Gå til innhold

Brystoperasjon - utskrevet etter bare 1t, er ikke det lite?


Fruttipott

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Finnes forskjellig typer lokalbedøvelse ;)

Det vet jeg, men jeg vet ikke om noen som varer så lenge som opptil et døgn, og jeg jobbet på sykehus i 2 år. Kom gjerne med henvisning til medikament om du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Jeg ble vekka kl 13.40 av narkosen, var klar til å dra ca en time etterpå. Hadde under muskel. Fikk beskjed om at jeg kunne være lenger, men om jeg var i form til det så måtte jeg bare dra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok silikon, så ble jeg sendt hjem ganske raskt etter jeg våknet. Jeg bodde to timer unna. Gikk veldig bra.

Tok og full bukplastikk med sying av magemuskler en annen gang, ble sendt hjem kort tid etter jeg våknet da og, eneste var at da måtte jeg bo på hotell til neste morgen, for jeg bodde 3 timer unna.

Anonym poster: ba2f11ffee9769e4b1532efcd45dc0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Synes det høres ganske lite ut med en time, med tanke på at man tar narkose...

Når jeg opererte, møtte jeg opp klokken 1. Opererte ca halv 2-2,, våknet halv 4-4, fikk slippe ut klokken 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Jeg mener det rett og slett er uansvarlig å skrive pasienten ut etter så kort tid!

Reblødninger kan skje og er faktisk dødelig, om man ikke kommer seg fort nok til sykehuset og får stoppet dem!

Og det er ikke så sjeldent det skjer heller. Har kjennskap til flere som har opplevd komplikasjoner under både brystoperasjoner og bukplastikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...