Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke litt tragikomisk at du hoppetaujenta formaner oss andre om ikke å bruke tråden til å svare på innlegg for kort tid siden. Vi fikk beskjed om å bruke PM fordi svar tok fokuset fra andres tristhet vekk? Mens du nå gjør akkurat det samme selv? Anonymous poster hash: a9c86...e20

Jasså? Tragikomisk. Jeg føler for å svare på denne, selv om jeg altså ikke bør det.

Jeg formanet ikke noen om noe som helst, egentlig. Jeg tenkte ikke stort over at denne tråden på et tidspunkt ble en eneste lang privat og personlig samtale frem og tilbake mellom enkelte brukere som virkelig slo seg løs her regelmessig, hele tiden. Andres innlegg druknet i deres private utgreiinger og forsvant da i vrimmelen.

Jeg ble kontaktet (siden jeg hadde startet tråden) på pm av noen som påpekte dette og ba om klarere retningslinjer. Da måtte jeg tenke igjennom det jeg egentlig hadde tenkt at tråden skulle brukes til; som en klagemur på forumet, og jeg skrev det likegodt i fellesskapets navn heller enn å svare på en privat pm.

Altså, jeg svarte fordi noen spurte meg på pm. Jeg godtar dasken og skal heretter korte meg i fatthet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Fordi det begynte å snø igjen. Noe som atter en gang betyr ny runde med holke og dritt. Nå makter jeg snart ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Fordi jeg savner niesen min så det gjør vondt inn til hjerterota :grine:

Skulle gitt mye for å være sammen med henne mist et par ganger i uka!!

Hun gir livet mitt mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det begynte å snø igjen. Noe som atter en gang betyr ny runde med holke og dritt. Nå makter jeg snart ikke mer...

Hålke plaget meg inntil jeg kjøpte gode brodder. Men har du bil, har du helt klart min aller dypeste medfølelse. Det har du forresten ellers også. Og god manflu-bedring :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Kanskje litt fordi jeg tiltrekkes mot dem jeg ikke burde tiltrekkes mot.. "Dem" som jeg egentlig innerst inne vet st ikke er bra for meg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Jeg er litt trist for midt i influensaen så har jeg mistet helt smaken på sjokolade :ler:

Endret av Saxofon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag da jeg lå og strakk meg intenst og godt før jeg sto opp, knakk det plutselig høyt i kneet mitt og det gjorde vondt. Kneet lager knekkelyder når jeg går og er litt vondt. :(

Anonymous poster hash: d36b3...cef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

fordi at jeg verken er en Duracellkanin, ei heller at jeg har like mange armer som en blekksprut. Tenk hvor mye husarbeid man kunne fått gjort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Jeg er lei av å bli så fort sliten. Er det virkelig normalt for en 23åring å bli så sliten av å gå skole på deltid at man ikke klarer å gjøre annet enn å sove resten av døgnet? Det er ikke noe liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg er lei av å bli så fort sliten. Er det virkelig normalt for en 23åring å bli så sliten av å gå skole på deltid at man ikke klarer å gjøre annet enn å sove resten av døgnet? Det er ikke noe liv.

Fordi jeg ikke finner motivasjon til å studere i dag :trist:

GRUPPEKLEMM!! grouphug.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt fordi jeg tiltrekkes mot dem jeg ikke burde tiltrekkes mot.. "Dem" som jeg egentlig innerst inne vet st ikke er bra for meg..

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg må ta toget til et sted jeg ikke vil til og treffe noen jeg ikke har så mye glede i å treffe.

Dessuten liker jeg ikke lange togturer. Og det er dyrt å ta tog.

Når jeg kommer tilbake er det blitt seint og jeg blir alene hjemme, fordi de andre jobber.

Så da må jeg sitte der og sture for meg selv, fordi jeg har brukt alle pengene mine på å ta tog..

Jeg liker ikke togturer. Spesielt ikke til steder jeg ikke vil dra til, og treffe folk det er anstrengende å snakke med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mrs. Random Nick

Jeg er ferdig med å se gjennom Gossip Girl for denne gang. Hva skal jeg da finne på på kveldene? Netflix er uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...