Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt trist av forkjølelse på 12. dag, redd for å ikke finne formen igjen til mandag der alt skal gå i ett på jobb og min jobb funker så dårlig i halvform😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jeg blir litt trist av forkjølelse på 12. dag, redd for å ikke finne formen igjen til mandag der alt skal gå i ett på jobb og min jobb funker så dårlig i halvform😢

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Jeg blir litt trist av forkjølelse på 12. dag, redd for å ikke finne formen igjen til mandag der alt skal gå i ett på jobb og min jobb funker så dårlig i halvform😢

Det er lov å være hjemme hvis man er syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Det er lov å være hjemme hvis man er syk

Takk.. ikke min sterkeste side den der.😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (39 minutter siden):

Takk.. ikke min sterkeste side den der.😬

Har den sånn sjæl. Drar ofte på jobb hvis jeg er småsyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Cid skrev (6 minutter siden):

Så grusomt :( Håper du finner den ♥️

Ja, takk har vært å lett noe etter jeg kom hjem. Men får lete mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.seher.no/kjendis/syk-gir-seg-som-skuespiller/75730732
Dette var veldig triste nyheter :( Jeg har vært fan av Bruce Willis så lenge jeg kan huske, jeg har sett mange filmer med han og likt alle sammen, så grusomt at han må gå igjennom alt dette :( En sykdom som bare vil bli verre, stakkars mann 😢 Ønsker han og familien masse lykke til fremover ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakini skrev (2 minutter siden):

Idag bisatte meg og mine søsken vår far ❤️ 
 

Trist men godt!

:hug: Kondolerer ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (45 minutter siden):

https://www.seher.no/kjendis/syk-gir-seg-som-skuespiller/75730732
Dette var veldig triste nyheter :( Jeg har vært fan av Bruce Willis så lenge jeg kan huske, jeg har sett mange filmer med han og likt alle sammen, så grusomt at han må gå igjennom alt dette :( En sykdom som bare vil bli verre, stakkars mann 😢 Ønsker han og familien masse lykke til fremover ♥️

Ja hørte om at han var syk for et par måneder siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av naboene mine ble rammet av afasi og det var vondt å se hvordan det utviklet seg. Fra å være en utadvent person, ble det å holde seg inne mens de andre var ute, fordi en kunne ikke bli med i samtalen med de andre. Jeg forsøkte å prate litt med vedkommende, men ordene var nesten helt borte, en setning med mening var umulig og personen led. Visste godt hva som holdt på å skje. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

En av naboene mine ble rammet av afasi og det var vondt å se hvordan det utviklet seg. Fra å være en utadvent person, ble det å holde seg inne mens de andre var ute, fordi en kunne ikke bli med i samtalen med de andre. Jeg forsøkte å prate litt med vedkommende, men ordene var nesten helt borte, en setning med mening var umulig og personen led. Visste godt hva som holdt på å skje. :( 

Må være så jævlig å ha denne sykdommen og vite hva som venter :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine nærmeste venner fortalte i dag at han flytter til en helt annen del av landet. Vi har vært nære venner i 20 år. Funnet på ting her i byen sammen all den tid jeg har bodd her. Støttet hverandre gjennom mye. Jeg syns det er så utrolig trist. Føler ikke jeg har så mange venner igjen at det er noen å miste.. og ingen nye som eventuelt kommer til vil jo ha kjent meg så lenge som han. 😢💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (15 minutter siden):

En av mine nærmeste venner fortalte i dag at han flytter til en helt annen del av landet. Vi har vært nære venner i 20 år. Funnet på ting her i byen sammen all den tid jeg har bodd her. Støttet hverandre gjennom mye. Jeg syns det er så utrolig trist. Føler ikke jeg har så mange venner igjen at det er noen å miste.. og ingen nye som eventuelt kommer til vil jo ha kjent meg så lenge som han. 😢💔 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...