Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Kim Larsen er død.   For en fabelaktig artist han var.  Minner av hans musikk fra sent 70tall og utover i 80 årene er gode.

RIP, Kim.   :dagens-rose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
22 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Kim Larsen er død.   For en fabelaktig artist han var.  Minner av hans musikk fra sent 70tall og utover i 80 årene er gode.

RIP, Kim.   :dagens-rose:

Viste ikke at han var syk :sukk:Så jeg ble både trist og sjokkert  da jeg leste det. Rock on in heaven RIP :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Cas123 skrev:

Fikk vite at en barndomsvenn er død. :( 

:klem:

Jeg er trist fordi jeg fortsatt savner Storepus som døde for et halvt år siden. 

Støvsugde bak sofaen i dag, og da fant jeg et værhår fra han. Det var som å rive av skorpen på et sår, og plutselig ble minnet om han veldig sterkt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JeSuisLouise
3 timer siden, Perelandra skrev:

:klem:

Jeg er trist fordi jeg fortsatt savner Storepus som døde for et halvt år siden. 

Støvsugde bak sofaen i dag, og da fant jeg et værhår fra han. Det var som å rive av skorpen på et sår, og plutselig ble minnet om han veldig sterkt. 

Uff så leit :( Man blir så glade i disse dyrene. Har du fått deg ny katt? Ikke at det kan ta plassen til Storepus, men kan hjelpe litt på savnet. Min Gunilla-pus døde i fjor på denne tiden, jeg var helt knust :( 

Jeg har vært veldig trist i dag pga duste-ex. Føler meg så ekkel og avvist. Har bare lyst å reise langt vekk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
21 timer siden, Perelandra skrev:
 

Takk @JeSuisLouise! Jeg har heldigvis Lillepus fortsatt. Han og Storepus var i familie og var veldig gode venner. 

Så bra! Er så ufattelig mye selskap i disse pelsdottene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble anbefalt å ta en oppdatering på mobilen min akkurat nå, så jeg gjorde det
....og alle bildene mine har blitt borte. Nå er jeg frykelig mye mere enn bare trist altså... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Jeg ble anbefalt å ta en oppdatering på mobilen min akkurat nå, så jeg gjorde det
....og alle bildene mine har blitt borte. Nå er jeg frykelig mye mere enn bare trist altså... :grine:

Det er faktisk krise!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Jeg ble anbefalt å ta en oppdatering på mobilen min akkurat nå, så jeg gjorde det
....og alle bildene mine har blitt borte. Nå er jeg frykelig mye mere enn bare trist altså... :grine:

Åhnei! :( Men du, det kan godt være de er der stadig, bare du må finne dem igjen. Post et spørsmål på dataforumet så kan helt sikkert noen hjelpe deg der :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...