Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fordi jeg har fått mensen og har vondt :sad: også er jeg lei meg uten å vite hvorfor :(

Anonymkode: e6a91...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SuperSonic

Jeg er egoistisk nå men er lei meg for at jeg må feire denne julen alene og hele familien skal samles uten meg.  Har valgt det selv da jeg flyttet til utlandet, men å høre de snakke om juleplanene i dag var rett og slett kjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg fikk omgangssyke en dag før jeg drar på ferie, jeg fant ut at en hund jeg er bestevenn med døde og jeg fikk avslag på drømmejobben der jeg var 3/200 som ble innkalt og det var close race. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
4 minutter siden, Lyskula skrev:

Jeg er innlagt på sykehus og vil bare hjem :sukk: 

Nei uff :( Sender deg varme klemmer og håper det går bra med deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sliten og lei av å skrive søknader, får ikke godkjent dagpenger og en enorm sorgfølelse og savn etter farfar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, dillyduzit skrev:

Er sliten og lei av å skrive søknader, får ikke godkjent dagpenger og en enorm sorgfølelse og savn etter farfar. 

Uff jeg skjønner hvordan du har det :( Mistet selv morfaren min for 10 år siden og savnet er alltid like sterkt :( Jeg sender deg en :klem: Du virker som et omtenksomt og snilt menneske :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Jacklost skrev:

Uff jeg skjønner hvordan du har det :( Mistet selv morfaren min for 10 år siden og savnet er alltid like sterkt :( Jeg sender deg en :klem: Du virker som et omtenksomt og snilt menneske :klem1:

Noen dager er bare verre enn andre. Høres helt idiotisk ut, men sover alene for første gang i det nye huset. Har tatt ned bildet av han, og har det vedsiden av meg for trygghet. :klem: Du er alltid så positiv du, Jacklost, jeg beunder den egenskapen du har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ikke fikk solgt leiligheten i dag og foesi jeg tok en graviditetstest og den var negativ :grine:

Anonymkode: 104bd...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...