BergenBy Skrevet 22. april 2012 #381 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er trist fordi jenta som har vært kjæresten min i 5,5 år (og samboer deler av tiden) skal flytte til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 22. april 2012 #382 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er trist fordi jenta som har vært kjæresten min i 5,5 år (og samboer deler av tiden) skal flytte til utlandet. det var jo koselig gjort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergenBy Skrevet 22. april 2012 #383 Del Skrevet 22. april 2012 det var jo koselig gjort! Har forståelse for at hun vil prioritere utdanning, men det føles trist å plutselig bli alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 4. mai 2012 #384 Del Skrevet 4. mai 2012 Trist idag for at det ikke er bytterett på mødre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 5. mai 2012 #385 Del Skrevet 5. mai 2012 Trist fordi jeg er så svak.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 7. mai 2012 #386 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg er trist fordi jeg står fullstendig fast i livet og kommer meg ingen vei. Skal legge om døgnrytmen igjen slik at jeg er våken om nettene og sover om dagen, for jeg har jo ingenting å stå opp for uansett og det er så deilig å sitte oppe om nettene når ingen andre i huset er oppe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. mai 2012 #387 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg er trist fordi jeg står fullstendig fast i livet og kommer meg ingen vei. Skal legge om døgnrytmen igjen slik at jeg er våken om nettene og sover om dagen, for jeg har jo ingenting å stå opp for uansett og det er så deilig å sitte oppe om nettene når ingen andre i huset er oppe. Skulle ønske jeg kunne ha gjort noe for deg Hikken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. mai 2012 #388 Del Skrevet 7. mai 2012 fordi jeg ofte mister kontakten med de som ikke tviholder på meg. fordi jeg det siste året ikke har orket å være den som tar kontakt. skal skjerpe meg, men er redd det er forseint i 5/10 tilfeller :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. mai 2012 #389 Del Skrevet 7. mai 2012 Du kan jo skjerpe deg med de 5 da Nuppdupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 8. mai 2012 #390 Del Skrevet 8. mai 2012 ...fordi eg er superstressa pga eksamen. Første innlevering er om ganske nøyaktig ei veke, og eg har masse finpussing å gjere. I skrivande stund er oppgåva altfor lang, og eg føle at der er så masse meir eg kunne tatt med. Eg er drittlei alt som har med oppg.skriving å gjere, slite med motivasjon, energi - og er trøtt heile tida. Ein smule frustrert, ja. Akkurat no er eg redd eg ikkje kjem til å komme i mål i det heile tatt... - og i tillegg har eg ei bacheloroppgåve eg skal levere. Den skal inn til 25. mai........ Panikken brer seg! Good luftings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 10. mai 2012 #391 Del Skrevet 10. mai 2012 Vi snart slutter på folkehøgskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 11. mai 2012 #392 Del Skrevet 11. mai 2012 ... fordi ting ikke ble som jeg ville/ønsket/planla. Damn Atlantern! kunne ønske at ting var blitt litt mindre komplisert :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 14. mai 2012 #393 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg er lei meg for at det er eksamen imorgen. Og jeg har prøvd å lese og lese, men ikke fått inn noe i hue. Så nå har jeg gitt opp. Fuck it. Er ikke no håp lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunni_rien_thai Skrevet 14. mai 2012 #394 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg er trist fordi jeg står fullstendig fast i livet og kommer meg ingen vei. Skal legge om døgnrytmen igjen slik at jeg er våken om nettene og sover om dagen, for jeg har jo ingenting å stå opp for uansett og det er så deilig å sitte oppe om nettene når ingen andre i huset er oppe. det er bra du kan nyte det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. mai 2012 #395 Del Skrevet 14. mai 2012 det er bra du kan nyte det da Nyte og nyte..tiden går vel for det meste til å røyke og stirre tomt ut i luften. Men jeg slipper unna faren min og det er det viktigste :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. mai 2012 #396 Del Skrevet 15. mai 2012 fordi jeg akkurat nå føler meg totalt mislykket og ikke ønsker å stå opp fra sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. mai 2012 #397 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik Endret 15. mai 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2012 #398 Del Skrevet 16. mai 2012 Fordi idag er en sånn dag. En ligge under dynen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. mai 2012 #399 Del Skrevet 16. mai 2012 Fordi jeg har blitt lurt av noen jeg trodde var min venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 16. mai 2012 #400 Del Skrevet 16. mai 2012 Fordi en jeg er interessert i, og faktisk har blitt ganske glad i (når skjedde det?!), har begynt å miste interessen for meg. Tror jeg i hvertfall, men krysser fingrene for at det ikke er tilfellet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå