Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...men folk røyker jo ennå. :(  Vi vet bedre og det finnes til og med tråd her inne
om noen unge som VIL begynne å røyke, for det "ser så godt ut"... Jeg begriper det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...men folk røyker jo ennå. :(  Vi vet bedre og det finnes til og med tråd her inne
om noen unge som VIL begynne å røyke, for det "ser så godt ut"... Jeg begriper det ikke. 

Oy, 😨 Hvilken tråd er det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 10.07, Catalina Culès skrev:

Oy, 😨 Hvilken tråd er det ?

Leter, men finner den ikke akkurat nå. Den var her....  :klo:  #kommetilbaketilsaken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 10.07, Catalina Culès skrev:

Oy, 😨 Hvilken tråd er det ?

Et par 17 åringer som ville begynne og røyke fordi det så "koselig" ut blant annet. Er nødt til å være en trolletråd.

Jeg svarte i den, så skal se om jeg finner den igjen under Mine Innlegg.

REDIGERT:

fant den. Her er tråden

 

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose

Er trist nå fordi jeg er skuffet over meg selv. Var på butikken i sta og gikk rett forbi noen som spurte meg om jeg ville støtte kreftforeningen. 😢 Er forbanna på meg selv nå. Selvfølgelig støtter jeg kreftforeningen. 

Endret av SeptemberRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Vinky skrev:

Jeg skal miste farmoren min snart.

Så grusomt :( Fryktelig trist og vondt å miste en besteforeldre :( :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Så grusomt :( Fryktelig trist og vondt å miste en besteforeldre :( :klem:

Ja 😭 Tårene bare triller

1 time siden, Rumle skrev:

Så trist :( :hug:

Ja, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå gjennom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innsett at all den harde jobbingen jeg gjorde i fjor og pengene jeg tjente gikk kun til å forsørge eksen min.. alle sparepengene mine er borte. Kjærlighet gjør en virkelig blind..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 13.54, Million skrev:

fant den. Her er tråden

Takk for hjelpen. 
_______

Men her er ting jeg leste nå. Vanskeligheter i 1911 var litt annerledes enn vanskeligheter i dag. :( 
Jeg har sett bilder av en del elendighet og er trist på alles vegne. Stakkars mennesker.
Stakkars babyer som ble satt bort til helt fremmede og som skulle få et bedre liv enn foreldrene
eller den enslige moren som hadde havnet i "uløkka". Ungen skulle hentes igjen når de fikk bedre råd,
men endte opp hos løgnaktige damer som egentlig var "englemakersker". Ungene fikk mindre og mindre
mat, slik at de til sist ble svake, syke og døde av seg selv. Noen ganger gikk det fort, for de ondskapsfulle
så butikk i dette og kunne fortere ta inn (og tjene penger på) nye barn "i god forpleining". Jeg er sint og trist. 
70692101.jpg?imageId=70692101&x=0&y=0&cr
70692196.jpg?imageId=70692196&width=1024
images?q=tbn:ANd9GcQ0dYDL1iTSK2KQjPMejbs Stakkars, stakkars små... img?regionKey=jufCfey2qHnJjbPc174nLA==&s

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SeptemberRose
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk for hjelpen. 
_______

Men her er ting jeg leste nå. Vanskeligheter i 1911 var litt annerledes enn vanskeligheter i dag. :( 
Jeg har sett bilder av en del elendighet og er trist på alles vegne. Stakkars mennesker.
Stakkars babyer som ble satt bort til helt fremmede og som skulle få et bedre liv enn foreldrene
eller den enslige moren som hadde havnet i "uløkka". Ungen skulle hentes igjen når de fikk bedre råd,
men endte opp hos løgnaktige damer som egentlig var "englemakersker". Ungene fikk mindre og mindre
mat, slik at de til sist ble svake, syke og døde av seg selv. Noen ganger gikk det fort, for de ondskapsfulle
så butikk i dette og kunne fortere ta inn (og tjene penger på) nye barn "i god forpleining". Jeg er sint og trist. 
70692101.jpg?imageId=70692101&x=0&y=0&cr
70692196.jpg?imageId=70692196&width=1024
images?q=tbn:ANd9GcQ0dYDL1iTSK2KQjPMejbs Stakkars, stakkars små... img?regionKey=jufCfey2qHnJjbPc174nLA==&s

For en ond kjerring. Håper hun ble henrettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose

Google henne. Hun ble først satt i fengsel og henrettet etter noen uker. Og hun var visst selv oppvokst med en psykisk ustabil og voldelig mor. Ikke at det er noen unnskyldning for å gjøre sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

Leste nettop om de som drar på dyre jaktferier for å jakte på sjeldne dyrearter. Hva er så attraktivt med å jakte på dyr som står på listen over utrydningstruede arter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2019 den 16.28, Daryl Dixon skrev:

Leste nettop om de som drar på dyre jaktferier for å jakte på sjeldne dyrearter. Hva er så attraktivt med å jakte på dyr som står på listen over utrydningstruede arter??

Det er så utrolig provoserende, og en forkastelig industri rundt det. Trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for sensitiv :( Og fordi jeg ikke blir kvitt følelsen av at alt er min feil særlig mtp de jeg savner :sukk: Jeg er ikke bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg er for sensitiv :( Og fordi jeg ikke blir kvitt følelsen av at alt er min feil særlig mtp de jeg savner :sukk: Jeg er ikke bra nok.

Jooo du er :hug:

 

(men, ja vet hva du mener .. livet er så sabla vanskelig :sukk:)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...