Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #2061 Del Skrevet 5. mars 2016 18 minutter siden, lillelily skrev: Jeg føler jeg er mislykket i alt jeg gjør, ikke strekker til, og aldri er bra nok. For noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 5. mars 2016 #2062 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg er stygg, feit, uelskelig, ødelegger alt jeg tar i and the list goes on.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mars 2016 #2063 Del Skrevet 5. mars 2016 6 minutter siden, Sheelagh skrev: Jeg er stygg, feit, uelskelig, ødelegger alt jeg tar i and the list goes on.. Tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 5. mars 2016 #2064 Del Skrevet 5. mars 2016 Fordi jeg ringte typen igår og fortalte ham at jeg for tiden er småulykkelig i forholdet, og det virker ikke som han bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #2065 Del Skrevet 5. mars 2016 9 minutter siden, fullkornspasta skrev: Fordi jeg ringte typen igår og fortalte ham at jeg for tiden er småulykkelig i forholdet, og det virker ikke som han bryr seg Dårlig gjort av han, du fortjener å ha det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #2066 Del Skrevet 5. mars 2016 20 minutter siden, Sheelagh skrev: Jeg er stygg, feit, uelskelig, ødelegger alt jeg tar i and the list goes on.. Høres ut som hva jeg tenker om meg selv mesteparten av tiden, nei livet skal ikke være enkelt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 5. mars 2016 #2067 Del Skrevet 5. mars 2016 39 minutter siden, Fox Mulder skrev: Tull Det er sant, men jeg må bare jobbe med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 5. mars 2016 #2068 Del Skrevet 5. mars 2016 26 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Høres ut som hva jeg tenker om meg selv mesteparten av tiden, nei livet skal ikke være enkelt det Nope.. Men man får bare forandre det en kan til det bedre og resten må man lære seg å leve med. Enklere sagt enn gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 5. mars 2016 #2069 Del Skrevet 5. mars 2016 Er bekymret for en god venn som sliter fir tiden 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2070 Del Skrevet 5. mars 2016 Fordi jeg kjeder meg og så å si ikke har gjort noe i hele dag, og alle jeg kjenner er opptatt med jobb, samboer eller andre venner. Føler meg lat, for jeg burde lest til eksamen slik at jeg klarer å bestå den siste eksamenen på studiet mitt, men jeg kjenner jeg blir uvel av tanken, og slik har det vært noen uker nå, så jeg sitter egentlig med konstant dårlig samvittighet også Anonymkode: 48db6...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mars 2016 #2071 Del Skrevet 5. mars 2016 4 timer siden, Sheelagh skrev: Nope.. Men man får bare forandre det en kan til det bedre og resten må man lære seg å leve med. Enklere sagt enn gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 6. mars 2016 #2072 Del Skrevet 6. mars 2016 17 timer siden, Jacklost skrev: Dårlig gjort av han, du fortjener å ha det bra Åh, snilleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #2073 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Jon English er død. Endret 9. mars 2016 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2016 Forfatter #2074 Del Skrevet 11. mars 2016 http://www.vg.no/rampelys/bevegelser/keith-emerson-er-doed/a/23637034/ Keyboardisten i Emerson, Lake and Palmer er borte... Dette året blir tungt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 13. mars 2016 #2075 Del Skrevet 13. mars 2016 Den 11.03.2016 at 0.59, Hoppetaujenta skrev: http://www.vg.no/rampelys/bevegelser/keith-emerson-er-doed/a/23637034/ Keyboardisten i Emerson, Lake and Palmer er borte... Dette året blir tungt tror jeg. Huff og huff, dette var ikke bra, kanskje neste år blir bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 13. mars 2016 #2076 Del Skrevet 13. mars 2016 Er så frustrert at jeg har lyst til å grine. Sitter i møter med personer hvor jeg rett og slett ikke får frem det budskapet jeg ønsker å si. Forsøkte å sende en mail, med litt supplerende info, men fant jo da ikke mailadressen til gjeldende person. Er så dårlig når jeg må forklare ting som gjelder på personlige nivå. Og vet jeg kommer til å grue med til imorgen når jeg må prøve å få frem situasjonen bedre. Men vet at det ikke går. Hjelper ikke med notater heller når hjernen svikter av prestasjonsangst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 13. mars 2016 #2077 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Og jeg er føkkings lei av å være introvert-girl. Vil ut, vil ha fungerende sosialt nettverk som ikke må være hjemme med unger og mann hele tida. Det er den store nedturen med å være 35 og singel. Ikke at jeg blir ensom egentlig, men grusomt kjedsom. Endret 13. mars 2016 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2078 Del Skrevet 13. mars 2016 18 minutter siden, Cordelia skrev: Og jeg er føkkings lei av å være introvert-girl. Vil ut, vil ha fungerende sosialt nettverk som ikke må være hjemme med unger og mann hele tida. Det er den store nedturen med å være 35 og singel. Ikke at jeg blir ensom egentlig, men grusomt kjedsom. Anonymkode: b25f6...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 13. mars 2016 #2079 Del Skrevet 13. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b25f6...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 13. mars 2016 #2080 Del Skrevet 13. mars 2016 En uke til er over og jeg er fremdeles arbeidsledig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå