Småkjekset Skrevet 25. november 2010 #1501 Del Skrevet 25. november 2010 Da er det gjerne like greit å ikke prøve å sy noe Håper det går fint i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 26. november 2010 #1502 Del Skrevet 26. november 2010 Håper det har gått greit idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 26. november 2010 #1503 Del Skrevet 26. november 2010 Vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Eller hva jeg skal si.... 2. Desember (det er SEKS dager til!!!) kommer frøkna med planlagt keisersnitt! Keisersnitt var ikke det jeg hadde håpet på i det hele tatt, men både legen og jordmor mener kroppen min er så utslitt at jeg rett og slett ikke takler en fødsel. Når jeg er så dårlig som nå, er det visst vanskeligere å sette igang en fødsel og større sjanse for at det ender med hastesnitt, så da tar de likegodt bare snitt med én gang. Tenk at noen hørte på meg, i stedet for å kalle meg deprimert, og at dette snart er over. Har ikke ord for hvor lettet jeg er! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 26. november 2010 #1504 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Den kom visst dobbelt.. Endret 26. november 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 26. november 2010 #1505 Del Skrevet 26. november 2010 Oj!! :dåne: Jeg er nesten litt i sjokk! (men VELDIG VELDIG glad på dine vegne!) 2.desember er jo snart!! :strix: Så bra at noen endelig er fornuftige og tenker på hva som er best for DEG! Snart er du mamma, Iril :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. november 2010 #1506 Del Skrevet 26. november 2010 Så flott at du ble hørt, nå skal du bare telle ned de siste dagene til dere skal få treffe det lille gullet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. november 2010 #1507 Del Skrevet 26. november 2010 Wow!! :dåne: Nå ble jeg ubeskrivelig glad på dine vegne! Så glad at øynene mine ble litt våte 6 dager... Det er jo faktisk ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. november 2010 #1508 Del Skrevet 26. november 2010 Så fantastisk flott da Iril!!! Jeg tror de har tatt en helt korrekt avgjørelse, jeg vil tro du er mer sliten enn hva du faktisk tror... Jeg blir så glad på dine vegne!! Tenk, det er bare 6 dager til hun er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. november 2010 #1509 Del Skrevet 26. november 2010 Så utrolig gode nyheter Iril Sitter her med tårer i øyenkroken og er så utrolig glad på dine vegne. Endelig noen ordentlige folk som virkelig ser deg Du og mannen får nyte de siste dagene dere har sammen bare dere to, for neste uke har dere tulla på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 26. november 2010 #1510 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Ja, dette er en fantastisk. Jeg kan ikke engang beskrive hvor lettet jeg er! Jeg tror de har tatt en helt korrekt avgjørelse, jeg vil tro du er mer sliten enn hva du faktisk tror... Ja, de gir jo ikke folk keisersnitt bare for gøy. Sånn økonomisk sett for sykehuset også hadde det sikkert vært bedre å prøve å sette meg igang. Det hadde sikkert gått til slutt.. Seks dager føles kjempelenge nå, men samtidig er det så godt å endelig se lyset i enden av tunellen. Nå klarer jeg å glede meg over at det kommer en baby også, er spent på hvordan hun ser ut og ikke minst hvor stor hun er. Tenk om hun er bitteliten og vi har ingenting klær i str. 50.. Og mannen min! Jeg er nesten ikke sikker på om de hadde kommet til den samme konklusjonen om ikke han hadde vært med, for han sa veldig rett ut hvordan ting er her hjemme, mens jeg bare gråt og gråt og gråt. Nå må du forte deg, O'hara, for jeg vil ikke snike i køen! Endret 26. november 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 26. november 2010 #1511 Del Skrevet 26. november 2010 Så herlige nyheter Iril! :strix: Nå ble jeg veldig glad på dine vegne! Og så kjenner jeg at jeg blir rent spent her altså!! Så heldig du er som snart får møte lille gullet ditt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 26. november 