Gå til innhold

Bippen`s grotte

bippbipp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

HEI BIPPEN

HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke: HER ER JEG :hoppe::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hei hei

Her sitter jeg helt for meg selv og skriver til deg :roll: ikke noe spennende, men noen ord iallefall :briller: kjder meg tralalalalaaa :digge: synger en sang :digge: tralalalalaaa

:transe::perebrus: :blomst_opp: :tommel::perebrus::perebrus: *hikk* bør vel kanskje ikke drikke mer pærebrus :perebrus: *hikk*

Hvor er du da bippen? Ligger du og sover? :Gjesp::Gjesp: for da må du våkne :tommelsmil:

Mel: Du skal få en dag i mårå

:digge::digge::digge::digge: :digge: :digge::digge::digge: :digge: :digge::digge::digge:

Jeg må ha en pils i mårå

Som kald og ubrukt står.

Med et glass vann og globoider tel.

Da kan jeg rette opp att, denne fylla fra i går

Så kan jeg b’yne på’n att neste kveld

:digge::digge::digge::digge: :digge: :digge::digge::digge: :digge: :digge::digge::digge:

Mel: Kjerringa med staven

Vi som er tilstede, nyter øl med glede

Derfor må vi ikke kaste tiden bort

Derfor må vi drikke tiden er så kort

Mel: Mot i brystet

Rar i brystet svett i pannen

Blank i begge aua.

Ryggen rak og blikket sløvt –

Se det er bra.

Tåler øl og tåler vin,

Og ramler rett på raua.

Slike ”gutter”,

Det vil moder Norge ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Synger en sang til jeg :sjarmor:

:perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge:

Øl, øl og mere øl -

det e det sjønnaste eg vet.

Øl, øl og mere øl -

det e og blir min store kjærlighet.

Ja noen elsker kaffe

og snaps av fingerbøl,

men spar meg for andre laster

enn øl - øl - øl.

:perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge::perebrus::digge:SKÅL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Det var en kald og mørk vinterkveld. Frosten bet i kinnene til bippen og visitten. De snøkledte trærne bøyde seg over dem som mørke skygger. I det dunkle veilyset kunne de skimte ferske dyrespor, og noe som beveget seg blant trærne :sjokk: Hunden deres hadde stukket av veien, og inn i skogen. Bippen og Visitten fulgte etter sporene. Det snødde og etterhvert så føk sporene igjen. Plutselig hørte de en lyd som kom nærmere og nærmere. :sjokk: Den slepende lyden ble sterkere og sterkere. Plutselig kom det til syne. Et blodtørstig monster som hadde brekt foten. :sjokkert: Det gikk opp for dem at hunden hadde bitt monsteret i foten. Monsteret stirret på dem med sine tre øyne. To på siden og ett i midten. De lange armene til monsteret slengte de store trærne i bakken. Monsteret måtte ha vært minst 10 meter høyt.

Monsterets djevelhorn strakte seg opp fra hodet. I snøen kunne de skimte to føtter med to meter lange klør. Ferskt blod piplet fra de store hoggtenene og rant nedover brystet til monsteret. Monsteret hoppet fram og sprutet ild. De lange klørne spiddet Visitten og brant ham med ilden. Visitten falt død til bakken. Snøen dekte ham sakte. :grine:

Bippen prøvde å stikke av ut i skogen, idet snøen rundt Visitten begynner å lyse. Han reiser seg sakte opp. Monsteret tror ikke sine egne øyne og blir redd og tror Visitten har magiske krefter. :sprettoy: Visitten ble en levende ånd. :engel: Monsteret fulgte Bippen innover skogen og inn i en hule, og der lå hunden død. :sjokkert: Plutselig kom det en engel dalende ned :rosaengel: og sa:"Ikke drep henne!" En djevel med hengemage dukket opp :evil: . Hengemagen hadde den fått etter å ha spist hunden.

Monsteret og djevelen kom mot åpningen av en labyrint. Åpningen ble voktet av to djevler :evil: :evil: med øksene sine i kors som stengsel foran inngangen. Bippen ble tvunget inn i labyrinten. Det var blod på veggene. Plutselig så hun en edderkopp. :hår: Den sov stille og rolig midt i veien i labyrinten. Bippen prøvde desperat å klatre over. Den blinket noen ganger med øynene og var i ferd med å våkne. Bippen tok en fele som lå der og tok til å spille. :digge: Det sovnet den av, og hun kunne begynne å klatre igjen.

Hun datt atter ned i buskene i hula. Hun reiste seg og stirret rett i åtte edderkoppøyne. Hun hopppet til og sprang til nærmeste gang. Men, nei, det var en blindvei. :sjokkert: Hun snudde seg, men der stod edderkoppen. Tilfeldigvis lå en murstein der som hun slo rett i hodet på edderkoppen. Edderkoppen skøt ut et hår fra den ene foten og traff henne i øyet. :sprettoy: Hun ble blind på det ene øyet, men klarte å finne en åpen vei i labyrinten. Midt i veien lå edderkoppen, livløs. Ved siden av den var et sverd stukket i bakken.Små edderkopper veltet fram fra veggene. De spant spindelvev rundt den store og trakk den med seg bort. En av de små edderkoppene tok blod fra sverdet og skrev i blod på veggen:" Du skal dø!" :sjokkert::sjokkert:

