Småkjekset Skrevet 30. november 2010 #1561 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Før du føler deg klar for besøk bør familiene deres ha vett nok til å holde seg unna Det er jo en grunn til at dere får møte jenten deres tidligere enn dere egentlig skulle ha gjort, så da burde familiene ha forståelse for at dere trenger litt ekstra tid for å komme dere på Slik som Tinio og mannen gjorde det er jo et alternativ da hvis ting ligger tilrette for det Endret 30. november 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #1562 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, tror jeg bare sier at vi avventer alle sånne avgjørelser til ungen er ute og det har gått et døgn eller to. Orker ikke at det skal bli bekymringen min de siste døgnene før hun kommer. I morgen blir det informasjonssamtale og kontroll på sykehuset, det blir spennende. Håper jeg husker å spørre om alt jeg lurer på, burde sikkert skrevet en liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 30. november 2010 #1563 Del Skrevet 30. november 2010 Innom og legger igjen et lite spor. Vil bare ønske deg lykke til i morgen og med ks dagen etter. Jeg har hatt to ks, bare spør hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 #1564 Del Skrevet 30. november 2010 Sikekrt ikke dumt å ha med en liste over spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. november 2010 #1565 Del Skrevet 30. november 2010 Masse lykke til, iril! Tenkte bare å skrive noen småting: Det kan svi litt i urinrøret etter kateteret, jeg trodde jeg hadde urinveisinfeksjon, og dro til legen, men det var altså ikke det. Svei vel i ca to uker. Det er plass til mye mer urin i blæra di etter at ungen er ute, så du merker ikke så godt at du må tisse, men veldig viktig at du tisser regelmessig. Du får blodfortynnende sprøyter i magen hver kveld i ca 5 dager. Og ang besøk: vi fikk besøk da babyen var ca 27 timer gammel, av mamma, svigermor og svigerfar. Gikk greit for min del. Ble trillet i rullestol ned til cafeen av mannen. Var ikke lov med besøk på avdelingen. Kvelden etter kom det flere besøk. Og siste kvelden kom det også noen. Jeg hadde ikke så lyst på mye besøk hjemme, da er det vanskeligere å be folk dra. På sykehuset er det bare å si at man vil på rommet, så skjønner besøket at de må dra liksom Så jeg tok unna endel av besøket på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #1566 Del Skrevet 30. november 2010 Innom og legger igjen et lite spor. Vil bare ønske deg lykke til i morgen og med ks dagen etter. Jeg har hatt to ks, bare spør hvis du lurer på noe. Takk! Jeg hadde ikke så lyst på mye besøk hjemme, da er det vanskeligere å be folk dra. På sykehuset er det bare å si at man vil på rommet, så skjønner besøket at de må dra liksom. Så jeg tok unna endel av besøket på sykehuset Ja, skjønner veldig godt hva du mener, akkurat sånn føler jeg det også. Men jeg gidder ikke ligge på barsel helt til onsdag om jeg ikke må, bare for at de skal få komme på besøk, og har vi reist hjem mandag eller tirsdag, ser jeg ikke for meg at jeg orker besøk hjemme på tirsdag kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. november 2010 #1567 Del Skrevet 30. november 2010 Vi er mange her inne som har opplevd ks, alle opplevd det ulikt tror jeg......for min del var jeg jo syk så det kan man liksom ikke sammenligne.....men vet om mange som er ihvertfall en uke på sykehuset, hvis ikke dem vil hjem fortere da eller er friske nok. synes familie skal respektere dere altså.......og om det skulle være sånn at de besøker når dere kommer hjem så er det faktisk INGEN regel at DU må servere altså....her kom min familie med masse ting å spise så her slapp vi ihvertfall bekymre oss over noe. Når svigers kom når vi endelig var hjemme(måned etter da hun var født tidlig)....så var jeg både utrolig sliten enda, og amminga var litt vanskelig......DA jeg syntes svigers hadde vært der lenge nok, så takket jeg for gaver og slikt og sa at jeg og snuppa var slitne og hun var sulten så jeg gikk in på soverommet for å amme......Da skjønte de at det var nok på tide å dra og sa ha det til mannen min da vi var in på soverommet. tror ikke det var frekt altså, men jeg egentlig brydde meg ikke hva dem syntes da jeg følte de hadde vært over tiden jeg orket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. november 2010 #1568 Del Skrevet 30. november 2010 Blir du lagt inn imårra? Masse masse lykke til uansett Iril!! Gleder meg masse til å høre om hvordan det har gått, og ikke minst hvordan det føles å være mamma :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #1569 Del Skrevet 30. november 2010 Blir "lagt inn". Altså formelt sett lagt inn, men jeg skal sove hjemme. Orker ikke sove mer på sykehuset enn jeg må, vil ha flest mulig netter med mannen. Vi har forresten ordnet så babyen kan sove i senga si. Husker ikke hva den heter, men det er samme som deg, Jesse. Ble jo så skuffet når jeg fant ut at man ikke kan ta av siden når bunnen er høy, men vi gjorde det likevel og skrudde hele senga fast i vår seng. Måtte