Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fant en av brukerne mine dø på jobb i dag og det var ikke et pent dødsfall. Sitter litt igjen, kjenner jeg. Brukt store deler av dagen på politi, fastlege, pårørende, begravelsesbyrå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fame skrev:

Jeg fant en av brukerne mine dø på jobb i dag og det var ikke et pent dødsfall. Sitter litt igjen, kjenner jeg. Brukt store deler av dagen på politi, fastlege, pårørende, begravelsesbyrå 

Uff så grusomt :( :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2018 den 1.21, Winza skrev:

Denne nyheten gjorde meg forferdelig trist 😢 Jeg har sett på klipp av Baba Sen sikkert mange hundre ganger de siste 2-3 årene, hans måte å utføre hodemassasje på er det beste jeg noensinne har sett og jeg har hatt veldig mange beroligende øyeblikk nettopp pågrunn av han sine videoer! Dette er et stort tap innen ASMR samfunnet :( Hvil i fred Baba Sen :hjerte:

Jeg har aldri hørt om Baba Sen, men har sett flere videoer på rappen den siste timen. Jeg skulle virkelig likt å fått sånn hodemassasje. Det så litt spesielt ut, men allikevel så avslappende. Kjente jeg ble beroliget av å bare se på. 

Hvil i fred

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
5 timer siden, Catalina Culès skrev:

Dette var bare helt forferdelig trist Skihopper Thea Kleven er død, bare 17 år :trist:

Hva døde hun av? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker overhodet ikke å være ufin, men er det ikke vanligvis én tragisk årsak som mediene er litt forsiktig med å skrive om? Hadde hun død i en hoppulykke ville jeg trudd det kom frem med en gang.🤷🏼‍♀️

Endret av Betti
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmy_H

Jeg er trist fordi nok en ungdom valgte å forlate denne verden. Det er så mye kroppspress og annen type press som ødelegger barna våre. Det må gjøres noe, det er faktisk en grunn til bekymring. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...