Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er litt trist for at kommunikasjon mellom to som er så glad i hverandre fremdeles er vanskelig etter å ha vært sammen i "hundre år".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

jeg holder på å bryte sammen snart, men ingen hjemme her og har ingen å ringe. kjenner panikken sprer seg. men, imorgen er det en ny arbeidsdag så da er det bare å klistre på seg smilet mens jeg skriker innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestevenninnen min dør snart.. hater dette.

Det gjorde min også. Vet hva du går igjennom :hug: Savner henne fælt og er fryktelig ensom uten henne og resten av de som døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi en kollega er langtids-sykmeldt, og hun er en av de beste. Jeg er trist fordi jeg ga opp treningssenteret jeg trena på før, og at de ansatte prøvde å nekte meg å trene der. Jeg vet hvorfor, men de gjorde noe ulovlig. Det er lenge siden, men de vet ikke hva de gjorde mot meg, og hvor mye det kosta meg.

Finnes det en tråd om å være irritert eller oppgitt over noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg skal på seminar på skolen i morgen. Har blitt student igjen etter flere år med pause. For flere dager siden leste jeg at det var noe man måtte lese før dette seminaret for å være godt forbredt. Dum som jeg var skrev jeg ikke ut dette på printeren min med det samme, og jeg har ikke klart å finne det igjen etterpå. Det tar tid å venne seg til Fronter og slikt igjen etter flere år uten. Surt å måtte stange hodet mot veggen så tidlig på skoleåret. :murvegg: Må saumfare skolens nettverk i kveld og i morgen før det begynner.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg litt trist fordi jeg egentlig veldig gjerne ville være med en kamerat i kveld, men jeg rett og slett ikke turte dra opp. Så nå har jeg vært hjemme hele dagen og bare ventet på at jeg skal få mot nok til og dra opp, noe jeg absolutt ikke har fått. Så da gikk jeg enkelt og greit å la meg nå... Dette var en kamerat jeg gjerne vil ha noe mer enn kun et vennskap med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nå har akkurat moren min vært innom, og hver gang når hu drar har jeg lyst å avslutte alt. Hu gir meg skylda for alle problemene i familien.

Hvorfor kunne ikke bare pappa skille seg fra hu, da hadde alle fått det bedre!

Jeg har lyst å kutte ut hu, men da må jeg ta pappa med i samme slengen. Noe jeg ikke vil..

Hvorfor kan hu ikke bare være en ordentlig mor?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg selv føler at jeg gir alt på jobben, men får ikke noe igjen for det. Helt utrolig hvor fælt det faktisk er å ha en sjef som kun klarer å gi ris, ikke ros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest løppen

Fordi jeg føler at uansett hvor hardt jeg prøver, hvor mye jeg går inn for det og gir alt, hvor mye jeg sliter for å nå de målene jeg setter meg, og andres forventninger til meg, -så strekker jeg aldri til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg helt alene til alle tider nå, og alt for mye å gjøre. Og det er en jeg liker, som helt sikkert ikke gjør det samme tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Slankingen går så innmari sakte:(

2. Tror samboeren min er utro og vi som skal flytte i ny leilighet om få uker:'(

3. Pcen min har kræsja og vil ikke funke. Får ikke kjøpt ny før til torsdag. Kunne lånt penger av samboer, men han ville ikke. Selv om han ville hatt enten pengene kontant på fredag eller på konto senest tirsdag. Spesielt ille siden jeg ikke har jobb og eneste tidsfordrivet jeg har om dagen er pcen.

4. Den ene katten min har det vondt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ser skumle psykopattendenser og uærlige hensikter i kjæresten til en venninne. Han er farlig og skummel, men hun elsker ham for mye til å se det samme selv.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...