Bippen kikket opp og der skimtet hun en stige. Hun gikk opp i stigen og så en utgang. Hun gikk mot den, men en øksefelle sperret veien. Og bak øksen så hun monsteret stod og ventet. Hun kom seg forbi den første øksa, men den andre traff henne og kappet av henne to fingre, :grine: men hun kom seg forbi fella. Hun snublet og falt over en murstein. Det viste seg at det var en hemmelig inngang. Hun gikk inn, og der åpnet en luke seg som hun falt ned i. Hun falt ned i et stort rør som førte henne nedover og nedover. Hun skled og skled, og deiset etter lang tid ned i bakken. Bippen så seg rundt og oppdaget både snøen og huset sitt. Hunden stod bundet utenfor trappa. I kaffekjelen var ånden, Visitten. Mamma og pappa til Bippen satt i stua. "Hei", sa de. "Hvordan var turen?" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: dETTE ER NOE AV DET MORSOMSTE JEG HAR LEST PÅ LENGE. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: MADAMMEN YOU ARE CRAZY :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: HVOR MANGE HADDE DU FÅTT I DEG :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

psssT BIPPEN Jeg bare later som jeg drikker pærebrus, men egentlig liker jeg den ikke :kvalm: holder meg til Tabben jeg :sjarmor: men du ikke si det til noen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker verken TAB eller :perebrus: jeg, :ler:

Sjokk :sjokkert: det er 4 kuldegrader i da :sjokkert:

og masse frost, overalt. Hmm, i dag holder jeg meg hjemme...verste jeg vet er å labbe rundt :Hehe: på glatt føre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

.....og her har det vært minus 10 i natt. Klar vær idag oxo, så det blir nok minst like kaldt i natt... Tror jeg skal gå ut og hente meg en sekk med ved, og fyre opp i Jøtulen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en laaaaaang natt på legevakta kommer datteren min og jeg oss blåfrozne hjem i snøstorm, brrrrrr.....

Plutselig kom Kong Vinter og gribbet tak. Var ikke forberedt engang jeg.. :roll:

Hvor er alle her da???

Madammen!!! KV!!! Har dere gått i felles hi.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Bippbipp! :vinke:

Ville bare legge igjen en liten hilsen! Synes vi har vært rågode til å dikte på eventyr-rime-diktet på Snikk-snakk i det siste! Alltid like morsomt å fortsette når du har skrevet et vers! Gleder meg til fortsettelsen :ler:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hei hei bippen :vinke:

Hva hadde du på legevakten å gjøre på natten? Noe alvorlig?

:trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste:

JA DET ER KALDT UTE :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Hei hei vennen

Nå går Madammen og legger seg :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: NATTA SOV GODT DU OGSÅ :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bippbipp! :vinke:

Ville bare legge igjen en liten hilsen! Synes vi har vært rågode til å dikte på eventyr-rime-diktet på Snikk-snakk i det siste! Alltid like morsomt å fortsette når du har skrevet et vers! Gleder meg til fortsettelsen :ler:  

*klem*

Hei Huldre-Lise :wink:

Så koz at du kommer innom. Synd jeg ikke var her for da skulle du fått kaffe. :kul:

Ja, vi er helt rå på de versene, hehe....hmm..jeg ble kanskje litt for ivrig på det ene som jeg endret :ler: Ser du har skrevet det siste, så nå løpeer........................................jeg for å finne på noe morsomt.

Ha en fin dag videre. Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei bippen  :vinke:  

Hva hadde du på legevakten å gjøre på natten? Noe alvorlig?

:trøste:   :trøste:   :trøste:   :trøste:   :trøste:   :trøste:   :trøste:   :trøste:   :trøste:   :trøste:  

JA DET ER KALDT UTE  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Hei Madammen :wink:

Neida, d var ikke noe alvorlig, heldigvis.

Men synes d er ille nok med magesmerter, som etter sm.stillende + 4,5 t. fortsatt var like sterke. Jenta klarte jo nesten ikke stå på beina stakkar. Selvfølgelig fant de ikke ut noe som helst, og etter 4 t. ble vi sendt hjem igjen selv om hun hadde blitt verre. Måtte gå ut av taxien på veien og kaste opp(som hun gjorde jevnt hele tiden). Men hun er bra nå. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei vennen

Nå går Madammen og legger seg  :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: NATTA SOV GODT DU OGSÅ :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp:

B E D R E :rosasmil: S E N T :klem2: E N N :rosasmil: A L D R I :

:Gjesp: N A T T A! ! :Gjesp: !

:hakeslepp: G O D :hjerter: M O R G :digge: E N ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Stakkars jente :trøste: ja det er frustrende når de ikke finner ut hva det er :frustrert:

Det er jo bra at hun er bra igjen da, men en kan jo aldri vite hva det kan være. :trøste:

Ellers bruker jeg ikke parfyme, behøver det ikke :sjarmor:

Har ikke vært på skolen på flere uker, tar nett studie og da kan jeg styre det selv :sjarmor: passer meg bra :ler: Har jobbet de siste ukene, men begynner å lure på om det er lærer jeg vil bli :roll: Er ikke bare gøy forstår du :roll: Men så har jeg da bare vært opp til 4 klasse, og de føler jeg er for små for meg :-?

Tror jeg passer bedre inn på en ungdomsskole :P

Jeg er trøtt og sliten for tiden, og den kulden kan jammen meg ta knekken på humøret :sinna: I dag har jeg lagt på sofaen med 1 pledd under meg og 1 over meg :sjarmor: fikk varmen i meg til slutt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers bruker jeg ikke parfyme, behøver det ikke
:sjarmor: hmm....jasså :hoho:

du bare sprer rundt deg med dine naturlige dufter av ymse slag :hoho::hoho:

husk litt saphir bak knærne neste gang du :roll: ....trenger det da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...