Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Fremhevede innlegg

Gjest Ruccola
Skrevet

SLADREMELDING!!

I morges 8.35 var han her, helt perfekt. 3300 gram og 48 cm. Gjør ingenting at han ikke er jente. Hihi :)

:strix: :strix: :strix: Gratulerer så mye! :hoppe:

JIPPI!!!

Gratulerer så inderlig mye med prinsen Iril!!!!

Håper du får en fin heale-tid nå, og at stingene og alt oppfører seg fint så du virkelig får nyte pjokken din! :rødme:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med liten prins, Iril!!! :strix: :strix: Endelig var ventetia over! :klemmer::klemmer: Håper du kommer deg fort og at dere får en fin barseltid! :rødme: Og bruk jordmødrene på sykehuset for alt de er verdt ang amming :jepp: Dersom du skal amme da ;)

:strix: HURRA!!

Skrevet

Gratulerer så masse med en liten gutt :klemmer: Håper formen din er fin!

Skrevet
:strix: :strix: :strix: Gratulerer så mye Iril! :strix: :strix: :strix:
Skrevet (endret)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Gratulerer så mye med gutten!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Endret av O'hara
Skrevet

Gratulerer så masse! Perfekte mål og vekt, så slipper du å tenke på det i tillegg til alt det andre som skal synke inn!

Ønsker deg masse lykke til, og som andre sier, bruk Jm for alt de er verdt

Skrevet

Gratulerer så masse Iril!!! :strix: :strix: :strix:

Tenk at du har fått en liten gutt! :rødme:

Skrevet (endret)

GRATULERER SÅ MYE

:strix:

Endret av Neytiri
Gjest Alabama
Skrevet

Hurra for Iril, mannen og lille gutten!!!! Skulle ønske jeg hadde noen smileys!! Stoooor klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :klemmer:

Dette har vært en helt fantastisk opplevelse, keisersnitt var ingenting i nærheten av så ille som jeg hadde sett for meg og jeg er i så god form at det ikke burde vært lov engang. :nigo:

Gutten er så fin, han ser ut som en kopi av faren sin da faren var 2-3 mndr. Bortsett fra det venstre øret hans, som er en miniatyrspeiling av mitt høyre. Utrolig festlig. :fnise:

Vi øve-ammer med foreløpig tomme pupper, men håper melka kommer i løpet av kvelden eller i morgen, så vi kan reise hjem. Jeg er så frisk at jeg kunne reist i dag, men vil vente til melka er på plass i tilfelle jeg trenger litt mer hjelp da. Klarer ikke helt slappe av her, men vi koser oss og nyter tiden som best vi kan. :hjerte:

Nå hyler han litt og vil ha pupp, så jeg får skrive mer og oppdatere meg i deres dagbøker senere eller når vi har kommet hjem. Håper dere får en fin-fin helg alle sammen!

Skrevet

Godt å høre alt har gått bra Iril :) Virker som du koser deg veldig da og det er jo kjempe flott!

Gleder meg til å høre mer ;)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Så godt å høre fra deg Iril. Nyt dagene som nybakt mor :klemmer:

Skrevet

Så godt å høre at formen er så bra :hoppe:

Skrevet

Så godt å høre at alt er bra Iril :klemmer: Og ikke minst at formen din er bra!! :)

Gleder meg til å høre mer senere :klemmer:

Skrevet

Så koselig å høre fra deg, Iril! :hug: Og så godt å lese at du er i så god form :hoppe:

Skrevet

Så hyggelig å høre fra deg :nigo: Tenkte akkurat på deg, og lille babyen som er en dag gammel :rødme: Kjempebra at keisersnittet gikk bra :tommelsmil:

Skrevet

Kjempe godt å høre at alt gikk fint. :klemmer: Kos deg masse med prinsen og mannen din.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Flott å høre at alt er bra nå!! Veldig glad på dine vegne!! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...