sage litt i våre egne sengebein så de skulle bli like høye, men nå er i hvert fall babyen helt inntill, men i egen seng. Da kan mannen fortsette å sove hos oss i stedet for på gjesterommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. november 2010 #1570 Del Skrevet 30. november 2010 Okey, men da er du vel innom her en tur imårra også Oj, så dere fikk det til med den IKEA-sprinkelsenga? Vi har ikke prøvd noe mer på det egentlig, men kanskje vi skal prøve på å få det til vi også Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #1571 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ja, det var jo ikke noe problem i det hele tatt. Dere fikk vel med en hvit planke som skal stå nederst når man flytter bunnen ned? På den er det bilde av bunnen hevet og den skrudd på, med kryss over. Men vi kom frem til at eneste grunnen til det er at man ikke får noen sengekant, så da kan ungen falle ut. Men nå sitter den jo fast i senga vår, så hun kan ikke falle noe sted uansett. Hennes seng er bittelitt høyere enn vår, men det gjør egentlig ingenting. Måtte re opp senga og alt nå, gleder meg sånn til hun skal sove der! (Du kan se bilde her, om noen her har meg på fb nå, så har jeg avslørt meg selv.. ) Endret 30. november 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 30. november 2010 #1572 Del Skrevet 30. november 2010 Oj, må du ha keisersnitt?? Har bare lest siste sida her inne nå, så har ikke fått med meg alt.. Ønsker deg lykke til med fødselen! To dager til termin bare!!! (Søren at smileysene er borte i dag!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. november 2010 #1573 Del Skrevet 30. november 2010 Nei, vi fikk ikke med den planken, vi kjøpte den jo brukt.. Men tenkte jeg skulle svippe innom IKEA og høre om det gikk an å få kjøpt den løst.. Det blei jo veldig fint, og veldig praktisk når dere fikk det til sånn! Skal absolutt se om vi klarer å få gjort det samme.. (Jeg redde opp senga for mange uker siden jeg, og idag måtte jeg vaske sengetøyet på nytt fordi det var blitt litt støvete.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #1574 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det er over 20 dager til termin, men bare 2 dager til ks. Tusen takk, Alabama! Jesse: Så teit at dere ikke fikk med planken, den er jo viktig, ellers får dere ikke brukt senga med bunnen nede heller. Den er der for å holde senga stabil når man tar av ene siden. Håper de har på IKEA da, hvis ikke må du få noen til å snekre noe til deg. Endret 30. november 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 30. november 2010 #1575 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Aha! Gleder meg til å lese de første oppdateringene! Og håper smileysene er tilbake før det. Endret 30. november 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. november 2010 #1576 Del Skrevet 30. november 2010 Det er over 20 dager til termin, men bare 2 dager til ks. Tusen takk, Alabama! Jesse: Så teit at dere ikke fikk med planken, den er jo viktig, ellers får dere ikke brukt senga med bunnen nede heller. Den er der for å holde senga stabil når man tar av ene siden. Håper de har på IKEA da, hvis ikke må du få noen til å snekre noe til deg. Ja, jeg fant ut av det når vi kom hjem etter vi hadde kjøpt den. Men det ordner seg nok.. Har en far som er snekker, så han kan nok fikse noe hvis ikke vi får tak i den på IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. november 2010 #1577 Del Skrevet 30. november 2010 Åh, den senga så god og varm ut. Der vil hun nok ksose seg skikkelig :rødme: .Tenk, nå er det ikke lenge til hun ligger der, rett ved siden av deg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #1578 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, jeg fant ut av det når vi kom hjem etter vi hadde kjøpt den. Men det ordner seg nok.. Har en far som er snekker, så han kan nok fikse noe hvis ikke vi får tak i den på IKEA Jammen da er det ikke noe problem, det er jo bare en rett planke med to hull i hver ende. Det klarer man å lage selv uten å være snekker! Åh, den senga så god og varm ut. Der vil hun nok ksose seg skikkelig :rødme: .Tenk, nå er det ikke lenge til hun ligger der, rett ved siden av deg :rødme: Ja, er misunnelig på soveskinnet hennes, skulle hatt et sånt i senga mi jeg også. Fikk sånn babypute av svigermor, men tok den ut av trekket igjen, for det så så høyt ut. Skal man bruke pute eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2010 #1579 Del Skrevet 30. november 2010 Så vakker liten seng :rødme: Man skal vel helst ikke bruke pute nei Har lest en plass hvor lenge man skal vente med det, men husker det ikke i farta.. Lykke til med innskriving i morgen og KS på torsdag Håper det går som en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 #1580 Del Skrevet 30. november 2010 Så koselig hun kommer til å få det når hun skal sove Jeg har hørt at de ikke skal bruke pute. Og blir de forkjølet skal en heve bena i hodeenden slik at det blir lettere for dem å puste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå