Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...takk, W. Jeg er ikke helt den samme uten dere...eller meg selv på nett, jeg heller. 
Avhengig jeg? Nei, det er jeg så visst ikke. Jeg har full kontroll, men jeg bare må ha det...  :ninja: 

Leste et sted om noen som mente at forumet gikk mot slutten. Det ble jeg litt trist av å tenke på. Null KG. :sukk: 

Det er nok bare tull, kg kommer til å leve lenge :)

12 minutter siden, Stella Rose skrev:

Leste at politiet måtte knuse et bilvindu, siden det satt barn inni, en bil som var glovarm 😢 Hva faen er det foreldrene tenker med, de skole aldri hatt barn :sinna:

De burde jammen med få besøk av barnevernet etter det :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Rumle skrev:

Er det ikke alltid noen som mener det da? Går nok bra, denne gangen også :Nikke:

*svar slått sammen her*
Ikke for å være noen dommedagsprofet, men alt sammen beveger seg jo mot en slutt as we speak... :ninja: 

15 minutter siden, Winza skrev:

Det er nok bare tull, kg kommer til å leve lenge :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

*svar slått sammen her*
Ikke for å være noen dommedagsprofet, men alt sammen beveger seg jo mot en slutt as we speak... :ninja: 

 

Haha ja? Vel, vi får vel kose oss så lenge det varer da :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2018 at 5:04 PM, Hoppetaujenta said:

Der mistet jeg mye av respekten jeg har hatt for folk som kommer seg opp Mount Everest. Håper de finner en løsning. Man må jo opp med sherpaer så det burde gå an å sette krav om at om man vil være med opp må man rydde opp etter seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*svar slått sammen her*
Ikke for å være noen dommedagsprofet, men alt sammen beveger seg jo mot en slutt as we speak... :ninja: 

 

Så lenge folk bruker kg så vil det leve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke folkene som griser til bryr seg, SC. Det gjelder å nå målet, få tatt bildene og få dem ut på nett.
Å forlate et sted like rent og ryddig, slik det kanskje en gang var da de første begynte å klatre...er visst fremmed for folk.
Burde vært en selvfølge at man tok med seg alt man bar opp, når det etter hvert hadde blitt søppel av det. 

8 minutter siden, Rumle skrev:

Haha ja? Vel, vi får vel kose oss så lenge det varer da

Du har fullstendig rett. Jeg skal i butikk senere i dag og da skal jeg kjøpe koseremedier av det kalde slaget. :nigo: 

2 minutter siden, Winza skrev:

Så lenge folk bruker kg så vil det leve

Hvis ledelsen en gang ikke vil mere så nytter det ikke å bite seg fast lik en lenkegjeng som nekter å gå.
           Da er det slutt. ;)  Jeg har vært med på slutter før og det kan bli veldig vemodig.


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror ikke folkene som griser til bryr seg, SC. Det gjelder å nå målet, få tatt bildene og få dem ut på nett.
Å forlate et sted like rent og ryddig, slik det kanskje en gang var da de første begynte å klatre...er visst fremmed for folk.
Burde vært en selvfølge at man tok med seg alt man bar opp, når det etter hvert hadde blitt søppel av det. 

Du har fullstendig rett. Jeg skal i butikk senere i dag og da skal jeg kjøpe koseremedier av det kalde slaget. :nigo: 

Hvis ledelsen en gang ikke vil mere så nytter det ikke å bite seg fast lik en lenkegjeng som nekter å gå.
           Da er det slutt. ;)  Jeg har vært med på slutter før og det kan bli veldig vemodig.


 

Blir nok mange år til i hvert fall, ledelsen tjener på å ha kg så lenge det er mange aktive brukere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...vi får satse på det og så må vi ikke smile for mye her inne, for dette skal være en trist tråd.   :sukk:  ( ;) ) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Mhm...vi får satse på det og så må vi ikke smile for mye her inne, for dette skal være en trist tråd.   :sukk:  ( ;) ) 

Ja 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meldes klar og skyfri sol i omtrent hele langtidsvarselet hos meg. :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det meldes klar og skyfri sol i omtrent hele langtidsvarselet hos meg. :( 

Hvorfor er det trist :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer på en prikk. Sånn har jeg det om sommeren... :sukk: 

Dessuten er pappan til M. Jackson død. Han var visst veldig streng etter som jeg har lest, men det er liksom det
at tiden går som er trist. En merker det tydeligere når folk som alltid har vært i historien...blir borte. En etter en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet ikke om jeg er trist men mer frustrert. Tannverk,  tette ører og ømme muskler som går utover arbeidsmoralen. Tatt 3 paracetter totalt idag for å ikke fly på veggene.

Heldigvis er det en tur til legen imorgen og massasje på kvelden,  så går nok rette veien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thorvald Stoltenberg begraves ikke på statens regning. Den avgjørelsen er jeg helt uenig i. :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Thorvald Stoltenberg begraves ikke på statens regning. Den avgjørelsen er jeg helt uenig i. :( 

Hva! Hvor står det? 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...