Cid Skrevet 29. januar 2024 #5861 Del Skrevet 29. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Søk på Tom Jones og funeral eller dead...så får du se- Jeg søker ikke etter sånt, alt mulig finnes på YouTube. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2024 Forfatter #5862 Del Skrevet 29. januar 2024 Ok. Greit. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar 2024 #5863 Del Skrevet 29. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ok. Greit. YouTube husker hva du har sett på og anbefaler deretter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2024 Forfatter #5864 Del Skrevet 29. januar 2024 Da skal jeg skjerpe meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2024 #5865 Del Skrevet 29. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Da skal jeg skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 31. januar 2024 #5866 Del Skrevet 31. januar 2024 Fordi jeg føler meg som noen har tatt min glede, og har ikke plan om å returnere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #5867 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg klarte å slette chatten min med mamma på messenger ved et uhell i stad, der var meldinger fra de siste årene syntes det er dritt at ikke er noe papirkurv for chatter… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar 2024 #5868 Del Skrevet 31. januar 2024 Just now, Cid said: Jeg klarte å slette chatten min med mamma på messenger ved et uhell i stad, der var meldinger fra de siste årene syntes det er dritt at ikke er noe papirkurv for chatter… Mistet moren din også chatten eller kan du få en kopi fra henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. januar 2024 #5869 Del Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg klarte å slette chatten min med mamma på messenger ved et uhell i stad, der var meldinger fra de siste årene syntes det er dritt at ikke er noe papirkurv for chatter… Åå💔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2024 #5870 Del Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg klarte å slette chatten min med mamma på messenger ved et uhell i stad, der var meldinger fra de siste årene syntes det er dritt at ikke er noe papirkurv for chatter… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #5871 Del Skrevet 31. januar 2024 SVK skrev (19 minutter siden): Mistet moren din også chatten eller kan du få en kopi fra henne? Hun har den, føler meg dum som klarte å gjøre noe sånt 🙈 synes det er kjekt å kunne se igjennom tidligere meldinger av og til 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2024 #5872 Del Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (9 minutter siden): Hun har den, føler meg dum som klarte å gjøre noe sånt 🙈 synes det er kjekt å kunne se igjennom tidligere meldinger av og til 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar 2024 #5873 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) 15 minutter siden, Cid said: Hun har den, føler meg dum som klarte å gjøre noe sånt 🙈 synes det er kjekt å kunne se igjennom tidligere meldinger av og til 😕 Lett å slette ting ved en feil! Men tror du kan få en kopi av moren din sin chat med deg. Her er en oppskrift jeg fant da jeg googlet: https://www.wikihow.com/Export-Messages-on-Facebook Endret 31. januar 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar 2024 #5874 Del Skrevet 31. januar 2024 14 minutter siden, Cid said: Hun har den, føler meg dum som klarte å gjøre noe sånt 🙈 synes det er kjekt å kunne se igjennom tidligere meldinger av og til 😕 Det skjønner jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #5875 Del Skrevet 31. januar 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Lett å slette ting ved en feil! Men tror du kan få en kopi av moren din sin chat med deg. Her er en oppskrift jeg fant da jeg googlet: https://www.wikihow.com/Export-Messages-on-Facebook Fikk lov å logge meg på hennes Facebook på min mobil så jeg kan laste ned chatte historikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #5876 Del Skrevet 31. januar 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Det skjønner jeg godt! Tenker at langt i fremtiden når hun er død så vil de gamle meldingene være fine å ha ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2024 #5877 Del Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Tenker at langt i fremtiden når hun er død så vil de gamle meldingene være fine å ha ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar 2024 #5878 Del Skrevet 31. januar 2024 1 minutt siden, Cid said: Fikk lov å logge meg på hennes Facebook på min mobil så jeg kan laste ned chatte historikk Så bra! 1 minutt siden, Cid said: Tenker at langt i fremtiden når hun er død så vil de gamle meldingene være fine å ha ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar 2024 #5879 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) 11 minutter siden, Cid said: Fikk lov å logge meg på hennes Facebook på min mobil så jeg kan laste ned chatte historikk Her er enda en nettside med tips til å få tilbake chatten om det ikke skulle fungere med tipsene i den første lenken jeg ga deg. Der står det blant annet at mange tror de har slettet chatten, når de kun har arkivert den. https://www.airdroid.com/parent-control/see-deleted-messages-facebook-messenger/#:~:text=If you accidentally deleted a,chat you want to restore. https://www.businessinsider.com/guides/tech/how-to-recover-deleted-facebook-messages?r=US&IR=T Endret 31. januar 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #5880 Del Skrevet 1. februar 2024 Cid skrev (8 timer siden): Fikk lov å logge meg på hennes Facebook på min mobil så jeg kan laste ned chatte historikk En slik mulighet hadde jeg jo aldri tenkt meg fantes! Du er både lur, klok, kunnskapsrik og heldig som finner praten igjen og kan beholde den. Cid skrev (8 timer siden): Tenker at langt i fremtiden når hun er død så vil de gamle meldingene være fine å ha ❤️ 100% enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå