Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
18 minutter siden, lillelily skrev:

Jeg føler jeg er mislykket i alt jeg gjør, ikke strekker til, og aldri er bra nok. For noen.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fox Mulder
6 minutter siden, Sheelagh skrev:

Jeg er stygg, feit, uelskelig, ødelegger alt jeg tar i and the list goes on.. 

Tull :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ringte typen igår og fortalte ham at jeg for tiden er småulykkelig i forholdet, og det virker ikke som han bryr seg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
9 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Fordi jeg ringte typen igår og fortalte ham at jeg for tiden er småulykkelig i forholdet, og det virker ikke som han bryr seg :( 

Dårlig gjort av han, du fortjener å ha det bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
20 minutter siden, Sheelagh skrev:

Jeg er stygg, feit, uelskelig, ødelegger alt jeg tar i and the list goes on.. 

Høres ut som hva jeg tenker om meg selv mesteparten av tiden, nei livet skal ikke være enkelt det :sukk::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sheelagh
26 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Høres ut som hva jeg tenker om meg selv mesteparten av tiden, nei livet skal ikke være enkelt det :sukk::klem1:

Nope.. Men man får bare forandre det en kan til det bedre og resten må man lære seg å leve med. Enklere sagt enn gjort.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi jeg kjeder meg og så å si ikke har gjort noe i hele dag, og alle jeg kjenner er opptatt med jobb, samboer eller andre venner. Føler meg lat, for jeg burde lest til eksamen slik at jeg klarer å bestå den siste eksamenen på studiet mitt, men jeg kjenner jeg blir uvel av tanken, og slik har det vært noen uker nå, så jeg sitter egentlig med konstant dårlig samvittighet også :icon_frown:

Anonymkode: 48db6...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
4 timer siden, Sheelagh skrev:

Nope.. Men man får bare forandre det en kan til det bedre og resten må man lære seg å leve med. Enklere sagt enn gjort.. 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Jacklost skrev:

Dårlig gjort av han, du fortjener å ha det bra :hug:

Åh, snilleste :klem::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon English er død. :(  

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så frustrert at jeg har lyst til å grine. Sitter i møter med personer hvor jeg rett og slett ikke får frem det budskapet jeg ønsker å si. Forsøkte å sende en mail, med litt supplerende info, men fant jo da ikke mailadressen til gjeldende person. Er så dårlig når jeg må forklare ting som gjelder på personlige nivå. Og vet jeg kommer til å grue med til imorgen når jeg må prøve å få frem situasjonen bedre. Men vet at det ikke går. Hjelper ikke med notater heller når hjernen svikter av prestasjonsangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er føkkings lei av å være introvert-girl. Vil ut, vil ha fungerende sosialt nettverk som ikke må være hjemme med unger og mann hele tida. Det er den store nedturen med å være 35 og singel. Ikke at jeg blir ensom egentlig, men grusomt kjedsom.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Cordelia skrev:

Og jeg er føkkings lei av å være introvert-girl. Vil ut, vil ha fungerende sosialt nettverk som ikke må være hjemme med unger og mann hele tida. Det er den store nedturen med å være 35 og singel. Ikke at jeg blir ensom egentlig, men grusomt kjedsom.

:klem:  :klem1:

Anonymkode: b25f6...fb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...