bippbipp Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #101 Del Skrevet 23. oktober 2003 NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ ER D ET JUL IGJEN OG NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 24. oktober 2003 #102 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hihi Gikk nå opp for meg at det er faktisk snart jul igjen etter jeg kom her nå Du må ha en kjempe fin helg og kose deg så masse Vi snakkes *kleeemmme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 24. oktober 2003 #103 Del Skrevet 24. oktober 2003 Glemte å skrive det jeg kom for å skrive :oops: Så kuul avatar du har fått deg.. Synes den Bipbipen er såå rå kul :nikker: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. oktober 2003 #104 Del Skrevet 24. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 24. oktober 2003 #105 Del Skrevet 24. oktober 2003 God helg til deg els.., eh.. BIppEN !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #106 Del Skrevet 24. oktober 2003 Glemte å skrive det jeg kom for å skrive :oops: Så kuul avatar du har fått deg.. Synes den Bipbipen er såå rå kul :nikker: takker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #107 Del Skrevet 24. oktober 2003 God helg til deg els.., eh.. BIppEN !! JEG ELSKER DEG OGSÅ KV!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. oktober 2003 #108 Del Skrevet 24. oktober 2003 I need love, love To ease my mind I need to find, find someone to call mine But mama said You can't hurry love No, you just have to wait She said love don't come easy It's a game of give and take Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #109 Del Skrevet 24. oktober 2003 Så vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. oktober 2003 #110 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nå skal Madammen sove, natta bippen :digge: :digge: Jeg skal legge meg snart God natt Du må ikke tro noe er galt For dette er helt normalt :digge: :digge: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #111 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nå skal Madammen sove, natta bippen :digge: :digge: Jeg skal legge meg snart God natt Du må ikke tro noe er galt For dette er helt normalt :digge: :digge: Å SÅ SØTT...NATTA MADAMMEN.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. oktober 2003 #112 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nei nå skal Madammen bussan lalle, for hun er trøtt som bare det. har vært full fart i hele dag med barnebesøk, og voksenbesøk etter hverandre :-? men det gikk nå bra, og pojken var fornøyd Nå skal han kjøpe gamecube for pengene han fikk :-? enda mer spill :-? men hva kan jeg si? Det er jo hans penger, og det er det han ønsker seg Hva har du gjort på i dag da? bare sløvet her inne, eller har du gjort noe mer vettig? nei nå laller jeg meg, skal bare ha meg en røyk NATTA bippen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. oktober 2003 #113 Del Skrevet 27. oktober 2003 So ro lillemann, nå er dagen over. Alle mus i alle land ligger nå å sover. So og ro og tipp på tå, sov min vesle pode. Reven sover også nå med halen under hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #114 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bippen ser du har fått datteren din inn her Da er det vel bare til å sette i gang å spare til ny pc, slik at vi får beholde deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 28. oktober 2003 #115 Del Skrevet 28. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #116 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei Madammen. Hei KV. Å neida. Dere blir ikke kvitt meg så lett nei. Her i huset bestemmer jeg.JA Vi har faktisk 2 pcer, men får ikke bredbåndet til å funke mellom de to. Det virket en kort peride, men d ble bare tull.. So whats the point. Men jeg må ha en kjappere maskin. >Denne her er tregere enn tregest. Hmmm, nå må jeg passe på hva jeg skriver her, nå når avleggeren min har begynt å gå i mine fotspor. Vet ikke helt hva jeg skal si eller mene om det nei. Men trøster meg med at hun går nok fort lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #117 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fint det at vi får beholde deg Ja nå må du passe deg litt for hva du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #118 Del Skrevet 28. oktober 2003 BARE PASS DEG SJØL DU MADAM SNELLE HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #119 Del Skrevet 28. oktober 2003 hva skal jeg passe meg for? Som ved et trylleslag kan disse seks ordene ta deg med over bakker og berg og sju blåner, til et fantasiland fullt av helter og heltinner, tusser og troll og gode hjelpere. NATTA BIPPEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 29. oktober 2003 #120 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hey, Baby !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå