Gjest Iril Skrevet 17. november 2010 #1421 Del Skrevet 17. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. november 2010 #1422 Del Skrevet 18. november 2010 Ååååh, i dag er jeg helt sånn :rødme: Jeg har sovet 13 timer i natt! :dåne: Svigermor ringte og sa hun hadde satt over penger til bæresele, i julegave til babyen. I tillegg skulle vi få 5000,- for å handle inn siste rest av det vi trenger og et foreløpig uspesifisert beløp for å kose oss med i jula. Har ligget i badekaret og sunget julesanger for babyen, og faktisk snakket litt til henne også. Følte meg litt teit, men det er jo babyen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2010 #1423 Del Skrevet 18. november 2010 Så koselig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. november 2010 #1424 Del Skrevet 18. november 2010 Jaaaa! Jeg begynner å se en ende på dette, 33 dager igjen til termin og jordmoren min har lovet å gjøre alt i sin makt for at jeg skal slippe å gå over, og bare det å vite at noen prøver å hjelpe, gjør at alt blir lysere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2010 #1425 Del Skrevet 18. november 2010 Høres kjempe koselig ut :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 18. november 2010 #1426 Del Skrevet 18. november 2010 Åh!! Det er så godt at du ser lyset (ja, jeg vet, det høres veeeeldig klisjéaktig ut, men jeg har liksom ikke noe bedre uttrykk for det... ) i enden! Deilig at du har fått sovet godt i natt, og svigermoren din er jo utrolig snill!! Nyt de resterende dagene, tenk, om ikke alt for lenge kan du både synge og lese for den lille jenta irl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 18. november 2010 #1427 Del Skrevet 18. november 2010 Var sikkert kjempegodt for deg å få sove ut litt Iril! Det fortjener du virkelig. Jeg pleide også å ligge i badekaret og synge til babyene da jeg var gravid, så da er du hvertfall ikke alene om å være teit! Ble skikkelig glad av å lese at det går bedre med deg nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. november 2010 #1428 Del Skrevet 18. november 2010 Åååh, så koselig det høres ut til at du har det :rødme: Og så fine gaver fra svigermor da - det var snillt! Tenk at du snart er ferdig :dåne: Blir riktig spennende her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. november 2010 #1429 Del Skrevet 18. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 18. november 2010 #1430 Del Skrevet 18. november 2010 Så koselig lesning Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. november 2010 #1431 Del Skrevet 19. november 2010 Svigerforeldrene mine er uten tvil de aller beste som finnes. I dag er jeg 36 uker! Ser at tickeren i første innlegget mitt har skiftet bilde også, så nå er den på det siste bildet og det er én mnd igjen til termin. Siden jeg ikke kommer til å gå mer enn kanskje 2-3 dager over termin, har jeg altså baby om en mnd. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 19. november 2010 #1432 Del Skrevet 19. november 2010 Og, det er ingen fare om hun skulle finne på å komme nå heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. november 2010 #1433 Del Skrevet 19. november 2010 Nei! Jordmoren min sa faktisk at hun kunne kjenne etter om det er noe som helst modent på tirsdag, og evt. prøve å utvide litt. Vanligvis gjør hun ikke sånt så tidlig, men tror hun er ganske frustrert på mine vegne hun også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. november 2010 #1434 Del Skrevet 19. november 2010 God lesning, Iril! Nå kan vesla bare komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. november 2010 #1435 Del Skrevet 19. november 2010 Så flott med pengegaver og en god jordmor. Tenk til jul sitter dere med et lite nurk i armene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. november 2010 #1436 Del Skrevet 19. november 2010 Det høres ut som du har tidenes jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. november 2010 #1437 Del Skrevet 19. november 2010 Straks har du henne hos deg Håper jordmoren får fart på sakene på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. november 2010 #1438 Del Skrevet 19. november 2010 Nå har jeg hatt mer eller mindre konstante menssmerter i korsryggen og nede forran i et døgn. Så da måtte jeg dra med meg mannen ut og handle amme-bh til meg og strømpebukser til babyen. Bare sånn just in case.. Leser også rundt om at det er på tide å pakke fødebagen, hva i alle dager skal jeg ha i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 19. november 2010 #1439 Del Skrevet 19. november 2010 Høres ut som et positivt tegn Har mye menssmerter både i mage og rygg selv for tiden, spesielt om kvelden/natten.. Og det er bare fantastisk med alle tegn på at vi snart er ferdige! Jeg har pakket mesteparten av fødebagen (etter en natt med sinnsykt mye kynnere fant jeg ut at det var på tide ) Jeg pakket/skal pakke: - Klær til meg (2 joggebukser, et par t-skjorter og singletter, genser, undertøy, ullsokker, ammebh) - Ammeinnlegg (ull) - Klær til babyen (vi må ha med klær selv, men det er vel mest vanlig å få låne der, så da må du i tilfelle bare pakke klær til å ha på ved hjemreise) - Helseteppe i ull - Slipperser - Helsekort - Kamera/lader/minnekort - Mobillader - iPod - Litt klær til mannen (men kommer jo an på om han skal sove der han også) - Energidrikk, tørket frukt, sjokolade, kjeks. - Matpakke og frukt (DET har jeg ikke pakket enda da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. november 2010 #1440 Del Skrevet 19. november 2010 Hæ? Skal du ikke ha bananer liggende i bagen i 3-4 uker? Jeg tenker å pakke det vi trenger under fødselen i en sekk, og det vi trenger på barsel i en bag. Tror jeg pakker litt klær til frøkna også, aner ikke om vi får låne her eller ikke? Uansett tar jo ikke hennes klær spesielt stor plass. Ullpledd var lurt, det har jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå