Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1581 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Da utsetter vi putebruken i hvert fall. Med mindre de sier noe annet på føden. Herlighet, nå sier tickeren min 1 day until baby arrives! :dåne: Har blitt minimalt med søvn i natt, og fra 4 var jeg lys våken. Da mannen våknet for en time siden, gadd jeg ikke prøve mer, og nå har jeg fått servert te på senga. Innskrivingen på sykehuset er ikke før 12 heldigvis, så om jeg klarer det kan jeg sove en time eller to snart. Ellers får jeg bare holde meg våken og håpe jeg blir så trøtt at jeg får sove natten som kommer, men det er vel å håpe på for mye tror jeg.. Endret 1. desember 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. desember 2010 #1582 Del Skrevet 1. desember 2010 Ååh kjære Iril, nå er jo dagen her at du skal bli skrevet inn på sykehuset og imorgen skal du få din lille skjønnhet! Tenker på deg og håper det går fint både idag og imorgen. Kos deg med snuppa di! Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. desember 2010 #1583 Del Skrevet 1. desember 2010 Skjønner godt du ikke får sove - jeg hadde hatt skikkelig problemer med det selv når det står 1 dag igjen på tickeren... Spennende!! Ønsker deg masse lykke til de nærmeste dagene, så følger vi spent med på oppdatering om hvordan alt har gått Lykke til!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2010 #1584 Del Skrevet 1. desember 2010 Masse lykke til!!!!! Gleder meg til å høre om hvordan dette går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. desember 2010 #1585 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til Iril!! Nå er dagen straks her! Du har vært så flink og tapper, og nå er premien straks i armene dine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1586 Del Skrevet 1. desember 2010 Åh, nå måtte jeg grine litt, så søte dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #1587 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. desember 2010 #1588 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har ikke skrevet noe her før, men jeg har lest litt og nå må jeg bare ønske deg masse, masse lykke til Håper du får en flott opplevelse, og at formen er fin de neste dagene! Jeg er imponert over hvordan du har taklet svangerskapet og alle problemene du har hatt. Er glad du ble tatt på alvor og slipper å gå lengre, tenk for en fantastisk førjuls- og juletid dere får nå :rødme: Igjen, lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. desember 2010 #1589 Del Skrevet 1. desember 2010 En dag igjen nå, Iril, tenk det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 1. desember 2010 #1590 Del Skrevet 1. desember 2010 Tenker mye på deg for tiden Iril! Masse lykke til, nå er det snart overstått og du får endelig se og holde veslejenta di i armene dine! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2010 #1591 Del Skrevet 1. desember 2010 I morgen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. desember 2010 #1592 Del Skrevet 1. desember 2010 Åååååååh!!! Jeg er så utrolig glad på dine vegne!!! Tenk at hun er her i morgen!! Masse, masse lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. desember 2010 #1593 Del Skrevet 1. desember 2010 Spedbarn skal ikke ha pute. Får ikke linket nå, men det ligger info om det på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 1. desember 2010 #1594 Del Skrevet 1. desember 2010 Har falt helt ut av boka di jeg - av en eller annen grunn har den sluttet å dukke opp på mine innlegg Jøje meg - tenk at du straks er i mål! Det er vel i grunnen på tide etter alt du har vært gjennom? Må si du har "stått han av" Snart er det kapittelet over og du får en liten, sprellende skatt i armene i stedet! Lykkemasse til i morgen, jeg skal tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 1. desember 2010 #1595 Del Skrevet 1. desember 2010 Masse lykke til i morgen Iril! Tenk så herlig det blir å endelig få møte den lille skatten! Jeg misunner deg den ekstra herlige julen du og dine går i møte! + = :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1596 Del Skrevet 1. desember 2010 Frøkna mi har fått testikler! :cry: Det var IKKE den beskjeden jeg ville ha dagen før ks alltså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. desember 2010 #1597 Del Skrevet 1. desember 2010 Hm? Er det en liten gutt du har i magen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 1. desember 2010 #1598 Del Skrevet 1. desember 2010 Oi! Det kan jeg tenke meg var en overraskelse å få dagen før dagen. Har ikke så mye fornuftig å si annet enn til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1599 Del Skrevet 1. desember 2010 Hm? Er det en liten gutt du har i magen...? Ser sånn ut ja.. Det var veldig overraskende ja, for vi har jo hatt mange ultralyder der de har vært sååå sikre på at det er ei jente, så vi får nå bare se hva som kommer i morgen, men jeg tror nok det er en gutt altså. Hun viste oss testiklene, og det så veldig ut som testikler.. Så om noen av dere som skal ha jenter på ordentlig vil kjøpe de jenteklærne vi har, får dere hyle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #1600 Del Skrevet 1. desember 2010 Det må ha være litt av en overrakselse å få i dag ja Dere får bruke resten av kvelden til å omstille og bearbeide dere før morgen dagen Mannen må vel ut på storhandling han nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå