Brimi Skrevet 28. februar 2016 #2041 Del Skrevet 28. februar 2016 Den 27. februar 2016 at 19.23, Dr. Cid skrev: Det går greit, det står i profilen min at jeg er Jacklost Jeg hadde ikke turt å prøve å late som jeg er en helt annen bruker igjen, det ble det masse styr av sist Det er en skurk i et spill som heter Final Fantasy 12 og jeg likte det også fordi det minner meg om Dr. Sid fra Home and Away Takk for det, håper det selv Føler meg litt bedre nå, jeg hater virkelig sterkt å være kvalm eller noe form for sykdom Heldigvis for meg så blir jeg veldig sjeldent syk, jeg har hatt feber 2 ganger de siste årene Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. mars 2016 #2042 Del Skrevet 1. mars 2016 Fordi George Kennedy er død Jeg husker han veldig godt fra den Dennis filmen fra 90 tallet og Mannen med den nakne pistolen. R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #2043 Del Skrevet 1. mars 2016 Nok et kapittel er over. Har sett han i filmer jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. mars 2016 #2044 Del Skrevet 1. mars 2016 Trist at vi er inne i en tid hvor mange veteraner dør De er uerstattelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #2045 Del Skrevet 1. mars 2016 Det er de. Godt at filmene fremdeles finnes, så beholder vi de litt alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. mars 2016 #2046 Del Skrevet 1. mars 2016 Fordi that time of the month Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SillyFlamingo Skrevet 2. mars 2016 #2047 Del Skrevet 2. mars 2016 Blir trist når folk ignorerer meg, vet det ikke burde gå inn på meg... Men gjør det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 3. mars 2016 #2048 Del Skrevet 3. mars 2016 Ny "jobbuke", altså tre dager med stå-rett-opp-og-ned i 6t. Ellers, 2dg igjen, og jeg har vondt i ryggen fra forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. mars 2016 #2049 Del Skrevet 3. mars 2016 Er så lei meg fordi jeg klarer så lite før jeg blir overbelastet. Det føles som jeg skal eksplodere, kroppen står i brann, jeg blir svimmel og griner ukontrollert. Det eneste som hjelper er å få være i fred, og skjerme meg for inntrykk. Jeg må bryte avtaler og vet jeg skuffer folk, men jeg kan bare ikke presse meg. Sånn er det å leve med skjult handicap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 3. mars 2016 #2050 Del Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Perelandra skrev: Er så lei meg fordi jeg klarer så lite før jeg blir overbelastet. Det føles som jeg skal eksplodere, kroppen står i brann, jeg blir svimmel og griner ukontrollert. Det eneste som hjelper er å få være i fred, og skjerme meg for inntrykk. Jeg må bryte avtaler og vet jeg skuffer folk, men jeg kan bare ikke presse meg. Sånn er det å leve med skjult handicap. Høres ikke greit ut. Sender en klem din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. mars 2016 #2051 Del Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, summesumbi skrev: Høres ikke greit ut. Sender en klem din vei Takk for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. mars 2016 #2052 Del Skrevet 4. mars 2016 19 timer siden, Perelandra skrev: Er så lei meg fordi jeg klarer så lite før jeg blir overbelastet. Det føles som jeg skal eksplodere, kroppen står i brann, jeg blir svimmel og griner ukontrollert. Det eneste som hjelper er å få være i fred, og skjerme meg for inntrykk. Jeg må bryte avtaler og vet jeg skuffer folk, men jeg kan bare ikke presse meg. Sånn er det å leve med skjult handicap. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe får å hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. mars 2016 #2053 Del Skrevet 4. mars 2016 25 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Skulle ønske jeg kunne gjøre noe får å hjelpe deg Tusen takk kjære deg! Du vet sikkert litt selv hvordan det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #2054 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) @kristian82 blir så lenge borte herfra. Har han gått seg vill i den store virkeligheten der ute? Endret 5. mars 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2055 Del Skrevet 5. mars 2016 Fordi kjæresten driter I å bruke tid meg og bryr seg bare om datamaskinen sin. Sitter med den ALL sin våkne tid, når han ikke er på jobb. Det triste med dette er at jeg har en gutt på 9 år som blir utsatt for en stefar som ikke bryr seg. Anonymkode: b0e28...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2056 Del Skrevet 5. mars 2016 Etter flere uker uten vondt i kneet og uten jobb hadde jeg helt "glemt av" hvordan det var. Det har vært så deilig å være ca smertefri så lenge. Tror ikke jeg har vært det på tre år (siden smerten kom). Jeg har trent og løpt og det har gått så bra. Men nå, etter to dager på jobb begynte det å gjøre vondt igjen når jeg belastet det, i går etter tredje jobbdag var det vondt på kvelden da jeg lå i sofaen og nå i dag har jeg bare vært en tur i butikken og det har begynt å gjøre vondt. (Ja, jeg søker etter ny jobb! men det er jo en grunn til å føle seg lei i seg selv. Jeg får ikke den jobben jeg vil ha fordi jeg mangler lønnet erfaring). Nei, slutt å klage *navn*. Du lever, klarer deg økonomisk, har et sted å bo og mennesker som er glade i deg. Gå nå å nyt denne fridagen Anonymkode: ed36a...b9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 5. mars 2016 #2057 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Er så trist akkurat nå Oppdaget en kul på hunden min,håper det bare er en fettkul og ikke kreft Skal få bestilt time til veterinæren så fort som mulig Endret 5. mars 2016 av Xanthine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #2058 Del Skrevet 5. mars 2016 15 minutter siden, Xanti skrev: Er så trist akkurat nå Oppdaget en kul på hunden min,håper det bare er en fettkul og ikke kreft Skal få bestilt time til veterinæren så fort som mulig Så skummelt og trist Jeg håper inderlig at det bare er noe fett som forsvinner og at hunden din er 100% frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 5. mars 2016 #2059 Del Skrevet 5. mars 2016 Den 02.03.2016 at 20.32, SillyFlamingo skrev: Blir trist når folk ignorerer meg, vet det ikke burde gå inn på meg... Men gjør det Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 5. mars 2016 #2060 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg føler jeg er mislykket i alt jeg gjør, ikke strekker til, og aldri er bra nok. For noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå