Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er trist fordi jenta som har vært kjæresten min i 5,5 år (og samboer deler av tiden) skal flytte til utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nuppdupp

Jeg er trist fordi jenta som har vært kjæresten min i 5,5 år (og samboer deler av tiden) skal flytte til utlandet.

det var jo koselig gjort!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo koselig gjort!

Har forståelse for at hun vil prioritere utdanning, men det føles trist å plutselig bli alene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Hikken

Jeg er trist fordi jeg står fullstendig fast i livet og kommer meg ingen vei. Skal legge om døgnrytmen igjen slik at jeg er våken om nettene og sover om dagen, for jeg har jo ingenting å stå opp for uansett og det er så deilig å sitte oppe om nettene når ingen andre i huset er oppe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trist fordi jeg står fullstendig fast i livet og kommer meg ingen vei. Skal legge om døgnrytmen igjen slik at jeg er våken om nettene og sover om dagen, for jeg har jo ingenting å stå opp for uansett og det er så deilig å sitte oppe om nettene når ingen andre i huset er oppe.

Skulle ønske jeg kunne ha gjort noe for deg Hikken. :kose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

fordi jeg ofte mister kontakten med de som ikke tviholder på meg. fordi jeg det siste året ikke har orket å være den som tar kontakt. skal skjerpe meg, men er redd det er forseint i 5/10 tilfeller :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi eg er superstressa pga eksamen. Første innlevering er om ganske nøyaktig ei veke, og eg har masse finpussing å gjere. I skrivande stund er oppgåva altfor lang, og eg føle at der er så masse meir eg kunne tatt med. Eg er drittlei alt som har med oppg.skriving å gjere, slite med motivasjon, energi - og er trøtt heile tida. Ein smule frustrert, ja. Akkurat no er eg redd eg ikkje kjem til å komme i mål i det heile tatt...

- og i tillegg har eg ei bacheloroppgåve eg skal levere. Den skal inn til 25. mai........

Panikken brer seg! :pasha:

Good luftings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... fordi ting ikke ble som jeg ville/ønsket/planla. Damn Atlantern! kunne ønske at ting var blitt litt mindre komplisert :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg for at det er eksamen imorgen. Og jeg har prøvd å lese og lese, men ikke fått inn noe i hue.

Så nå har jeg gitt opp. Fuck it. Er ikke no håp lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er bra du kan nyte det da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

det er bra du kan nyte det da :klemmer:

Nyte og nyte..tiden går vel for det meste til å røyke og stirre tomt ut i luften. Men jeg slipper unna faren min og det er det viktigste :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg akkurat nå føler meg totalt mislykket og ikke ønsker å stå opp fra sengen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Elihol

Fordi en jeg er interessert i, og faktisk har blitt ganske glad i (når skjedde det?!), har begynt å miste interessen for meg.

Tror jeg i hvertfall, men krysser fingrene for at det ikke er tilfellet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...