2010 #1512 Del Skrevet 26. november 2010 Mhm, snart snart snart nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. november 2010 #1513 Del Skrevet 26. november 2010 Så utrolig bra å lese dette Iril!!! Håper virkelig du klarer å kose deg litt de neste 6 dagene, både alene og med mannen. Og snille mannen som var med deg og sa rett ut hvordan det er hos dere. Hipp Hurra for keisersnitt - det må være helt sprøtt å vite nøyaktig datoen for når hun kommer... Tenk at om en uke så er du mamma GARANTERT! Herlighet, blir helt satt ut av å tenke på sånt.. hehe Gratulerer så masse med avgjørelsen, det blir nok godt de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. november 2010 #1514 Del Skrevet 26. november 2010 For noen gode nyheter, Iril, endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 26. november 2010 #1515 Del Skrevet 26. november 2010 Hei Iril, jeg har aldri skrevet her før, men har nå lest gjennom de 10-15 siste sidene i dagboken din, og må si jeg synes du er tøff som har klart å gå igjennom alt du har måtte gå igjennom. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive til deg, men har bare lyst til å gi deg en kjempegod og si at dette ordner seg. Tenk at det bare er få dager igjen til du får se den skjønne babyen din, og unn deg selv ekstra mye oppmerksomhet de siste dagene. Tenk at det går an å bli så følsom over noe som skjer med noen man ikke kjenner engang...har helt frysninger over det jeg har lest. Ønsker deg alt det beste, og en kjempegod helg. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. november 2010 #1516 Del Skrevet 27. november 2010 Dine og Tusle: Hei, Lillefot84! Har liksom ikke hatt så mye valg annet enn å holde ut, men nå er jeg så ufattelig lettet over å ha fått en dato å forholde meg til og å vite at dette snart snart snart er over! Føler jeg endelig kan begynne å se fremover og glede meg til jula, har hatt alt på vent de siste ukene og ikke orket å forholde meg til noenting, men i dag skal jeg henge opp julestjernen så den er klar til 1. søndag i advent. I natt har jeg sovet helt ubeskrivelig godt! Var nok temmelig utslitt etter en noe kaotisk dag, så jeg sovnet som en stein før midnatt, det har ikke skjedd på mange mndr. tror jeg. Og sov helt til fire, da måtte jeg opp og tisse. Lå våken til sju og sov til ti igjen. Det var deilig! Smertene og kvalmen og alt er jo her ennå, men det er mye lettere å takle nå som jeg vet at det ikke er "minst tre, kanskje fem", uker igjen. I dag er det fem dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. november 2010 #1517 Del Skrevet 27. november 2010 *løpe, løpe in hit!!* :strix: SÅ UTROLIG gode nyheter det var her da!!! SÅ BRA at ting endelig ordner seg! :dåne: Virker som en veldig riktig avgjørelse av legen og jm! Bare noen FÅ dager til i af kvalmen er over! Herlighet så godt det må være å tenke på.. Det var virkelig godt å høre, Iril. Send mannen ut etter noen klær i str 50 du! Nå blir du snart mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. november 2010 #1518 Del Skrevet 27. november 2010 Måtte jo ha ny ticker nå, ja! Burde kanskje kjøpe noe i str. 50 nå ja? Har to heldresser i hvert fall, men aner ikke om jeg har bodyer i den størrelsen. Får se gjennom klærne i helga, vi skal handle litt til meg på mandag, så da kan jeg alltid kjøpe noe til frøkna også. Fikk brev om Innleggelse pga. planlagt keisersnitt fra sykehuset i dag. Så utrolig raske de var nå da, tok dem fire uker fra glukosebelastningen til jeg fikk time hos diabetessykepleier, men dette brevet fikk de ut fort. Og mannen har kjøpt kindersjokoladejulekalender til meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. november 2010 #1519 Del Skrevet 27. november 2010 til deg Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. november 2010 #1520 Del Skrevet 27. november 2010 Neimen hva skjer du blir mamma om noen dager jo Du, ks gaar vanligvis veldig bra, og da enda mer naar det er planlagt ohhh ble saa glad paa dine vegne naa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå