Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1321 Del Skrevet 24. desember 2014 Nå er det få timer til julaften. Gruer meg til pynting å Skal du feire jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. desember 2014 #1322 Del Skrevet 24. desember 2014 Ok. Da skjónner jeg det bedre. Da er det tydelig at ho ikke var en sá god venninne. Men alikevel er det tóft á finne ut av det. Bedre sent enn aldri, som de sier. Håper du får en strålende jul sammen med familie og spiser god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1323 Del Skrevet 24. desember 2014 Bedre sent enn aldri, som de sier. Håper du får en strålende jul sammen med familie og spiser god mat. Takk. Vi skal ikke feire jul sá fár oss vil det da bli vanlige dager der vi kun slapper av. Men takk for tanken, jeg háper du og din familie vil ogsá ha en kjempefin julefeiring med mye god mat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 24. desember 2014 #1324 Del Skrevet 24. desember 2014 Huff har du tatt noe betennelsesdempende? Takk. Jeg burde vel dratt til legen og fått ny hestekur. Men hatt innpå en mild variant, og håper romjula blir litt roligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1325 Del Skrevet 24. desember 2014 Klem til alle som fóler seg trist i lópet av i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. desember 2014 #1326 Del Skrevet 24. desember 2014 Irritert og ufattelig skuffa.... egentlig ganske forbanna og et godt snev av lei-meg følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 25. desember 2014 #1327 Del Skrevet 25. desember 2014 Litt lei meg for at alle maser om slanking og at jeg må ut å trene i julen til tross for at jeg har gått ned 40 kg i 2014...kan man ikke bare holde kjeft som slikt i julemaset? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. desember 2014 #1328 Del Skrevet 25. desember 2014 Liiiitt lei meg fordi jeg våknet opp med influensa i går, så julemiddagen ble litt ubehagelig med en kvalm mage og tett nese. Er verre i dag, så restemiddag fra i går vil fortsatt ikke smake ordentlig. Buhuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. desember 2014 #1329 Del Skrevet 25. desember 2014 Liiiitt lei meg fordi jeg våknet opp med influensa i går, så julemiddagen ble litt ubehagelig med en kvalm mage og tett nese. Er verre i dag, så restemiddag fra i går vil fortsatt ikke smake ordentlig. Buhuu! I feel you! Småforkjølet, og heldigvis smakte gårsdagens pinnekjøtt pinnekjøtt. Men dagens hjemmeavlede molteiskrem smakte kald pappkartong. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. desember 2014 #1330 Del Skrevet 25. desember 2014 I feel you! Småforkjølet, og heldigvis smakte gårsdagens pinnekjøtt pinnekjøtt. Men dagens hjemmeavlede molteiskrem smakte kald pappkartong. Kald pappkartong hørtes da ... godt ut? Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 25. desember 2014 #1331 Del Skrevet 25. desember 2014 Liiiitt lei meg fordi jeg våknet opp med influensa i går, så julemiddagen ble litt ubehagelig med en kvalm mage og tett nese. Er verre i dag, så restemiddag fra i går vil fortsatt ikke smake ordentlig. Buhuu! Åhhh så trist...! Julemiddagen som er kanskje det beste måltidet i Hele Julen. Jeg bare nyser og nyser og nyser og nyser og hoster og nyser jeg...! Og litt tett i potta sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1332 Del Skrevet 25. desember 2014 Føler meg ekskludert fra familien Anonymous poster hash: 3b61a...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 25. desember 2014 #1333 Del Skrevet 25. desember 2014 Irritert og ufattelig skuffa.... egentlig ganske forbanna og et godt snev av lei-meg følelse Oww..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 25. desember 2014 #1334 Del Skrevet 25. desember 2014 *Tróste Klem til alle andre over her som ikke har det sá greit og som er sjuke ná* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1335 Del Skrevet 25. desember 2014 Anonymous poster hash: 3b61a...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1336 Del Skrevet 25. desember 2014 Litt lei meg for at julen i år handler om at svigers krangler og hvem som har sagt hva til hvem og ikke om alle gledene man skal ha =/ Enkelte ganger føles ting så håpløst at jeg bare vil gjøre slutt på alt! Anonymous poster hash: 6a0b2...fdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. desember 2014 #1337 Del Skrevet 25. desember 2014 Åhhh så trist...! Julemiddagen som er kanskje det beste måltidet i Hele Julen. Jeg bare nyser og nyser og nyser og nyser og hoster og nyser jeg...! Og litt tett i potta sjøl Julemiddagen er vel den beste i løpet av hele året, så det var litt trist ja! Får prøve igjen til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 25. desember 2014 #1338 Del Skrevet 25. desember 2014 Samboeren min ble ikke nevnt i julebrevet mor skriver i år heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. desember 2014 #1339 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Oww..... Takk, snille Samboeren min ble ikke nevnt i julebrevet mor skriver i år heller.... Å!? Liker hun ham ikke? (Julebrev faktisk...Det høres ut som en hyggelig tradisjon!) Endret 25. desember 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. desember 2014 #1340 Del Skrevet 25. desember 2014 Julemiddagen er vel den beste i løpet av hele året, så det var litt trist ja! Får prøve igjen til neste år. Du kan jo forsøke å mekke deg en "ønskereprise" på nyttårsdagen, hvis smaksløkene samarbeider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå