge i sengen når du ikke får sove :evil: Har siden det jobbet med en innlevering jeg skal ha på skolen, og lekt meg litt på madammens morsomme side. Vips så var det tid for å vekke barna. Nå sitter de i sofaen og ser på tegnefilm før de skal gå om 10 min, og da skal madammen sove :Gjesp:

Men ha en god dag du :wink:

:hoppe: ØNSKER DEG EN FIN DAG OGSÅ :hoppe:

SOVE SÅ :Gjesp: GODT FRU MADAM,

MED HODET PÅ HØYRE OVERARM.

SOVE GODT :Gjesp: OG LENGE, :Gjesp:

DET KAN DU JAMMEN TRENGE.

DU :Gjesp: BEGYNTE Å BLI :Gjesp: SOVEVARM.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Takke meg :forvirra:

Det er jo jeg som skal takke deg :sjarmor: øker bare innleggene mine :sjarmor::Hehe: dette :hoho:

Det gjør vel det du :evil: :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: du er ikke riktig god :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: men men hvorfor skal du være det da :hoho::hoho::hoho::hoho:

:hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe:

MEN DU HAR LANGT IGJEN FØR DU TAR MEG

:hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe:

Gjest Madam Felle
Skrevet

HAR IKKE TÅLMODIGHET TIL SÅDANNE SÆRE GÅTER, :Hehe: MEN KOM FRAM TIL FREDAG.... :sjarmor:

ER DU HELT SIKKER VENNEN MIN, KANSKJE DU SKAL SE PÅ DET EN GANG TIL?

Skrevet

Nei, er for utålmodig, og trøtt :Gjesp: så bare gi meg svaret du :sjarmor:

Er innom for å rydde litt her, lenge siden :hoho: nå må jeg :Gjesp: sove..natta

Gjest Madam Felle
Skrevet
Nei, er for utålmodig, og trøtt :Gjesp: så bare gi meg svaret du :sjarmor:  

Er innom for å rydde litt her, lenge siden :hoho: nå må jeg :Gjesp: sove..natta

God morgen bippen, solen skinner og det ser ut til å bli en fin dag :P

Opp og hopp :hoppe:

søndag var det rette svaret :sjarmor:

Skrevet

I dag er det en strålende dag.Så sitter jeg her :sjarmor: .

Skulle vært ute på tur i skogen nå, men syns det er deilig å bare nyte utsikten også. :ler: Nå skal jeg gå å se etter Madammen.

Skrevet

Heia

Må si en ting.. du sparer ikke på smylienen her ihverfall :ler:

Må si at jeg ble skikkelig godt humør av dagboken din :)

Kos deg så masse

Vi snakkes :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...