Sequax Skrevet 23. november 2010 #1481 Skrevet 23. november 2010 Sequax! Om hun kommer om en ei uke blir jeg lykkelig. Og kanskje litt stressa.. Skjønner jeg godt! Hadde vært rart om vi ikke hadde blandede følelser...vi vet jo ikke helt hva vi går til, selv om vi har bygget opp et visst bilde i hodet... Håper du har en god dag ?
Dine Skrevet 23. november 2010 #1482 Skrevet 23. november 2010 Juleyoghurt høres spennende ut - får vel sjekke det ut selv.. Synes det høres fornuftig ut at du drøyer jordmortimen til i morgen ja.. Da skal jeg selv faktisk, så håper han har festet seg skikkelig nå (på legetimen fredag var han nesten helt festet sa legen, så blir spennende å se..) Masse lykke til i morgen, så gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått God natt Iril!
Gjest Iril Skrevet 24. november 2010 #1487 Skrevet 24. november 2010 Nok en time tilbragt gråtende hos jordmor. Både hun og jeg glemte hele sjekke-modnings-greia, så jeg aner ikke hvordan det står til der, men hun kom på det rett før jeg gikk, og skrev det opp så hun husker det neste gang. Så da sjekker hun på onsdag. Jeg fikk time på føden, igjen, på fredag, hos en annen lege denne gangen, men jeg aner ikke hva jeg skal si. Føler jeg bare gjentar meg selv, jeg har sagt alt før, og har ikke noe nytt å komme med. Er så redd for å bare få høre at så lenge babyen har det bra og jeg ikke er døden nær, gjør de ingenting..
Gjest Iril Skrevet 24. november 2010 #1488 Skrevet 24. november 2010 Jeg er forresten nesten dehydrert, blodprosenten min er på vei ned igjen, jeg spyr og spyr og spyr, svimer av og er konstant tungpustet, som om jeg har gjort noe skikkelig anstrengende, får ikke sove og jeg går ned i vekt. Men så lenge babyen har det bra, gjør det sikkert ingenting..
Gjest Iril Skrevet 24. november 2010 #1490 Skrevet 24. november 2010 Forrige innlegg ble veldig "jeg synes synd på meg selv"-idioti, men jeg gjør ikke egentlig det altså. Jeg er bare så vannvittig frustrert over at ingen kan eller vil hjelpe med noe, og redd for mer mas om at jeg er deprimert. Som om jeg slutter å kaste opp, gå ned i vekt, ikke få i meg drikke, sove dårlig, ikke kunne gå pga. bekkenet, svime av og være så himla tungpustet bare jeg får snakke med noen. Eller de får dope meg ned så jeg får sovet en natt. Det løser jo ingenting..
O'hara Skrevet 24. november 2010 #1491 Skrevet 24. november 2010 Jeg leste det ikke som "Åh, stakkars, stakkars meg!!", men jeg leser at du er sliten, lei, alene, frustrert og helt normal Nå er snart frøkna helt, helt ferdig!! De sier at ved 37 uker så er lungene helt ferdig, og de gjør absolutt ingenting om hun blir født nå. Snart, snart, snart får du hilse på henne!
Gjest Iril Skrevet 24. november 2010 #1492 Skrevet 24. november 2010 Ja, snart kommer hun, denne stakkars lille frøkna som ikke har bedt om å få komme til denne verden. Jeg merker at mannen begynner å bli sliten også, ikke så rart akkurat. Alt er litt kaos her hjemme for tiden. Fikk forresten tak i bringebærbladkapsler i dag, men herlighet; de smaker jo hestepellets og er svæææære. Jaja, jeg skal tvinge dem ned, alt som kan hjelpe skal prøves.
siebaeo Skrevet 24. november 2010 #1493 Skrevet 24. november 2010 Jeg "ørtet" bringebærkapsler på slutten sammen med de sure oppstøtene. En dag troddejeg at jeg hadde gått inn i et potpurri-gufs fra god knows where, inntil jeg innså at det kom innenfra! et urtegufs fra det indre..
Gjest Iril Skrevet 24. november 2010 #1494 Skrevet 24. november 2010 De smakte enda verre på returen. Sånn i tilfelle noen lurte.
Dine Skrevet 25. november 2010 #1495 Skrevet 25. november 2010 Jeg begynte også med bringebærbladkapsler i går og synes de luktet litt rart ja.. Men jeg klarte heldigvis å holde på de, så slapp jeg "retur-smaken".. Krysser fingrene for at du får en bedre dag i dag Iril!
Tusle Skrevet 25. november 2010 #1496 Skrevet 25. november 2010 Ugh, jeg tenkte også å teste de, ikke enda da, men etterhvert
Gjest Iril Skrevet 25. november 2010 #1497 Skrevet 25. november 2010 (endret) Bedre i dag, ja! Er avsindig trøtt, bare. Har vært hos diabetessykepleier, hun har ikke noe nytt å si i grunnen. Det synes jo på blodverdiene mine at jeg kaster opp, for de stiger i grunnen aldri. Skal gjøre mitt beste for å holde meg våken i dag, så kanskje jeg får sove i natt. Lov å håpe! Endret 25. november 2010 av Iril
Aries86 Skrevet 25. november 2010 #1498 Skrevet 25. november 2010 Bare innom for å gi deg en god Snart er dere i mål!
O'hara Skrevet 25. november 2010 #1499 Skrevet 25. november 2010 Jeg drømte om deg i natt Iril, du sydde bukse til jenta, av kjøkkenhåndkler! Virkelig lekkert.... Ha en flott dag!!
Gjest Iril Skrevet 25. november 2010 #1500 Skrevet 25. november 2010 Det hadde vært litt av et syn. Jeg slapp jo å ha tekstil på barneskolen fordi tekstillæreren ble så frustrert da jeg ødela den 3. symaskina. Gruer meg til i morgen, kjenner jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå