Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Søk på Tom Jones og funeral eller dead...så får du se- 

Jeg søker ikke etter sånt, alt mulig finnes på YouTube. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Ok. Greit. :tommelopp3:

YouTube husker hva du har sett på og anbefaler deretter :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte å slette chatten min med mamma på messenger ved et uhell i stad, der var meldinger fra de siste årene :( syntes det er dritt at ikke er noe papirkurv for chatter…

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Jeg klarte å slette chatten min med mamma på messenger ved et uhell i stad, der var meldinger fra de siste årene :( syntes det er dritt at ikke er noe papirkurv for chatter…

Mistet moren din også chatten eller kan du få en kopi fra henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Åå💔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (19 minutter siden):

Mistet moren din også chatten eller kan du få en kopi fra henne?

Hun har den, føler meg dum som klarte å gjøre noe sånt 🙈 synes det er kjekt å kunne se igjennom tidligere meldinger av og til 😕 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Hun har den, føler meg dum som klarte å gjøre noe sånt 🙈 synes det er kjekt å kunne se igjennom tidligere meldinger av og til 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cid said:

Lett å slette ting ved en feil!  :hjerte:  Men tror du kan få en kopi av moren din sin chat med deg. 

Her er en oppskrift jeg fant da jeg googlet:

https://www.wikihow.com/Export-Messages-on-Facebook

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Cid said:

Det skjønner jeg godt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Lett å slette ting ved en feil!  :hjerte:  Men tror du kan få en kopi av moren din sin chat med deg. 

Her er en oppskrift jeg fant da jeg googlet:

https://www.wikihow.com/Export-Messages-on-Facebook

Fikk lov å logge meg på hennes Facebook på min mobil så jeg kan laste ned chatte historikk :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Det skjønner jeg godt! :hjerte:

Tenker at langt i fremtiden når hun er død så vil de gamle meldingene være fine å ha ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (Akkurat nå):

Tenker at langt i fremtiden når hun er død så vil de gamle meldingene være fine å ha ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Fikk lov å logge meg på hennes Facebook på min mobil så jeg kan laste ned chatte historikk :) 

Så bra!

1 minutt siden, Cid said:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cid said:

Her er enda en nettside med tips til å få tilbake chatten om det ikke skulle fungere med tipsene i den første lenken jeg ga deg. Der står det blant annet at mange tror de har slettet chatten, når de kun har arkivert den. 

https://www.airdroid.com/parent-control/see-deleted-messages-facebook-messenger/#:~:text=If you accidentally deleted a,chat you want to restore.

https://www.businessinsider.com/guides/tech/how-to-recover-deleted-facebook-messages?r=US&IR=T

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

En slik mulighet hadde jeg jo aldri tenkt meg fantes! :D Du er både lur, klok, kunnskapsrik og heldig
som finner praten igjen og kan beholde den. :klappe: 

Cid skrev (8 timer siden):

100% enig. :klem:  

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...