Gå til innhold

Hvorfor er det så ille at jeg har fått en liten mage?


Gjest Mann38

Anbefalte innlegg

Gjest Mann38

Jeg har lagt meg litt ut i svingen etter mye god overtidsmat på jobben, og dette får jeg høre så det synger hjemme. Kona klager og prøver å få meg til å spise kaninfor.

Hvorfor er det så ille for dere damer at kjæresten blir litt rundere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frger

det handler vel mer om livsstil en utseende for min del.

dersom jeg eller samboer legger på seg pga dårlige valg og ikke virker interessert i å bli mer aktiv og sunn, så er man vel bekymret for at 5 kilo blir 15, så tjue osv......

jeg har slv lagt godt på meg før, men det var pga sykdom. tror ikke samboer hadde vært like forståelsesfull om det var pga godtespising.

hun synes kanskje ikke det er spesielt seksuelt attraktivt, og/eller kanksje hun er bekymret for helsen din.

jeg synes litt mage er koselig, men jeg synes ikke sofaligging/inaktivitet/ovespising er tilsvarende koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusen

Jeg liker litt bamsete typer, så jeg ville ikke laget noe oppstyr rundt dette, så lenge det ikke var på grensa til overvekt/fedme. Men om hun foretrekker veltrente menn med six-pack kan jeg jo forstå at hun ikke er like begeistret. Er det mye det er snakk om da? Og har du tidligere vært veldig slank og veltrent? Synes uansett ikke du skal la deg diktere av henne, så lenge du trives med ditt eget utseende, og at det ikke er truende for helsa di. Sier hun noe om hvorfor hun misliker dette da? Er det overfladiske grunner eller at hun er bekymret for helsa di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva ligger du i "liten mage"?

Min erfaring er at menn har liten selvinnsikt når det gjelder hvordan de fremstår utseendemessig. Kan lett gå opp 8-10 kilo og bare synes det er litt kosemage. Det er ikke tilfellet!

1. Konen din er glad i deg og vil at du skal være frisk. Magefettet er svært farlig og kan doble risikoen for tidlig død, selv om du har normal BMI! Menn bør ikke måle mer enn 94 centimeter. Men dette er allmenn kunnskap og noe du sannsynligvis vet.

2. Vom er ikke en turn-on. Hardt og brutalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann38

Det er ikke snakk om fedme, men jeg veier 95 kg versus 75 kg som jeg veide for 5-6-7 år siden. Jeg hadde sixpack før, men jeg har det ikke lenger nå.

Hun gnåler om at det er så farlig med magefett så jeg antar det er helsa mi hun er redd for. Men jeg mistenker at hun vil ha meg mer sexy.

Men man lever kun en gang sier nå jeg :popcorn: Kaninfor spiser jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Hva faen?

Jeg puler jo ikke med magen heller.

For sex og tenning handler utelukkende om kjønsorgan :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvis man er begavet, så gjør det det.

Om du er begavet eller ei har ikke noe med at tenning hos kvinner ikke utelukkende handler om kjønnsorgan. Resten at kroppen + humør + stemning + 10000 andre faktorer spiller inn.

Forspill hjemme hos deg - slukker lyset, spottlight mot underlivet, drar ned buksene, sier nyt synet og hun er klar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann38

Om du er begavet eller ei har ikke noe med at tenning hos kvinner ikke utelukkende handler om kjønnsorgan. Resten at kroppen + humør + stemning + 10000 andre faktorer spiller inn.

Forspill hjemme hos deg - slukker lyset, spottlight mot underlivet, drar ned buksene, sier nyt synet og hun er klar?

Dummeste jeg har hørt. Kona mi kommer hver gang vi har sex, men kun i "doggy style".

Men jeg ser at det er mer sexy med sixpack, men so-fucking-what? Døra er åpen, hun kan jo heller pakke sakene og dra enn å konstant gnåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann38

Mener å ha lest en gang at for hver 10 kg overvekt krymper penis med 1 cm?

Det er ihvertfall ikke tilfelle her. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har litt mage, men jeg liker den :) men er jo selvfølgelig ikke bra for helsa om man overspiser mye usunn mat og legger på seg. Du kan jo kanskje spise litt mindre måltider istedenfor kaninfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxtor

Så drit i å gjør noe med det ?

Liker ikke fruen deg, så får hun bare ha det så godt.

Kos deg =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann38

Samboeren min har litt mage, men jeg liker den :) men er jo selvfølgelig ikke bra for helsa om man overspiser mye usunn mat og legger på seg. Du kan jo kanskje spise litt mindre måltider istedenfor kaninfor?

Jeg overspiser ikke. Jeg spiser bare til jeg er mett, men har en rimelig stor appetitt kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann38

Så drit i å gjør noe med det ?

Liker ikke fruen deg, så får hun bare ha det så godt.

Kos deg =D

Ja, jeg forandrer meg ikke, men jeg forstår bare ikke hvordan det er mulig å henge seg så til de grader opp i hvordan en annen person ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Hva med å ta det opp med henne at du synes det er utidig at hun maser sånn?

Av nysgjerrighet - hadde du synes det var greit at hun la på seg 20 kilo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann38

Hva med å ta det opp med henne at du synes det er utidig at hun maser sånn?

Av nysgjerrighet - hadde du synes det var greit at hun la på seg 20 kilo?

Jeg sier i fra, da snurper hun igjen smella i ca. ei uke for så å begynne gnålet igjen.

Hun veier jo bare 50 kg, så 20 kg på henne ville vært mye, men ja, jeg sier ikke neitakk til damer med litt ekstra på baken :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusen

Ja, jeg forandrer meg ikke, men jeg forstår bare ikke hvordan det er mulig å henge seg så til de grader opp i hvordan en annen person ser ut.

Enig! Bedre å ha noen kilo ekstra og blid enn å være ei tynn gnålkjerring som bare klager... Dessuten virker det som enkete kvinnfolk tror de bare kan dure fram og kommentere vekta til mannfolk, mens i motsatt tilfelle, ja da får mannfolka høre det. La nå folk være som de er og styre sitt eget liv, og om man ikke liker det er det da tross alt bare å pakke sekken. Nei, sett på plass dama di du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel heller: Om du ikke vil forandre deg, og heller ikke synes at kona har grunn til å gnåle som du kaller det - hvorfor må du da poste en bekymringsmelding inne på KG? Du vet tydeligvis akkurat hva kvinner vil ha...

Og 95 kilo er faktisk ikke bare kosemage, med mindre du er nærmere to-meteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...