Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 #1681 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg blir veldig trist når forumvennen min er trist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 5. mars 2015 #1682 Del Skrevet 5. mars 2015 Og jeg synes det er litt trist at Aldrisur faktisk ikke er Aldritrist også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #1683 Del Skrevet 5. mars 2015 Er det ikke litt tragikomisk at du hoppetaujenta formaner oss andre om ikke å bruke tråden til å svare på innlegg for kort tid siden. Vi fikk beskjed om å bruke PM fordi svar tok fokuset fra andres tristhet vekk? Mens du nå gjør akkurat det samme selv? Anonymous poster hash: a9c86...e20 Jasså? Tragikomisk. Jeg føler for å svare på denne, selv om jeg altså ikke bør det. Jeg formanet ikke noen om noe som helst, egentlig. Jeg tenkte ikke stort over at denne tråden på et tidspunkt ble en eneste lang privat og personlig samtale frem og tilbake mellom enkelte brukere som virkelig slo seg løs her regelmessig, hele tiden. Andres innlegg druknet i deres private utgreiinger og forsvant da i vrimmelen. Jeg ble kontaktet (siden jeg hadde startet tråden) på pm av noen som påpekte dette og ba om klarere retningslinjer. Da måtte jeg tenke igjennom det jeg egentlig hadde tenkt at tråden skulle brukes til; som en klagemur på forumet, og jeg skrev det likegodt i fellesskapets navn heller enn å svare på en privat pm. Altså, jeg svarte fordi noen spurte meg på pm. Jeg godtar dasken og skal heretter korte meg i fatthet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 5. mars 2015 #1684 Del Skrevet 5. mars 2015 Fordi det begynte å snø igjen. Noe som atter en gang betyr ny runde med holke og dritt. Nå makter jeg snart ikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. mars 2015 #1685 Del Skrevet 5. mars 2015 Fordi jeg savner niesen min så det gjør vondt inn til hjerterota Skulle gitt mye for å være sammen med henne mist et par ganger i uka!! Hun gir livet mitt mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. mars 2015 #1686 Del Skrevet 6. mars 2015 Fordi det begynte å snø igjen. Noe som atter en gang betyr ny runde med holke og dritt. Nå makter jeg snart ikke mer... Hålke plaget meg inntil jeg kjøpte gode brodder. Men har du bil, har du helt klart min aller dypeste medfølelse. Det har du forresten ellers også. Og god manflu-bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. mars 2015 #1687 Del Skrevet 7. mars 2015 Kanskje litt fordi jeg tiltrekkes mot dem jeg ikke burde tiltrekkes mot.. "Dem" som jeg egentlig innerst inne vet st ikke er bra for meg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 7. mars 2015 #1688 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Jeg er litt trist for midt i influensaen så har jeg mistet helt smaken på sjokolade Endret 7. mars 2015 av Saxofon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1689 Del Skrevet 8. mars 2015 I dag da jeg lå og strakk meg intenst og godt før jeg sto opp, knakk det plutselig høyt i kneet mitt og det gjorde vondt. Kneet lager knekkelyder når jeg går og er litt vondt. Anonymous poster hash: d36b3...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. mars 2015 #1690 Del Skrevet 8. mars 2015 fordi at jeg verken er en Duracellkanin, ei heller at jeg har like mange armer som en blekksprut. Tenk hvor mye husarbeid man kunne fått gjort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 8. mars 2015 #1691 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg er lei av å bli så fort sliten. Er det virkelig normalt for en 23åring å bli så sliten av å gå skole på deltid at man ikke klarer å gjøre annet enn å sove resten av døgnet? Det er ikke noe liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken_ Skrevet 8. mars 2015 #1692 Del Skrevet 8. mars 2015 Fordi jeg ikke finner motivasjon til å studere i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. mars 2015 #1693 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg er lei av å bli så fort sliten. Er det virkelig normalt for en 23åring å bli så sliten av å gå skole på deltid at man ikke klarer å gjøre annet enn å sove resten av døgnet? Det er ikke noe liv. Fordi jeg ikke finner motivasjon til å studere i dag GRUPPEKLEMM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. mars 2015 #1694 Del Skrevet 9. mars 2015 Kanskje litt fordi jeg tiltrekkes mot dem jeg ikke burde tiltrekkes mot.. "Dem" som jeg egentlig innerst inne vet st ikke er bra for meg.. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Penelopee Skrevet 9. mars 2015 #1695 Del Skrevet 9. mars 2015 Fordi jeg har ikke sett samboeren min på nesten to mnd... To og en halv igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 9. mars 2015 #1696 Del Skrevet 9. mars 2015 ...jeg må ta toget til et sted jeg ikke vil til og treffe noen jeg ikke har så mye glede i å treffe. Dessuten liker jeg ikke lange togturer. Og det er dyrt å ta tog. Når jeg kommer tilbake er det blitt seint og jeg blir alene hjemme, fordi de andre jobber. Så da må jeg sitte der og sture for meg selv, fordi jeg har brukt alle pengene mine på å ta tog.. Jeg liker ikke togturer. Spesielt ikke til steder jeg ikke vil dra til, og treffe folk det er anstrengende å snakke med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. mars 2015 #1697 Del Skrevet 9. mars 2015 Samme her Snakker vi venner, kjærester eller begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. mars 2015 #1698 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg er ferdig med å se gjennom Gossip Girl for denne gang. Hva skal jeg da finne på på kveldene? Netflix er uinteressant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. mars 2015 #1699 Del Skrevet 9. mars 2015 Snakker vi venner, kjærester eller begge deler? Kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synapomorphy Skrevet 10. mars 2015 #1700 Del Skrevet 10. mars 2015 Fordi jeg satt på denne. Fy faen. Du klarer ikke å høre hele uten å grine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå